Background

Održan drugi događaj posvećen digitalnoj ekonomiji i elektronskoj trgovini

Drugi događaj u okviru programa „Yettel fuzija – biznis i nove tehnologije“, posvećen digitalnoj ekonomiji i elektronskoj trgovini, održan je u četvrtak, 7. decembra u Yettelu.

Na događaju su učestvovali predstavnici E-commerce Asocijacije Srbije, velikih platformi za elektronsku trgovinu i malih i srednjih preduzeća. Fokus događaja bio je na tome kako velike kompanije i platforme za elektronsku trgovinu mogu da pomognu manjim biznisima da unaprede svoje poslovanje kroz ovaj vid trgovine.

Moderator i domaćin događaja bio je Ivan Stojanović, direktor sektora za poslovne korisnike u Yettelu.

Ivan Tanasković, direktor e-Commerce Asocijacije Srbije, govorio je o modelima i trendovima u oblasti e-trgovine i predstavio „fullfilment“ model koji svakoj kompaniji, bez obzira na veličinu i resurse, omogućava da razvije svoj kanal onlajn prodaje. Tanasković je govorio i o ulozi koju e-Commerce Asocijacija ima u ekosistemu digitalne trgovine i edukacijama koje organizuju širom Srbije, sa fokusom na bezbednu upotrebu kartica prilikom onlajn plaćanja.

Marija Stojanović, rukovodilac službe razvoja digitalnih platformi u Yettelu, govorila je o tome kako ova telekomunikaciona kompanija, uz pomoć napredne analitike, može da poveže privredu sa korisnicima. Stojanović je predstavila platforme Yettel Petak i Yettel Shopping i objasnila benefite koje one donose korisnicima i biznisima. Predstavnici kompanija uvideli su potencijal i dodatnu vrednost koju mogu da ostvare kroz saradnju na platformi Yettel Shopping.

U drugom delu programa održana je panel diskusija „Plima diže sve brodove“. Tatjana Radaković iz kompanije IKEA, Ivan Kordić iz firme Shoppster Srbija i Marko Carević iz kompanije Ananas E-commerce predstavili su razlike između biznis modela ovih kompanija koje uspešno posluju u sferi digitalne trgovine i govorili o tome kako onlajn prodaja može da poveća prihode i unapredi poslovanje. Panelisti su govorili i o mogućnostima za saradnju koje svaka od kompanija pruža malim i srednjim preduzećima.

Budući da se je program Yettel Fuzija fokusiran na održivost poslovanja, Ivana Ilić, vlasnica platforme za e-trgovinu Komuna Market, govorila je o saradnji sa autentičnim, malim, lokalnim brendovima i zanatlijskim radnjama koji prodaju svoje proizvode putem Komune, stvarajući snažnu zajednicu.

Miroslav Varga, jedan od 300 Google AdWords sertifikovanih trenera u svetu, bio je specijalni gost na događaju. Gospodin Varga je govorio o značaju digitalnog marketinga za poslovanje, a posebno oglašavanju na pretraživaču Google i trendovima u ovoj oblasti, a dao je i nekoliko praktičnih saveta za optimizaciju veb-sajtova. Kako sami da unapredite svoj veb-sajt pre nego što investirate u oglašavanje, kako da postavite adekvatne ciljeve kampanje i gde da pronađete stručnjake iz ove oblasti, pogledajte u videu.

Spisak Google Premier Partner agencija za digitalni marketing možete pronaći ovde

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation