Uninor SrbijaUninor Srbija

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    OTP banka i Mastercard: Kada znaš da vidiš šumu od drveta

    September 30, 2023

    Velike tehnološke kompanije sve više troše na lobiranje u Briselu

    September 30, 2023

    Da li znate po čemu je Google dobio ime?

    September 30, 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • Veštačka inteligencija
    • Mobilne mreže
    • Događaji
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » LinkedIn – moćan alat za promociju vašeg biznisa
    Društvene mreže

    LinkedIn – moćan alat za promociju vašeg biznisa

    Radovan LaćarakBy Radovan LaćarakJanuary 12, 2023Updated:January 12, 2023No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    U doba opšte sveprisutnosti društvenih mreža, može biti teško odlučiti koju odabrati za promociju svog biznisa. Posebno ako niste baš sigurni koje mreže koristi vaša ciljna grupa, pa je to zapravo prvo pitanje koje je potrebno postaviti kod pravljenja strategije prisustva na društvenim mrežama.

    Učestvovanje u grupama. Grupe su na LinkedInu mesto gde se okupljaju ljudi iz istih industrija ili po nekom drugom kriterijumu (na primer, ući ćete u grupu koja okuplja ljude sličnih interesovanja kao vi). Aktivnim učešćem u diskusijama dobijate prostor za gradnju svoje reputacije, pa zato nemojte na te grupe gledati kao na nešto gde ćete piskarati kad biste malo prekratili vreme, već kao na – ni manje ni više – obraćanje javnosti, pošto ono to jeste.


    Dopisivanje i pozivi za ljude sa kojima ste povezani. Jednostavnost i lakoća sa kojom se putem bilo koje društvene mreže može kontaktirati neka osoba imaju svoje dobre i loše strane. Dobra je dostupnost, a loša je što se lako može preterati i postati spamer, što nikako nije preporučljivo. Ne treba gubiti u vidu da i ovde imamo posla sa ljudima; isto kao što ne biste išli po ulici i zaustavljali ljude da im pričate o svom biznisu, nemojte to raditi ni na mrežama.


    Oglašavanje putem LinkedIna. Plaćene objave na ovoj mreži su još uvek povoljne i definitivno nisu uzele maha kao plaćene objave na Facebooku. Ova mreža može biti odlično mesto za plasman oglasa ciljanoj javnosti, posebno ako su vaša ciljna grupa druga preduzeća i/ili profesionalci. Na primer, reklamiranje kolača će verovatno mnogo bolje da prođe na Facebook-u, ali obuka iz Excela bi svoju najbolju reklamu mogla imati baš na LinkedInu.


    Premium nalog donosi premium opcije. Za one koji brending (bilo lični ili biznis) definitivno vide na ovoj mreži, plaćanje premium članstva može biti pun pogodak, zato što ono donosi opcije koje nisu dostupne na običnom, besplatnom nalogu. Opcije koje su dostupne sa premium nalogom su dodatne mogućnosti da kontaktirate ljude, i druge beneficije, kao što su sekcije Karijera, Biznis, Prodaja i Zapošljavanje. Možete ih isprobati besplatno u trajanju od dve nedelje, a potom proceniti da li vam je takva investicija isplativa.


    Oni biznisi koji počivaju na saradnji sa drugim biznisima posebno mogu profitirati od korišćenja ove društvene mreže. Isto se odnosi i na lični brending, za koji je LinkedIn sigurno mnogo relevantniji nego, recimo, Facebook. Zato je potrebno planirati i promišljati način prisustva na ovoj mreži, a prvi korak u tom pravcu je poznavanje ove mreže – od tehnikalija, do toga šta sve ona može da vam ponudi, ako znate kako pametno da je koristite.

    LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleKako izgraditi brend?
    Next Article 5 pitanja za biznis plan
    Radovan Laćarak
    • Website

    Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

    Related Posts

    Društvene mreže

    TikTok ubacuje Wikipedia isečke

    September 24, 2023
    Društvene mreže

    Evropski regulatori kaznili TikTok sa 368 miliona dolara

    September 17, 2023
    Društvene mreže

    Iz Mete reagovali na glasine o uvođenju pretplate na WhatsApp

    September 17, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Mihailo Milović: Gastarbeiter Service za sve koji žive u inostranstvu

    July 13, 2023143 Views

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 2023141 Views

    4. Festival ukusa „Kafe, čokolade i knjige“ u SKCNS Fabrika u Novom Sadu

    September 19, 2023135 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202388 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202383 Views
    PRATIMO SE
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    © 2023 Uninor Srbija
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    • O nama
    • Logo

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.