Kojim se principima vode ljudi preduzetničkog kova?

ČLANAK arrow_drop_down

Pod uslovom da ste zakoračili preduzetničkim stazama, onda i sami znate da one nisu za ljude koji će uludo trošiti energiju na ovakav način.

Još manje je za one koji misle da je za preduzetniči hepiend dovoljna isključivo dobra ideja. I to nije samo fraza, već dio ponekad nimalo ugodne realnosti. One u kojoj će vas pojedine situacije podsjetiti upravo na lajanje pasa koji pokušavaju da vas zaplaše.

Kao vlasnik samostalnog biznisa, brzo ćete shvatiti da baš i nemate vremena da se svakodnevno sa njima rvete. Strategije lansiranja proizvoda koji će tek ugledati svjetlost dana, organizovanje plana prodaje ili promovisanje vaše djelatnosti – u potpunosti će vas zaokupiti već od samog starta. A ukoliko sve to radite po principu pokušaja i pogreški, sigurno vas zanima i šta to izdvaja one koji su prebrodili tih prvih nekoliko najkritičnijih godina.

Prije svega, to sigurno nije rezultat kakvih srećnih okolnosti. Nasumični preduzetnički hepiendi gotovo po pravilu pripadaju kategoriji statističke greške, a svi ti uspješni pojedinci itekako su se dobro pomučili. Između ostalog, i najrevolucionarnije ideje rezultat su dugotrajnog procesa u kome izazovi, prepreke i pogrešne procjene predstavljaju uobičajene elemente preduzetničke realnosti.

S obzirom na realnost samostalnog poslovanja, često će vam se – i to sasvim opravdano – činiti da je preduzetništvo, u neku ruku, rezervisano za ljude posebnog kova. Svakodnevne okolnosti samo će vas učvrstiti u tom uvjerenju, ali vremenom ćete shvatiti da cijela priča počiva i na manje-više jasnim i konkretnim principima.

Neki od njih tiču se upravo odnosa prema poteškoćama koje vas sigurno neće zaobići. Poenta je u tome da izazove shvatite kao prilike koje vam mogu otvoriti put napretka. Isto važi i za greške koje vam, u suštini, omogućavaju da prevaziđete svoje slabe tačke, a u nastavku slijedi još nekoliko načela kojih se ljudi preduzetničkog kova vjerno pridržavaju.

Disciplina je preduslov samostalnosti

Na disciplinu se često gleda kao na kakvu dodatnu metodu kojom ćemo, na primjer, savladati obimno gradivo pred ispit, ili istrajati u zdravijem načinu ishrane. Međutim, za vas kao preduzetnika disciplina bi trebalo da se podrazumijeva. Ona nije tek privremeno sredstvo za postizanje nekog cilja, već upravo preduslov bez koga vaš samostalni poduhvat jednostavno nema šanse da zaživi.

To ne znači da morate trenirati vojničku strogoću (osim ukoliko shvatite da vam takav režim odgovara), ali „biti preduzetničkog kova“ definitivno zahtjeva da najprije tačno znate šta želite, ali i kako ćete naći način da to postignete.

Velike stvari čini mnoštvo manjih komponenti

Bilo da je riječ o unaprijeđivanju postojećeg biznis modela ili, recimo, sprovođenju plana za uvećanje prihoda, činjenica je da ćete neke od ključnih procesa poslovanja morati rasparčati na više djelova. Uzmite kao primjer jednu tipičnu content marketing kampanju. Njena svrha je da vam omogući dolazak do što većeg broja klijenata. Međutim, ta kampanja će zahtjevati da se pozabavite, između ostalog, i marketingom na društvenim mrežama, kreiranjem sadržaja za blog, ili primjenom različitih SEO taktika. U tom smislu je i šira slika vašeg poslovanja samo mozaik u kome svaki djelić mora biti na svom mjestu. Ukoliko želite da sve funkcioniše kako treba, najprije se pozabavite manjim komponentama na kojima počiva vaš biznis.

Neprocjenjiva promjena perspektive

Jedna od ljepših – ali i izazovnijih – strana preduzetništva je u tome što unaprijed definisana formula ostvarenja vaše vizije najčešće – ne postoji. Problem će prije nastati ukoliko se držite nekog zacrtanog modela, bez da problematiku koja je pred vama osmotrite iz drugačijeg ugla.

Praćenje sistema koji se do sada pokazao isplativ, svakako će taj proces olakšati i uštediti vam dragocijeno vrijeme i resurse. Međutim, važno je i da izbjegnete odlazak u drugu krajnost, odnosno da uslijed nedostatka fleksibilnosti nehotice odbacite ideje koje bi vam otvorile i neke nove mogućnosti.

Perfekcionizam je neprijatelj napretka

…i to će najbolje razumijeti neko ko je život posvetio stvaranju istinske vrijednosti. Naravno da ćete od sebe uvijek zahtjevati najviše i najbolje, ali i da će vam besprekorno odrađen posao pojesti ogromnu količinu energije. Tačnije, tako će biti sve dok ne shvatite da ste silno vrijeme uloženo u poliranje najsitnijih detalja mogli kudikamo bolje iskoristiti. A kako perfekcionizam nije nužno i preduslov uspješnog i profitabilnog biznisa, potrudite se da se ne izgubite u sitnicama koji biznis (ne) znače.

Konkurenti vam, zapravo, čine uslugu

Čime god se bavili, jedno je sigurno – uvijek ćete u svom poslu imati konkurenciju. Prije no što je doživite kao prijetnju vašem poslovanju, pokušajte da je sagledate kao dragocjen izvor informacija vezanih za male i velike tajne svoje branše, ali i ciljnog tržišta kome se predstavljate. Shvatite, dakle, vaše konkurente kao nekoga ko vam čini veliku uslugu. Njihov pristup poslovanju ili, pak, biznis modeli koji im donose pozitivne rezultate, biće vam smjernice pri definisanju jedinstvene vrijednosti vašeg brenda ili kompanije. Prema tome, prostudirajte metode koje su se u slučaju vaših konkurenata pokazale kao više ili manje uspješne, i na osnovu toga pronađite način kako da sopstveni biznis model učinite boljim.

Preduzetništvo je način života

Dobra strana preduzetničke rutine je u manje-više potpunoj kontroli nad vašim poslovanjem i odlukama i izborima koje svakodnevno donosite. Njen (potencijalni) nedostatak je u tome što ćete granice koje razdvajaju vrikeme za rad i vrijeme „za sve ostalo“ (jednom rječju – život), sada jedva – ako uopšte – i nazirati. Ukoliko ste prije ulaska u samostalni biznis imali uobičajenu „od 9-17h“ poslovnu rutinu, sada slobodno na nju zaboravite. S te strane, preduzetništvo se u nekom smislu definitivno može opisati kao način života, i na to morate biti spremni bez obzira na djelatnost koju odaberete. Vremenom ćete, naravno, shvatiti da preduzetništvo kao način života podrazumijeva i mnogo više od nekakvih unaprijed definisanih principa ili pravila. Pa ipak, za one koji važi da su „preduzetničkog kova“, prihvatanje drugačijeg načina razmišljanja i djelovanja – ali i spremnost da se prilagode nepredvidivim okolnostima – biće imperativ ukoliko namjeravaju da svoju priču iznesu do kraja.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Zašto će 2025. biti godina AI pametnih naočara

Naredna 2025. godina mogla bi  biti ključna za širu primenu pametnih naočara sa AI tehnologijom, jer unapređenje načina na koji percipiramo svet počinje da privlači sve veći interes. Napredak u razvoju "proširene stvarnosti" (AR, odnosno, augmented reality) i sveopšta AI integracija, uz podršku velikih kompanija, stvaraju temelje za široku upotrebu pametnih naočara. AI pametne naočare su nekada bile predmet podsmeha, pre svega zbog "nedovoljno ozbiljnih" Google naočara. Kompanije kao što su Meta, Baidu, kao i startapi poput Brilliant Labs i Solos, danas koriste AI modele i napredne tehnologije kako bi unapredile ove uređaje. Kako ljudi sve više postaju komforniji u korišćenju naprednih AI alata, tako se pojavljuje potreba da se oni koriste u različitim situacijama. To može biti nezgodno dok vozite ili ne želite stalno da vadite telefon. Za razliku od Google Glass, moderne pametne naočare, poput onih koje zajednički prave Meta […]

trending_flat
Bitcoin u usponu, dolazi li zlatno doba kriptovaluta?

Povoljno okruženje moglo bi rezultirati značajno većim obimom trgovine kriptoimovinom nego što je sada slučaj. Kriptovalute su nastavile svoj uspon, predvođene bitcoinom, koji je ove nedelje prvi put u istoriji dostigao vrednost od 80.000 američkih dolara. Ether je porastao tri posto nakon što je u subotu prešao nivo od 3.000 dolara. Poslednja transakcija obavljena je po ceni od 3.203,10 dolara. Manje kriptovalute doživele su veće skokove jer su investitori nastavili da razmatraju implikacije drugog mandata novoizabranog predsednika Donalda Trampa. XRP je porastao za 11 posto, decentralizovani finansijski token povezan s Cardanom skočio je za 40 posto. Memecoin dogecoin i Shiba Inu porasli su za 17, odnosno 31 posto. Analitičari koje prenosi CNBC procenjuju da bi to moglo značiti početak zlatne ere za kriptoimovinu. Bitcoin se smatra sigurnom imovinom bez obzira na ishod izbora. Američko regulatorno telo, Securities and Exchange Commission, […]

trending_flat
iPhone 17 Air: Sve što znamo do sada

Prema više izvora, Apple planira potpuno novi model iPhone-a 17 za 2025. godinu, sa značajnim promenama u dizajnu. Evo šta znamo do sada o iPhone-u 17 Air (koji bi mogao dobiti naziv iPhone 17 Slim ili nešto potpuno drugačije). Dizajn iPhone 17 Air Glavni adut iPhone-a 17 Air biće njegov dizajn. Prema informacijama, Apple se fokusira na formu više nego na funkcionalnost kod ovog modela, što znači da možemo očekivati drastično drugačiji dizajn u poređenju sa trenutnim iPhone modelima, ali po cenu vrhunskih specifikacija i funkcija. iPhone 17 Air bi trebalo da bude „značajno tanji“ od trenutnih iPhone modela. Prema izvorima, uređaj će biti napravljen od aluminijuma, za razliku od titanijuma koji se koristi kod trenutnih iPhone Pro modela. Međutim, Ming-Chi Kuo navodi da će iPhone 17 Air imati kombinaciju titanijuma i aluminijuma. Ekran Prema analizama Ming-Chi Kua i Jeff […]

trending_flat
Netflix omogućava deljenje specifičnih scena iz filmova i serija

Netflix je predstavio novu funkciju pod nazivom Moments, koja korisnicima omogućava da sačuvaju omiljene scene iz filmova i serija i podele ih na društvenim mrežama. Ova opcija pretplatnicima olakšava povratak na posebne trenutke kad god požele, ali i omogućava da ih podele s drugim korisnicima. Svaka sačuvana scena uključuje naziv serije ili filma, epizodu i precizno vreme određenog trenutka. Korisnici mogu pregledati svoje označene scene i odmah nastaviti gledanje od tog tačnog trenutka. „Svoje sačuvane trenutke možete pregledati u bilo kom trenutku na telefonu, a ako nastavite sa gledanjem epizode ili filma, reprodukcija će početi tačno od mesta koje ste označili,“ objašnjeno je na Netflixovom blogu. Funkcija je trenutno dostupna korisnicima iOS uređaja, a uskoro će biti dostupna i na Androidu, uz uslov da korisnici imaju najnoviju verziju Netflix aplikacije. Očekuje se da će i druge platforme za striming, poput […]

trending_flat
Kompanija Yettel omogućila Voyo striming platformu dostupnom i u Srbiji

Kompanija Yettel najavila je da je od danas dostupna Voyo striming platforma korisnicima u Srbiji. Na predstavljanju je istaknuto da je Voyo jedna od najpopularnijih evropskih striming platformi, sa preko 6.000 sati raznovrsnog programa. Sadržaj obuhvata nove filmove svih žanrova, poznate klasike, strane i regionalne serije, dokumentarce, sportske i muzičke događaje, emisije i sadržaje za decu. Svi naslovi su dostupni bez reklama, sa srpskim titlovima, dok je dečiji sadržaj sinhronizovan i može se pratiti na odvojenim profilima uz roditeljsku zaštitu. Voyo je dostupan na mobilnim uređajima, Smart TV-ima i računarima, sa mogućnošću korišćenja dva paralelna strima na pet registrovanih uređaja. Vojin Kličković, menadžer za digitalne usluge i TV sadržaj u Yettelu, istakao je da Voyo donosi jedinstven lokalni i regionalni sadržaj, prilagođen svim uzrastima, pružajući korisnicima raznovrsne opcije za zabavu. „Naša misija je da budemo drugačiji i ponudimo relevantan, kvalitetan […]

trending_flat
Google novčanik će od sledeće godine moći da koriste i deca

Google Wallet će od 2025. omogućiti deci sa Android telefonima da koriste funkciju tap-to-pay, uz odobrenje roditelja. Nakon pozitivnih reakcija na tap-to-pay funkcije na Fitbit Ace LTE uređajima, Google je odlučio da proširi tu opciju na decu koja koriste Google Wallet. Deca koja koriste Android telefone moći će da koriste ovu opciju ukoliko roditelji postave Family Link i odobre pristup, objavio je portal 9to5Google. Roditelji će moći da odobre kreditne i debitne kartice na dečjim telefonima povezane sa Google novčanikom i putem Family Link aplikacije nadziru transakcije. Kako je najavljeno, deca će koristiti metode autentifikacije kao što su otisak prsta, prepoznavanje lica, PIN ili lozinka, za svaku kupovinu. Na početku će ta usluga podržavati poklon-kartice i ulaznice, ali ne i online kupovinu, identifikacione ili zdravstvene kartice. Sajt 9to5Google najavljuje da će opcija za dečije transakcije biti dostupna od sledeće godine u nekoliko zemalja, uključujući i SAD. […]

Related

trending_flat
Za šta sve možete da koristite LinkedIn profil

LinkedIn profil ne treba da bude samo još jedan „check“ na listi društvenih mreža na kojima ste prisutni već mesto koje vama i vašem biznisu daje mogućnost da ispričate svoju priču, njom angažujete pratioce i iskoristite potencijal deljenja sadržaja koji ova platforma nudi. U koje sve svrhe možete da koristite svoj profil? Predstavljanje novih proizvoda i usluga Prema Marketing Tech Blogu, 5 glavnih razloga zbog kojih ljudi prate brendove na društvenim mrežama su promocije i popusti, najnovije informacije o proizvodima, korisnička usluga, zabavni sadržaji i mogućnost da daju povratne informacije. Osim promocija i popusta kod kojih su objave prilično uobičajene, na svom profilu možete da predstavite nove proizvode ili usluge koje ste razvili i objasnite kako će pomoći korisnicima da postignu svoje ciljeve i zadovolje svoje potrebe. Da biste povećali angažovanje možete da obezbedite linkove ka web stranici i tako […]

trending_flat
Pretplatnički biznis modeli

Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu adresu. Ponudili su tri paketa: „The Humble Twin“, po ceni od 3$ mesečno (5 brijača sa dva sečiva) „The 4X“, po ceni od 6$ mesečno (4 brijača sa četiri sečiva) „The Executive“, po ceni od 9$ mesečno (4 brijača sa šest sečiva) Oni su jednostavno promenili pravila igre. Pre njih, ljudi su kupovali brijače jednokratno, po cenama i do 20$. U kompaniji su shvatili ključnu stvar – da je potrošnja brijača kontinuirana, a ne jednokratna – i u skladu sa tim su formirali biznis model baziran na pretplati, koji se pokazao kao odličan. Kompanija „Dollar Shave Club“ je postala ozbiljan […]

trending_flat
Dijamanti su večni – marketinška prevara veka

Obrok u skupom restoranu gde ste sto rezervisali mesec dana ranije, šampanjac, prsten sa dijamantom proporcionalne veličine koja duplo nadmašuje vaše realne godišnje finansijske mogućnosti – eto standardne prosidbe. Ljubav je krunisana kamenom od izuzetne vrednosti koji će svetlucati na prstu buduće mlade i svima obznaniti da je njegova vlasnica rezervisana i voljena. Tako smo bar videli u filmovima. U stvarnosti, dijamanti i nisu tako retki i ekskluzivni. Ko je onda odlučio da predstavljaju vrhunac u sistemu materijalnih vrednosti? I zašto smo svi u to poverovali? Kulturološki, dijamant počinje da se pojavljuje nekih 500 godina pre nove ere, u raznolikim spisima i pričama – od Aleksandra Velikog preko avantura Simbada Moreplovca do „Prirodne istorije“ Plonija Starijeg. U zapadni svet doneli su ga trgovci iz Indije, zajedno sa začinima i svilom. Međutim, ovi dijamanti nisu bili svetlucave, moćne stvarčice kakve viđamo […]

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
Šta je affiliate marketing i kako ga možete iskoristiti za izgradnju mreže svojih promotera?

Dobilli ste 50, ili zašto ne 100, novih klijenata za samo 3 dana. A niste ni prstom mrdnuli. Naprotiv, uživali ste u kratkom i zasluženom odmoru. Vaša ponuda je tačno ono što ti kupci žele. Nema potrebe da ih uveravate, obasipate dodatnom pažnjom, mašete popustima… Sve to je već obavio neko drugi. Klijenti su tu i žele da vam daju svoj novac sada, bez odlaganja. „Ma toga nema ni na filmu“, možda vam se otelo. Ima i te kako. U pitanju je prodajna strategija koju možete odmah iskoristiti za uvećanje svog profita. Ova „magija“ zove se affiliate marketing  ili partnerski marketing. Upravo zahvaljujući affiliate marketingu čuveni Amazon je postao ono što je danas. Uspeh mu duguje i Squarespace platform za pravljenje sajtova, obrazovni sajtovi poput Linde i Treehousa i mnogi, mnogi, mnogi drugi. Sve što vam je potrebno da affiliate marketing iskoristite za sebe i svoj profit […]

trending_flat
Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja, vreme je za promene. Pogledajte ovih nekoliko važnih saveta za vlasnike online prodavnice i zaboravite na neprospavane noći i probleme sa stomakom. Obnavljanje živaca – ne garantujemo. Offline vs online prodavnica Online kupovina nikada nije bila lakša. Ipak, većina ljudi i dalje bira „normalne“ radnje u kojima može da vidi, opipa i proba robu, razgovara sa prodavcem, možda se cenjka, uživa u specifičnom izgledu i organizaciji prodavnice i da kupljenu stvar odmah odnese kući. Dakle, kupci žele sve ono što im online prodavnice i e-commerce sajtovi danas zapravo ne nude. A mora li da bude tako? Kada klijent uđe u lokal, bez obzira da li se radi o supermarketu, […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation

Exit mobile version