Uninor SrbijaUninor Srbija

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Veštačka inteligencija može da prikrije naglasak kojim govorite

    September 22, 2023

    Google Pay dostupan korisnicima Mobi Banke

    September 22, 2023

    4. Festival ukusa „Kafe, čokolade i knjige“ u SKCNS Fabrika u Novom Sadu

    September 19, 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • Veštačka inteligencija
    • Mobilne mreže
    • Događaji
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » Kako izgraditi brend?
    Startapi i poslovanje

    Kako izgraditi brend?

    Radovan LaćarakBy Radovan LaćarakJanuary 12, 2023Updated:January 12, 2023No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Brend je glavni proizvod koji kupujemo, bez obzira o kom proizvodu ili usluzi se radi. Samim tim, on je glavni proizvod preduzetnika i neophodno mu je posvetiti najviše pažnje, rada, promocije, ukoliko želite uspeh. Kako navodi Ivan Radojičić, speijalista za marketing na društvenim mrežama, brend je ono “zašto” do kog je svakome stalo: “Vrednost za koju se zalažete, sa kojom se drugi mogu identifikovati. Ideja koja okuplja, čini da se osećamo kao neko ko pripada posebnoj grupi ljudi, koja nas usvaja, osvaja, ujedinjuje, pruža status i pomaže da iskažemo svoj stav. Brend je ono ljudi žele iako možda ne mogu da ga imaju, proizvod je ono što možemo da priuštimo ili ne”.

    Vaš brend kao rešenje problema

    Ljudi se vezuju za brend, odnosno za ono što sam brend predstavlja, i to prenose na sve proizvode datog brenda. Tako se gradi vernost kupaca. Međutim, brendiranje nije samo smišljanje načina kako da vaša ciljna grupa odabere vas pre nego li konkurenciju. Ono što želite je da klijenti vaš brend vide kao jedino rešenje za svoj problem.

    Zato je potrebno da:

    -jasno pošaljete svoju poruku;
    -potvrdite i dokažete svoj kredibilitet;
    -ostvarite emotivnu povezanost klijenata sa brendom;
    -motivišete kupce da svoj novac ostave kod vas;
    -kreirate lojalnost kupaca.

    U skladu sa tim potrebno je da odredite ciljnu publiku na koju ćete se fokusirati i svrhu postojanja, a da to nije zarada ili sticanje moći. Potrebno je da to bude nešto što će inspirisati vašeg kupca. Naravno, ne imitirajte druge, nego istražite konkurenciju i potražite svoj kvalitet. Uvek proveravajte kako kako ciljna grupa reaguje i menjajte sve ono što nije dobro, dok ne dođete do konačnog rešenja. 

    Pravljenje brenda nije lak proces

    Pravljenje brenda nije lak proces, ali ukoliko se sprovede na pravi način, može učiniti da vaš posao postane ozbiljan takmac koji neprekidno raste i razvija se. Jednom kada napravite emotivnu vezu sa svojim klijentima, shvatićete da, bez obzira šta je vaš proizvod ili usluga, da li ste uveli neki novitet ili proširujete delatnost i na druge grane, klijenti ostaju verni. Kako je rekao Skot Bedbari (Scott Bedbury), nekadašnji direktor u kompanijama Nike i Starbucks: “Brend je priča koja se stalno priča”.

    Brend
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticlePravila krizne komunikacije koje je dobro poznavati
    Next Article LinkedIn – moćan alat za promociju vašeg biznisa
    Radovan Laćarak
    • Website

    Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

    Related Posts

    Startapi i poslovanje

    Firmu treba da vode sposobniji ljudi od vlasnika, ako vlasnici nisu sposobni

    August 19, 2023
    Biznis saveti

    Kojim se principima vode ljudi preduzetničkog kova?

    August 1, 2023
    Biznis saveti

    Kako da medijima “prodate” priču o vama?

    June 28, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Mihailo Milović: Gastarbeiter Service za sve koji žive u inostranstvu

    July 13, 2023141 Views

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 2023140 Views

    4. Festival ukusa „Kafe, čokolade i knjige“ u SKCNS Fabrika u Novom Sadu

    September 19, 2023128 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202387 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202382 Views
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo
    • LinkedIn
    • TikTok
    • Telegram
    • WhatsApp
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    • O nama
    • Logo
    © 2023 Uninor Srbija

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.