Background

Oglašavanje na društvenim mrežama – raspodela sredstava u skladu sa ciljevima

ČLANAK arrow_drop_down

U prethodnim tekstovima smo razmotrili relevantnost društvenih mreža za različite biznise i govorili o tome kako isplanirati budžet i definisati ciljeve oglašavanja. Međutim, postoji još nekoliko važnih stavki na koje je potrebno obratiti pažnju u sklopu pripreme za planiranje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama koje će vam pomoći da odredite koliko para ćete uložiti u svaki kanal oglašavanja koji želite da iskoristite.

5 ključnih stvari koje je potrebno uzeti u obzir

  1. Prvo definišite budžet, odnosno odredite ukupan iznos koji ste spremni da investirate u oglašavanje na društvenim mrežama tokom nekog perioda – sedam dana, dve nedelje, mesec dana… Budžet će zavisiti od finansijskih mogućnosti vašeg preduzeća, ali takođe treba uzeti u obzir konkurenciju i cene oglašavanja na određenoj platformi. Potrebno je da budžet bude realan i održiv za vaše poslovanje.
  2. Potom identifikujte prioritetne platforme koje su najrelevantnije za vaš biznis. Na primer, ako želite da povećate online prodaju, možda će vam biti najvažniji Facebook i Instagram. Ako se bavite B2B poslovanjem, LinkedIn može biti ključna platforma za vas.
  3. Zatim odredite vrstu kampanje koju želite da sprovedete i definišite da li ćete se fokusirati na plaćene oglase, sponzorisane objave, video-sadržaj ili nešto drugo. Svaka platforma nudi različite mogućnosti oglašavanja, pa je važno da odaberete onu koja je najbolje usklađena sa vašim ciljevima i publikom kojoj želite da se obratite.
  4. Odredite šta ćete pratiti kao relevantne rezultate oglašavanja. U zavisnosti od cilja vaše kampanje to može biti, na primer, broj telefonskih poziva, ostvarena zarada od prodaje, količina prodatih artikala… Praćenje relevantnih metrika omogućiće vam da u hodu napravite fina podešavanja kampanja (izmena vizuala, teksta oglasa, ciljne grupe…) i na taj način povećate efikasnost svog oglašavanja na društvenim mrežama. Svakako, biće potrebno da testirate različite pristupe i optimizujete svoje kampanje kako biste postigli što bolje rezultate.
  5. Na kraju, ukoliko oglašavanje za određenu stvar pokrećete na više društvenih mreža istovremeno, što je uobičajena praksa, neophodno je da napravite raspodelu budžeta u skladu sa ciljevima koje želite da postignete.

Ako je vaš cilj povećanje svesti o brendu, možete razmisliti o raspodeli budžeta na sledeći način:

  • Facebook: 40%
  • Instagram: 30%
  • YouTube: 20%
  • LinkedIn: 10%

U slučaju da želite povećanje broja pratilaca i angažmana publike na društvenim mrežama, raspodela budžeta može biti sledeća:

  • Instagram: 50%
  • Facebook: 30%
  • YouTube: 15%
  • LinkedIn: 5%

Za generisanje potencijalnih kupaca budžet možete raspodeliti ovako:

  • Facebook: 40%
  • Instagram: 30%
  • LinkedIn: 20%
  • YouTube: 10%

Za povećanje prodaje raspodela može biti sledeća:

  • Facebook: 30%
  • Instagram: 30%
  • YouTube: 25%
  • LinkedIn: 15%

Naravno, ovo su okvirni predlozi. Važno je prilagoditi raspodelu budžeta prema specifičnim potrebama i karakteristikama vašeg biznisa. Savet je da raspodela vašeg budžeta bude fleksibilna i podložna promenama u skladu sa rezultatima i aktuelnim trendovima na društvenim mrežama.

Praćenje i optimizacija budžeta na društvenim mrežama

Jedan od ključnih elemenata uspešnog oglašavanja na društvenim mrežama jeste praćenje i optimizacija budžeta – zato ga ovde posebno izdvajamo.

Bez kontinuiranog praćenja i analize rezultata, teško je znati kako vaš budžet funkcioniše i da li je ulaganje isplativo. Evo nekoliko korisnih saveta za ove aktivnosti:

  • Definišite ključne metrike – pre nego što pokrenete kampanju, identifikujte ključne metrike koje ćete pratiti. To mogu biti broj impresija, interakcije, klikovi, konverzije ili bilo koja druga metrika koja je relevantna za vaše ciljeve. Njihovo redovno praćenje omogućiće vam da brzo prepoznate šta funkcioniše, a šta ne, i napravite pravovremene izmene u budžetu i strategiji.
  • Koristite analitičke alate – društvene mreže pružaju analitičke alate koji vam omogućavaju da detaljno proučite performanse vaših kampanja. Iskoristite ove alate da dobijete uvid u ključne metrike, demografske podatke o publici, angažman i druge relevantne informacije.
  • A/B testiranje – ovo je odličan način da proverite efikasnost različitih strategija i pristupa oglašavanju. Testirajte različite verzije oglasa, ciljne grupe, ponude i kreativne elemente kako biste identifikovali najuspešnije kombinacije.
  • Prilagođavanje tokom kampanje – ne čekajte kraj kampanje da biste napravili promene. Ako primetite da određeni oglasi ili ciljne grupe ne daju željene rezultate, prilagodite budžet odmah tokom trajanja kampanje. Povećajte ili smanjite ulaganje na osnovu performansi i usmerite resurse tamo gde će doneti najbolje rezultate.
  • Iskoristite retargeting – to će vam omogućiti da ponovo ciljate ljude koji su već pokazali interesovanje za vaš brend ili proizvod. Iskoristite retargeting da optimizujete budžet tako što ćete više ulagati u ljude koji su već imali interakciju sa vama i/ili vašom ponudom budući da postoji velika verovatnoća da će se, na osnovu pređašnjeg dobrog iskustva, relativno lako odlučiti za novu kupovinu od vas.

Dodatni saveti za uspešno kreiranje i raspoređivanje budžeta

Pored definisanja ciljeva, odabira odgovarajućih društvenih mreža i praćenja rezultata, postoji nekoliko dodatnih saveta koji vam mogu pomoći da efikasno kreirate i rasporedite budžet za oglašavanje na društvenim mrežama:

  • Istražite konkurenciju: Pratite aktivnosti vaše konkurencije na društvenim mrežama i analizirajte njihove strategije oglašavanja. Ovo vam može pružiti uvid u to šta funkcioniše u vašoj industriji i pomoći vam da prilagodite svoj budžet i strategiju kako biste se istakli.
  • Ciljajte precizno: Definišite demografske karakteristike, interese i ponašanje svoje ciljne publike i prilagodite svoj budžet i poruke kako biste privukli prave ljude.
  • Budite kreativni: Kreativnost je ključna za uspešno oglašavanje na društvenim mrežama. Razmislite o inovativnim načinima prezentacije vašeg brenda, koristite atraktivne vizuale i priče koje će privući pažnju korisnika. Budite interaktivni i uključite korisnike u svoje kampanje kako biste poboljšali angažman.
  • Angažujte stručnjake: Ako nemate dovoljno znanja ili vremena da sami upravljate svojim oglašavanjem na društvenim mrežama, razmislite o angažovanju stručnjaka za digitalni marketing. Oni mogu pružiti stručno znanje i iskustvo kako bi optimizovali vaš budžet i postigli željene rezultate.

Za kraj imajte na umu sledeće – uspeh na društvenim mrežama zahteva strpljenje, kreativnost i konstantno prilagođavanje nastupa. Na ovaj način biće vam lakše da se istaknete u odnosu na konkurenciju i ostvarite svoje poslovne ciljeve.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Da li bi trebalo automatski brisati objave sa društvenih mreža nakon nekog vremena?

Postoje situacije u kojima opcija automatskog brisanja svega što podelimo na društvenim mrežama može izgledati kao dobra ideja. Društvene mreže su platforme za izražavanje mišljenja o aktuelnim događajima i temama, kao i za deljenje onoga što nam se dopada ili ne – bilo gde i u bilo koje vreme. Međutim, ova mogućnost nosi i određene nedostatke. Viralna objava može privući neželjenu pažnju ili izazvati burnu raspravu na internetu, što ponekad vodi do neprijatnih situacija i van mreže. Mali nesporazum može se razviti u veliki skandal koji je teško kontrolisati. S druge strane, ostavljanje objava na profilu takođe nosi rizike. Šta ako potencijalni poslodavac, nakon više godina, naiđe na nešto što ste napisali u trenutku strasti i protumači to na način koji vam ne ide u prilog? Ili, šta ako ste promenili mišljenje i više se ne slažete sa onim što […]

trending_flat
Sony PlayStation 2 je definitivno najprodavanija konzola svih vremena

Kompanija Sony potvrdila je da je legendarna PlayStation 2 konzola prodata u više od 160 miliona jedinica širom sveta, čime je dodatno učvrstila svoj status najprodavanije konzole u istoriji. Ranija procena bila je 155 miliona prodatih jedinica, što je poslednji put zvanično zabeleženo pre ukidanja proizvodnje PS2 konzole 2013. godine. Ovu vest objavio je Džim Rajan, predsednik i CEO kompanije Sony Interactive Entertainment, tokom razgovora na zvaničnom PlayStation podkastu. PS2, lansiran početkom 2000-ih, bio je prekretnica za industriju video igara zahvaljujući svojoj bogatoj biblioteci igara i dugotrajnom uticaju na kulturu gejminga. Nintendo Switch, sa prodatih 139 miliona jedinica, približava se PS2-u, ali još nije nadmašio njegov rekord. Osim Switcha, nijedna moderna konzola trenutno nema šanse da postigne ovaj rekord. Sony je prodao 65,6 miliona PlayStation 5 konzola, dok je Microsoft u znatno slabijoj poziciji sa Xbox Series konzolama, koje su […]

trending_flat
Kompaniji Google neće biti dovoljno ni da proda Chrome

Kako bi razbilo Guglov nezakoniti monopol nad načinom na koji Amerikanci pretražuju internet, Ministarstvo pravde SAD zahteva da tehnološki gigant prekine unosno partnerstvo s kompanijom Apple, podeli veliku količinu vlasničkih podataka sa konkurentima i oglašivačima i "odmah i u potpunosti proda Chrome,“ svoj pretraživač koji kontroliše više od polovine tržišta u SAD. Vlada insistira da Google proda Chrome kupcu kojeg ona odobri, uz argument da bi ta prodaja "otvorila monopolizovana tržišta za konkurenciju, uklonila barijere za ulazak i osigurala da ne postoje prakse koje bi mogle dovesti do nezakonitog monopolskog ponašanja." Preporuke su deo detaljnog plana koji su vladini advokati u sredu podneli okružnom sudu u Vašingtonu, u okviru savezne antimonopolske tužbe protiv Gugla pokrenute još 2020. godine. Do sledećeg avgusta, sudija bi trebalo da odluči koje od predloženih mera Google mora da sprovede kako bi se ublažila njegova dominacija […]

trending_flat
Zašto će 2025. biti godina AI pametnih naočara

Naredna 2025. godina mogla bi  biti ključna za širu primenu pametnih naočara sa AI tehnologijom, jer unapređenje načina na koji percipiramo svet počinje da privlači sve veći interes. Napredak u razvoju "proširene stvarnosti" (AR, odnosno, augmented reality) i sveopšta AI integracija, uz podršku velikih kompanija, stvaraju temelje za široku upotrebu pametnih naočara. AI pametne naočare su nekada bile predmet podsmeha, pre svega zbog "nedovoljno ozbiljnih" Google naočara. Kompanije kao što su Meta, Baidu, kao i startapi poput Brilliant Labs i Solos, danas koriste AI modele i napredne tehnologije kako bi unapredile ove uređaje. Kako ljudi sve više postaju komforniji u korišćenju naprednih AI alata, tako se pojavljuje potreba da se oni koriste u različitim situacijama. To može biti nezgodno dok vozite ili ne želite stalno da vadite telefon. Za razliku od Google Glass, moderne pametne naočare, poput onih koje zajednički prave Meta […]

trending_flat
Bitcoin u usponu, dolazi li zlatno doba kriptovaluta?

Povoljno okruženje moglo bi rezultirati značajno većim obimom trgovine kriptoimovinom nego što je sada slučaj. Kriptovalute su nastavile svoj uspon, predvođene bitcoinom, koji je ove nedelje prvi put u istoriji dostigao vrednost od 80.000 američkih dolara. Ether je porastao tri posto nakon što je u subotu prešao nivo od 3.000 dolara. Poslednja transakcija obavljena je po ceni od 3.203,10 dolara. Manje kriptovalute doživele su veće skokove jer su investitori nastavili da razmatraju implikacije drugog mandata novoizabranog predsednika Donalda Trampa. XRP je porastao za 11 posto, decentralizovani finansijski token povezan s Cardanom skočio je za 40 posto. Memecoin dogecoin i Shiba Inu porasli su za 17, odnosno 31 posto. Analitičari koje prenosi CNBC procenjuju da bi to moglo značiti početak zlatne ere za kriptoimovinu. Bitcoin se smatra sigurnom imovinom bez obzira na ishod izbora. Američko regulatorno telo, Securities and Exchange Commission, […]

trending_flat
iPhone 17 Air: Sve što znamo do sada

Prema više izvora, Apple planira potpuno novi model iPhone-a 17 za 2025. godinu, sa značajnim promenama u dizajnu. Evo šta znamo do sada o iPhone-u 17 Air (koji bi mogao dobiti naziv iPhone 17 Slim ili nešto potpuno drugačije). Dizajn iPhone 17 Air Glavni adut iPhone-a 17 Air biće njegov dizajn. Prema informacijama, Apple se fokusira na formu više nego na funkcionalnost kod ovog modela, što znači da možemo očekivati drastično drugačiji dizajn u poređenju sa trenutnim iPhone modelima, ali po cenu vrhunskih specifikacija i funkcija. iPhone 17 Air bi trebalo da bude „značajno tanji“ od trenutnih iPhone modela. Prema izvorima, uređaj će biti napravljen od aluminijuma, za razliku od titanijuma koji se koristi kod trenutnih iPhone Pro modela. Međutim, Ming-Chi Kuo navodi da će iPhone 17 Air imati kombinaciju titanijuma i aluminijuma. Ekran Prema analizama Ming-Chi Kua i Jeff […]

Related

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
Šta je affiliate marketing i kako ga možete iskoristiti za izgradnju mreže svojih promotera?

Dobilli ste 50, ili zašto ne 100, novih klijenata za samo 3 dana. A niste ni prstom mrdnuli. Naprotiv, uživali ste u kratkom i zasluženom odmoru. Vaša ponuda je tačno ono što ti kupci žele. Nema potrebe da ih uveravate, obasipate dodatnom pažnjom, mašete popustima… Sve to je već obavio neko drugi. Klijenti su tu i žele da vam daju svoj novac sada, bez odlaganja. „Ma toga nema ni na filmu“, možda vam se otelo. Ima i te kako. U pitanju je prodajna strategija koju možete odmah iskoristiti za uvećanje svog profita. Ova „magija“ zove se affiliate marketing  ili partnerski marketing. Upravo zahvaljujući affiliate marketingu čuveni Amazon je postao ono što je danas. Uspeh mu duguje i Squarespace platform za pravljenje sajtova, obrazovni sajtovi poput Linde i Treehousa i mnogi, mnogi, mnogi drugi. Sve što vam je potrebno da affiliate marketing iskoristite za sebe i svoj profit […]

trending_flat
Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja, vreme je za promene. Pogledajte ovih nekoliko važnih saveta za vlasnike online prodavnice i zaboravite na neprospavane noći i probleme sa stomakom. Obnavljanje živaca – ne garantujemo. Offline vs online prodavnica Online kupovina nikada nije bila lakša. Ipak, većina ljudi i dalje bira „normalne“ radnje u kojima može da vidi, opipa i proba robu, razgovara sa prodavcem, možda se cenjka, uživa u specifičnom izgledu i organizaciji prodavnice i da kupljenu stvar odmah odnese kući. Dakle, kupci žele sve ono što im online prodavnice i e-commerce sajtovi danas zapravo ne nude. A mora li da bude tako? Kada klijent uđe u lokal, bez obzira da li se radi o supermarketu, […]

trending_flat
Abeceda marketinških istraživanja

Danas pričamo o marketinškim istraživanjima. To je važna oblast, jer predstavlja način dolaženja do informacija koje se koriste za donošenje odluka. To je i zanimljiva oblast, jer na poseban način kombinuje elemente statistike, psihologije, sociologije, tehnologije, marketinga i drugih disciplina u nešto što je ljudima interesantno za korišćenje. Marketinškim istraživanjima se ne bave samo naučno-obrazovne institucije i specijalizovane agencije, već i preduzeća svih veličina, od malih porodičnih firmi do velikih kompanija. Bilo da ste preduzetnik, rukovodilac ili konsultant, imajte na umu da će vam marketinška istraživanja u određenom obliku biti potrebna, jer ćete bez njih teško moći da ostvarite poslovni uspeh. Zato o njima pišemo. Pojam marketinških istraživanja Marketinška istraživanja (Marketing Research) su aktivnost koja se odnosi na prikupljanje, obradu i analizu podataka koji su potrebni da bi se donela određena marketinška odluka ili rešio određeni marketinški problem. Za razliku […]

trending_flat
Zara: Šta jednog proizvođača odeće može da izdvoji iz mnoštva drugih?

Na pitanje „Kako biti uspešan u modnoj industriji?“, odgovor je, zapravo, zapanjujuće jednostavan. Prvi korak je da pravite odeću koju će ljudi želeti da nose. Drugi korak je da prodajete više nego što stižete da napravite. I treći korak je – ponavljajte korake jedan i dva dokle god funkcionišu. Mnogi brendovi pridržavaju se ove jednostavne filozofije, ali se jedan razlikuje, upravo po svojoj jedinstvenoj filozofiji. Ali, krenimo redom. Godine 1963. Amansi Ortega Gaona počeo je da se bavi prodajom odeće, ni ne sluteći da će postati treći najbogatiji čovek na svetu. Naime, njegova kompanija Inditex je 2005. godine proglašena za najbrže rastuću proizvodnu kompaniju na svetu. Ona sada ima preko 2000 prodavnica, objedinjenih pod imenom Inditex, inače najvećim poslovnim uspehom u španskoj istoriji. Vama je možda poznatija kao Zara. Pre nego što se osvrnemo na to šta je učinilo Zaru […]

trending_flat
Edukacija kao marketinška strategija (podizanje svesti korisnika kroz pružanje vrednosti)

Ma koliko da je vaš sadržaj kvalitetan, ne postoje garancije da će vaši potencijalni kupci reagovati na njega. Ako ne posvetite vreme edukovanju kupaca o svom brendu, proizvodu ili usluzi, ostavljate za sobom priliku da istinski ostvarite vezu sa svojim kupcima. Jer, tek uvođenjem edukacije kao dela marketinške strategije možete, zapravo, postići ciljeve koje želite – i koji neće biti kratkog daha. Edukacija kao investicija Edukacija može koristiti svima, bez obzira na to kakvu vrstu proizvoda ili usluge nude. Najveću primenu – i najveću efikasnost – ima kod proizvoda ili usluga koji su novi, odnosno o kojima se malo zna. U tom smislu, edukacija pomaže ne vašim kupcima da bolje razumeju suštinu proizvoda ili usluge koje nudite. Posredno, to omogućava veći stepen konverzije prilikom prodaje – jer kada zaista razumeju šta je to što im prodajete, neće imati ništa protiv da to […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation