Background

Šta je affiliate marketing i kako ga možete iskoristiti za izgradnju mreže svojih promotera?

ČLANAK arrow_drop_down

Dobilli ste 50, ili zašto ne 100, novih klijenata za samo 3 dana. A niste ni prstom mrdnuli. Naprotiv, uživali ste u kratkom i zasluženom odmoru. Vaša ponuda je tačno ono što ti kupci žele. Nema potrebe da ih uveravate, obasipate dodatnom pažnjom, mašete popustima… Sve to je već obavio neko drugi. Klijenti su tu i žele da vam daju svoj novac sada, bez odlaganja.

„Ma toga nema ni na filmu“, možda vam se otelo.

Ima i te kako. U pitanju je prodajna strategija koju možete odmah iskoristiti za uvećanje svog profita. Ova „magija“ zove se affiliate marketing  ili partnerski marketing.

Upravo zahvaljujući affiliate marketingu čuveni Amazon je postao ono što je danas. Uspeh mu duguje i Squarespace platform za pravljenje sajtova, obrazovni sajtovi poput Linde i Treehousa i mnogi, mnogi, mnogi drugi.

Sve što vam je potrebno da affiliate marketing iskoristite za sebe i svoj profit jeste web sajt i malo istraživanja.

Kako funkcioniše affiliate marketing?

Affiliate marketing, za razliku od drugih online i offline marketing strategija, koje zahtevaju da budete maheri za reklamne kampanje, društvene mreže, pisanje prodajnih tekstova… radi na sasvim drugačijem principu. Pušta vas da se bavite onim što volite i znate najbolje, a dolazak do klijenata delegira drugima koji se nazivaju affiliate-i (promoteri). Možete ih shvatiti kao svoje online komercijaliste koji već imaju bazu potencijalnih klijenata.

Ovi saradnici će, ukoliko ste ih dobro odabrali, svojim online marketinškim sposobnostima, uticaju i radu, vrlo brzo predstaviti ono što nudite. I to tačno onim ljudima koji mogu postati vaši klijenti.

Zauzvrat, affiliate-a ne plaćate unapred, već ga nagrađujete po izvršenoj prodaji, za svakog klijenta koji je došao njegovom preporukom.

Zvuči jednostavno? Da vidimo…

Kako affiliate marketing izgleda u praksi?

Vi imate firmu i svoje specifične proizvode ili usluge nudite na tržištu. Napravili ste web sajt, postavili tekstove o onome što prodajete, okačili slike, cene…  Nije važno o čemu se radi na sajtu. Od igle do lokomotive. Affiliate marketing nepogrešivo daje rezultate. Važno je samo da je sajt funkcionalan i makar pristojno urađen.

Sledeći korak je istraživanje. Da bi affiliate marketing radio kako treba potrebno je da identifikujete relevantne promoter za vaše proizvode ili usluge.

Ovde je od presudne važnosti da dobro i temeljno istražite svoju ciljnu grupu, tj osobe koje su vaši potencijalni kupci. Pre svega vas interesuje:

  • da li čitaju blogove i koje tačno
  • koga gledaju na YouTube-u
  • koga prate na Facebook i Instagram društvenim mrežama

Kroz ovaj proces istraživanja saznaćete 3 stvari koje su vam od presudnog značaja:

  1. Kakav način obraćanja i komunikacije odgovara vašoj ciljnoj grupi.
  2. Kome vaša ciljna grupa veruje.
  3. Ko su affiliate promoteri koji vam mogu biti od koristi.

Na dalje vam preostaje da kontaktirate odabrane promotere, pošaljete im primerak proizvoda ili obezbedite uslugu i dogovorite koliki je njihov deo od svake prodaje koju donesu. Na njima je sve ostalo. Promoteri će uložiti svoj uticaj reputaciju i ugled, obaviti promociju putem svojih marketinških kanala i staviti vaš proizvod pred oči ciljne grupe.

Vi samo ubirate prihode i uživate u postavljenoj mreži svog affiliate marketinga.

Idemo na konkretniji primer.

Recimo da se bavite prodajom trendi garderobe za žene starosti od 16 do 25 godina. Ova ciljna grupa vodi poseban životni stil koji uključuje i praćenje modnih blogerki – ne samo njihovog sajta već i profila na društvenim mrežama i YouTube kanale (ukoliko ih imaju).

Kod garderobe, ženama je često mnogo važnije “kako stoji” nego li od kakvog je materijala. Zato su vam potrebne blogerke koje “furaju” taj modni stil, zalažu se za iste vrednosti i na kojima će sve to lepo izgledati. Jednostavno, bez slika koje će privući oko zainteresovanih dama od posla neće biti ništa.

Ostaje da uspostavite kontakt sa blogerkama i pošaljete im nekoliko komada odeće. Naravno, birate onu garderobu čiju prodaju želite da povećate, ne 50 različitih bluza, 30 majici…

Odavde one preuzimaju stvari u svoje ruke. Slikaće se u vašoj garderobi, kačiti slike na instagram i ostavljati link do stranice na vašem sajtu na kojoj se ta garderoba prodaje. Napraviće YouTube klip u kome će pokazati kako garderoba stoji, za kakve je prilike idealna i postaviti pitanje kako su do sada uopšte živele bez takve bluze linkujući ponovo stranicu vašeg sajta. Biće napravljen i blog tekst sa mnoštvom sjajnih fotografija i review-om, a na dnu svega biće ukusno servirana sugestija gde se može poručiti taj komad odeće.

Šira mreža = veći prihod

Affiliate marketing danas je postao jedan od najboljih prodajnih strategija. Razlog leži u tome što ljudi više veruju preporuci osobe u koju imaju poverenja, nego li običnoj reklami koju može postaviti svako.

Mnoge startup kompanije se primarno oslanjaju upravo na partnerski marketing kako bi popularizovali svoj novi brend i/ili unikatni proizvod. Međutim, budući da ne raspolažu velikim sredstvima i nisu sigurni da li će proizvod generisati profit ili ne, koriste poseban pristup.

Recimo da je mlada XY firma napravila električni bicikl. U njegov razvoj su uložili krv, suze i znoj, ali i svaki raspoloživi dinar koji su imali. Para za TV reklame u primetime-u, bilborde, plaćene tekstove u prestižnim časopisima… jednostavno nema. Šta im je činiti?

Oprobana stvar je affiliate marketing. Pronaćiće ultra popularnog jutubera sa par miliona pretplatnika koji ga redovno prate. Poslaće mu svoj električni bicikl (koji vredi, cirka, 1000 dolara) na poklon i ljubazno ga zamoliti da ga pokaže u svom klipu, kaže iskreno šta misli o ovoj stvarčici i pošalje ljude do njihovog sajta.

Ako sve prođe po planu, jutjuber će oduševljeno pričati o svom novom dvotočkašu na struju, njegovi fanovi će poželeti isti takav i eto prodaje i profita.

Naravno, tu je rizik da električni “točak” ne impresionira jutjubera i nikada se ni ne pojavi u videu, ali je verovatnoća za tako nešto, bezmalo, nepostojeća. Prosto, em je dobio nešto vredno na poklon, em razmišlja o budućoj koristi koju će moći da ostvari ukoliko spravica postane sledeća “velika stvar” i to baš zahvaljujući njemu.

Ne zaboravite, jutjuberi, blogeri… su poslovni ljudi poput vas, samo ste u različitim delatnostima. Niste konkurencija i zato možete sjajno poslovati zajedno uz obostranu korist.

Dakle, ništa vas ne sprečava da iskoristite affiliate marketing za sebe, neprekidno širite svoju mrežu i pronalazite nove influencere koji mogu postati vaši uspešni promoteri. Što je šira mreža, to su brojniji ljudi do kojih dopirete i, naravno, sve je veći profit koji ostvarujete.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Novi Adobe softveri uključuju AI generisanje zvuka i remiksovanje slika

Kompanija Adobe nedavno je predstavila najnovije funkcije je su u razvoju, uključujući generisanje zvuka pomoću veštačke inteligencije (AI) i remiksovanje slika. Ove funkcije obuhvataju alate koji omogućavaju korisnicima da kreiraju prilagođene zvučne efekte na osnovu tekstualnih opisa i modifikuju slike u skladu sa željenim stilom. Adobe je najavio novi generativni AI model za video montažu pod nazivom Firefly Video Model, kao i funkciju Generative Extend za Premiere Pro. Takođe, predstavili su eksperimentalne alate za uređivanje fotografija i video zapisa u svojim najpoznatijim programima kao što su Photoshop i Premiere Pro. Među devet novih funkcija, izdvajaju se Project Perfect Blend, koji poboljšava prirodno blendiranje i senčenje i Project Clean Machine, koji uklanja bljeskove i objekte iz fotografija. Ovi alati su još u fazi testiranja, bez najavljenih datuma lansiranja. Jedna od istaknutih funkcija je Project In Motion, koja omogućava korisnicima da animiraju […]

trending_flat
DigiTalk Niš 2024: Spoj znanja, inovacija i inspiracije u Nišu

DigiTalk zajednica se okuplja u Nišu od 24. do 27. oktobra i donosi vam znanje, zanimljive priče i iskustva iz oblasti digitalne industrije i primene veštačke inteligencije. U hotelu Tami Residence renomirani predavači iz sveta, zemlje i regiona, tokom četiri dana, nesebično će podeliti svoja znanja i pomoći vam da svoje poslovanje i karijeru podignete na viši nivo. Kao i uvek do sada, DigiTalk okupljanje se sastoji iz dva dela: Media Days i sama konferencija. DigiTalk Media Days, 24. i 25. oktobra, okuplja nezavisne medije iz Srbije i regiona i ostale činioce medijskog ekosistema (agencije, oglašivače i drugo) fokusira se na inovacije, digitalne trendove i prilike za razvoj održivosti medijskog biznisa. Naglasak će biti stavljen na primenu veštačke inteligencije u medijima, korišćenje podataka za bolju monetizaciju i razvoj oglašivačklih publika, paywall strategije, naprednu analitiku, realtime izveštavanje, a biće razmatrana i […]

trending_flat
Novi iPad mini donosi podršku za Apple Intelligence i Apple Pencil

Apple je u utorak predstavio novu verziju iPad mini-ja prilagođenu eri Apple Intelligence tehnologije. Ovaj uređaj pokreće A17 Pro čip, što omogućava kompatibilnost sa Apple Intelligence-om, novom generativnom veštačkom inteligencijom kompanije Apple. Ovo je prvi veliki unapređeni model iPad mini-ja od 2021. godine. A17 Pro čip je prvi put predstavljen prošle godine, na iPhone-u 15 Pro, koji je postao prvi Apple telefon sa podrškom za Apple Intelligence. Tokom septembarskog događaja, ova funkcija je proširena na najnoviju liniju iPhone 16 uređaja. A17 Pro ima šestojedrni CPU sa dva jezgra visokih performansi i četiri jezgra visoke efikasnosti, kao i petojedrni GPU. Ovi elementi donose značajna poboljšanja u performansama u odnosu na A16 Bionic čip, koji je ugrađen u model iz 2021. godine. Glavna novina je neuralni motor, koji omogućava pristup Apple Intelligence-u kroz iPadOS 18. Ključne novine kod malog modela iPad-a, Appleovog […]

trending_flat
TikTok otpušta stotine radnika, pojačava upotrebu veštačke inteligencije

TikTok otpušta stotine zaposlenih širom sveta, uključujući veliki broj radnika u Maleziji, kao deo prelaska na veću upotrebu veštačke inteligencije u moderaciji sadržaja, saopštila je ta kompanija. Prema izvorima, više od 700 radnika u Maleziji ostalo je bez posla, iako je TikTok kasnije potvrdio da je manje od 500 zaposlenih pogođeno.Većina otpuštenih radila je na moderaciji sadržaja, a obaveštenja su dobili putem e-maila kasno u sredu. TikTok je potvrdio otpuštanja, navodeći da će globalno nekoliko stotina radnika biti pogođeno u sklopu šireg plana za poboljšanje moderacije. TikTok koristi kombinaciju automatizovanog otkrivanja i ljudskih moderatora za pregled sadržaja na platformi. Kompanija ByteDance, vlasnik TikToka, ima više od  110.000 zaposlenih širom sveta. ByteDance takođe planira nova otpuštanja idućeg meseca kako bi konsolidovala regionalne operacije. “Ove promene su deo naših kontinuiranih napora da ojačamo globalni model moderacije sadržaja”, rekao je portparol TikToka. TikTok […]

trending_flat
WordPress preuzima kontrolu nad ACF pluginom u najnovijem sukobu sa WP Engine-om

Sukob između osnivača WordPress-a, Meta Malenvega, i hosting provajdera WP Engine se nastavlja, a Malenveg je najavio da WordPress „forkuje“ plugin razvijen od strane WP Engine-a. Specifično, reč je o pluginu Advanced Custom Fields (ACF) — koji olakšava korisnicima WordPress-a prilagođavanje ekrana za uređivanje. Ovaj plugin se oduzima iz ruku WP Engine-a i ažurira se kao novi plugin pod nazivom Secure Custom Fields. Malenveg je naveo da je ovaj korak bio neophodan „kako bi se uklonile komercijalne ponude i rešio sigurnosni problem.“ Tim zadužen za ACF odgovorio je na platformi X, opisujući situaciju kao slučaj u kojem je plugin „koji je bio aktivno razvijan“ „jednostrano i nasilno oduzet od svog kreatora bez pristanka,“ dodajući da se to nikada nije dogodilo „u 21-godišnjoj istoriji WordPress-a.“ „Ovo osnovno obećanje zajednice je prekršeno, i pozivamo sve da razmisle o etici takvog postupka i […]

trending_flat
Nove tužbe protiv TikToka zbog “zavisničkog algoritma”

Već previše duga lista TikTokovih pravnih problema nastavlja se novim tužbama, u kojima 13 država i Distrikt Kolumbija tvrde da je "zavisnički algoritam" te društvene mreže deo modela profita koji škodi deci. U tužbama se tvrdi da putem svog "namerno zavisničkog softvera", TikTok motiviše decu da nastave sa gledanjem video-zapisa što je duže moguće, što rezultira lošim mentalnim zdravljem i problemima sa telesnom težinom, kao i štetom od viralnih TikTok izazova. "TikTok tvrdi da je njihova platforma bezbedna za mlade ljude, ali to je daleko od istine. U Njujorku i širom zemlje, mladi ljudi su umrli ili su se povredili radeći opasne TikTok izazove. I mnogi drugi se osećaju tužnije, anksioznije i depresivnije zbog zavisničkih karakteristika TikToka", navela je glavna tužiteljka države Njujork Leticia Džejms u saopštenju. I druge društvene mreže su prethodnih dana takođe bile na udaru zbog ugrožavanja […]

Related

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja, vreme je za promene. Pogledajte ovih nekoliko važnih saveta za vlasnike online prodavnice i zaboravite na neprospavane noći i probleme sa stomakom. Obnavljanje živaca – ne garantujemo. Offline vs online prodavnica Online kupovina nikada nije bila lakša. Ipak, većina ljudi i dalje bira „normalne“ radnje u kojima može da vidi, opipa i proba robu, razgovara sa prodavcem, možda se cenjka, uživa u specifičnom izgledu i organizaciji prodavnice i da kupljenu stvar odmah odnese kući. Dakle, kupci žele sve ono što im online prodavnice i e-commerce sajtovi danas zapravo ne nude. A mora li da bude tako? Kada klijent uđe u lokal, bez obzira da li se radi o supermarketu, […]

trending_flat
Abeceda marketinških istraživanja

Danas pričamo o marketinškim istraživanjima. To je važna oblast, jer predstavlja način dolaženja do informacija koje se koriste za donošenje odluka. To je i zanimljiva oblast, jer na poseban način kombinuje elemente statistike, psihologije, sociologije, tehnologije, marketinga i drugih disciplina u nešto što je ljudima interesantno za korišćenje. Marketinškim istraživanjima se ne bave samo naučno-obrazovne institucije i specijalizovane agencije, već i preduzeća svih veličina, od malih porodičnih firmi do velikih kompanija. Bilo da ste preduzetnik, rukovodilac ili konsultant, imajte na umu da će vam marketinška istraživanja u određenom obliku biti potrebna, jer ćete bez njih teško moći da ostvarite poslovni uspeh. Zato o njima pišemo. Pojam marketinških istraživanja Marketinška istraživanja (Marketing Research) su aktivnost koja se odnosi na prikupljanje, obradu i analizu podataka koji su potrebni da bi se donela određena marketinška odluka ili rešio određeni marketinški problem. Za razliku […]

trending_flat
Zara: Šta jednog proizvođača odeće može da izdvoji iz mnoštva drugih?

Na pitanje „Kako biti uspešan u modnoj industriji?“, odgovor je, zapravo, zapanjujuće jednostavan. Prvi korak je da pravite odeću koju će ljudi želeti da nose. Drugi korak je da prodajete više nego što stižete da napravite. I treći korak je – ponavljajte korake jedan i dva dokle god funkcionišu. Mnogi brendovi pridržavaju se ove jednostavne filozofije, ali se jedan razlikuje, upravo po svojoj jedinstvenoj filozofiji. Ali, krenimo redom. Godine 1963. Amansi Ortega Gaona počeo je da se bavi prodajom odeće, ni ne sluteći da će postati treći najbogatiji čovek na svetu. Naime, njegova kompanija Inditex je 2005. godine proglašena za najbrže rastuću proizvodnu kompaniju na svetu. Ona sada ima preko 2000 prodavnica, objedinjenih pod imenom Inditex, inače najvećim poslovnim uspehom u španskoj istoriji. Vama je možda poznatija kao Zara. Pre nego što se osvrnemo na to šta je učinilo Zaru […]

trending_flat
Edukacija kao marketinška strategija (podizanje svesti korisnika kroz pružanje vrednosti)

Ma koliko da je vaš sadržaj kvalitetan, ne postoje garancije da će vaši potencijalni kupci reagovati na njega. Ako ne posvetite vreme edukovanju kupaca o svom brendu, proizvodu ili usluzi, ostavljate za sobom priliku da istinski ostvarite vezu sa svojim kupcima. Jer, tek uvođenjem edukacije kao dela marketinške strategije možete, zapravo, postići ciljeve koje želite – i koji neće biti kratkog daha. Edukacija kao investicija Edukacija može koristiti svima, bez obzira na to kakvu vrstu proizvoda ili usluge nude. Najveću primenu – i najveću efikasnost – ima kod proizvoda ili usluga koji su novi, odnosno o kojima se malo zna. U tom smislu, edukacija pomaže ne vašim kupcima da bolje razumeju suštinu proizvoda ili usluge koje nudite. Posredno, to omogućava veći stepen konverzije prilikom prodaje – jer kada zaista razumeju šta je to što im prodajete, neće imati ništa protiv da to […]

trending_flat
Šta je vrednost teksta i kakve ona veze ima sa uspešnim marketingom

U ljudskoj prirodi je da traži prečice, tajne formule i recepte za uspeh. Instant gratifikacija je ono što očekujemo od svakog našeg poslovnog ili privatnog poduhvata, ma koliko bilo realno ili zasluženo da je dobijemo. U današnjem svetu marketinga (naročito digitalnog), ta instant gratifikacija uglavnom se karakteriše brojem lajkova, šerova, pregleda, impresija i stepenom interakcije (engagement) sa korisnicima. Iako nerado priznajemo, svi koji učestvujemo u kreiranju i sprovođenju marketinških ideja i kampanja potajno se nadamo da će baš taj jedan post, oglas, blog ili slika biti onaj koji konvertuje i donosi profit. U praksi, međutim, stvari izgledaju drugačije. Doći do magičnog posta koji će vam doneti najvišu konverziju često ide preko brojnih manje ili više uspešnih pokušaja. Ponekad ni veliki broj lajkova ili šerova nije garant da će baš taj post doneti rezultat koji tražite – ne ukoliko sadržaj vaše […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation