trending_flat
Dajte pečat svom biznisu: Vaš brend – vaš glavni proizvod!

Potrebna vam je stvar XY i želite da je kupite. Ulazite u prodavnicu i dolazite do rafa. Pred vama je izbor između dva artikla različitih firmi. Šta vam se čini privlačnije – mašinski precizno napravljena stvar koja je proizvedena u istovetnim serijama ili ona koja je proizvod skupljeg i unikatnijeg ručnog rada? Za šta god da se odlučite, vaš odgovor će zapravo biti odabir, ne samo proizvoda, već brenda i vrednosti koje stoje iza stvari koju želite. Brend je glavni proizvod koji kupujemo, bez obzira o kom proizvodu ili usluzi se radi. Šta to znači za vas preduzetnike? Znači da je brend vaš glavni proizvod i da mu je neophodno posvetiti najviše pažnje, rada, promocije… Ali, samo ako želite uspeh. Šta je brend zapravo? Prema definiciji, brend je prepoznatljiva oznaka, dizajn ili ime nekog proizvoda ili njihova kombinacija navedenog, sa ulogom da izdvoji proizvod ili uslugu u odnosu na konkurenciju. […]

trending_flat
10 ključnih momenata istorije marketinga

Istorija marketinga duga je koliko i istorija prodaje, pa stoga potiče verovatno još iz vremena kada se roba međusobno trampila. Svako je hvalio svoju robu u nameri da je proda, a to je princip koji važi i danas, s tim da su načini na koje se takvo nešto može plasirati nikada raznovrsniji. Tako bi detaljno bavljenje istorijom marketinga bio sasvim sigurno zanimljiv, ali i veoma naporan i dugotrajan posao. Stoga vam donosimo kraći prikaz, odnosno 10 ključnih momenata koji su svoj trag ostavili na oglašavanju kakvo poznajemo danas. 1. Prvi spam u istoriji Davne 1864. godine marketing svakako nije bio novina, isto kao što to nije bio ni telegraf. Ali, spajanje ove dve stvari i te kako je bilo nešto novo. Upravo ove godine telegraf je prvi put korišćen u svrhe slanja netraženih ponuda, nudeći bogatijim Amerikancima prilike za ulaganja […]

trending_flat
Snaga i moć potrošačkih komentara

Da li čitate komentare koje drugi pišu pre nego što se odlučite da kupite neki proizvod? Da li ostavljate komentare na web stranicama prodavaca za proizvode koje ste kupili? Svakog dana veliki broj ljudi čita i piše komentare i tako stvara ekosistem korisnih informacija. Sadržaj generisan od strane potrošača (CGC) služi da pomogne svakom novom kupcu kada treba da donese odluku o nekoj kupovini. Uticaj koji ovakav sadržaj ima na online kupovinu je dokazan velikim brojem istraživanja na tu temu. Studije takođe pokazuju da je njegov uticaj značajno veći od onog koji ima tradicionalno reklamiranje. Online kupovina ipak nije i krajnji domet online komentara. Iako se u svetu, mnogo više nego kod nas, već godinama govori o konstantnom smanjenju značaja klasičnih prodavnica izveštaj Rutgers University kaže da i dalje najveći broj ljudi, čak 78%, kupuje baš u prodavnicama koje mogu fizički da […]

trending_flat
Kako udahnuti život sistematizaciji?

Kada se kaže „sistematizacija“ ljudi obično pomisle na nešto dosadno. Još jedna zakonska obaveza. Još jedno neotrebno naglabanje. Još jedan beskorisni dokument. Kako ljudi misle, tako i rade. Napišu taj dokument da bi ispunili zakonsku obavezu i smatraju da smo i tu obavezu „otkačili“. Međutim, postavlja se pitanje da li je sistematizacija baš tako nebitna? Sistematizacija kao zakonska obaveza Prema Zakonu o radu, svaki poslodavac koji ima više od 10 zaposlenih ima obavezu da izradi dokument koji se zove „Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova“ ili skraćeno „sistematizacija“. Kada se kaže „poslodavac“, ne misli se samo na privredna društva, već i na preduzetnike, udruženja, fondacije, zadužbine, komore, zadruge, gazdinstva, zdravstvene ustanove, predstavništva, državne institucije i sve ostale organizacije koje posluju u formi pravnog lica. Kada se kaže „zaposleni“ misli se na sve osobe sa kojima je poslodavac zasnovao radni odnos […]

trending_flat
HBO Premium za sve Hipernet TV korisnike

Počev od 9. februara, Hipernet TV korisnici dobiće na poklon HBO Premium TV dodatak. Tako će postojeći i novi korisnici moći da uživaju u programima HBO, HBO 2, HBO 3 i Cinemax 1, Cinemax 2. Tokom predstojećih sretenjskih praznika pa do kraja februara na Hipernet TV platformi biće dostupne neke od najaktuelnijih serija, kao i filmovi iz paketa HBO Premium. HBO Premium TV dodatak, dostupan je i korisnicima koji već imaju aktiviran neki HBO dodatak. HBO Premium TV dodatak bez dodatne naknade može se aktivirati do 29. februara putem Yettel aplikacije, opcija dodatni TV servisi ili na hntv.rs opcija pretplate. 

trending_flat
Repertoar bioskopa Cineplexx Promenada od 7. do 14. februara

Ove nedelje na repertoaru Cineplexx Promenada bioskopa se nalazi šest novih naslova: „DINA": "Dina" se vraća u bioskope samo na nedelju dana. Ovo je vaša šansa da doživite film Denisa Vilneuva onako kako je trebalo, uključujući kratak pogled na "Dina 2". Adaptacija naučno-fantastičnog klasika Franka Herberta. Priča prati Pola Atreidesa iz kuće Atreides, sjajnog i nadarenog mladića rođenog za velike stvari, koji mora da otputuje na najopasniju planetu u svemiru kako bi osigurao budućnost svoje porodice i svog naroda. Kada se nađe usred sukoba oko ekskluzivne distribucije najcenjenijim resursom koji postoji, najvrednijem elementu galaksije koji se nalazi samo na Arakisu i koji može otključati najveći potencijal čovečanstva, u kom će preživeti samo oni koji mogu da pobede svoj strah. Trejler: https://youtu.be/in1IS10O__g?si=0EAM_slZfRLN0uSG „DIVNO VENČANJE" Nastavak napete ljubavne priče po istoimenom romanu - između Ebi, devojke koja beži iz prošlosti, i Trevisa, lošeg […]

trending_flat
Meta u borbi protiv AI generisanih slika uvodi novu tehnologiju

Meta radi na otkrivanju i označavanju slika generisanih veštačkom inteligencijom na Fejsbuku, Instagramu i Tredsu, saopšteno je danas iz te kompanije. Fotorealističke slike napravljene korišćenjem Metinog AI alata za snimanje već su označene kao AI, ali predsednik kompanije za globalne poslove Nik Кleg objavio je u blogu kompanije da nastoje da se to polje delovanja proširi, prenosi BBC. Metine AI slike već sadrže metapodatke i nevidljive vodene žigove koji mogu reći drugim organizacijama da je sliku razvila veštačka inteligencija, a kompanija trenutno radi na novim alatima za identifikaciju, želeći da proširi upotrebu oznaka za AI sadržaj u narednih nekoliko meseci. „Кako se razlika između ljudskog i sintetičkog sadržaja zamagljuje, ljudi žele da znaju gde leži granica… Ljudi se često prvi put susreću sa sadržajem generisanim veštačkom inteligencijom i naši korisnici su nam rekli da cene transparentnosti oko ove nove tehnologije. Zato je […]

trending_flat
Kina lansirala prvi satelit u svetu za testiranje 6G mreže

Kina je lansirala u svemir prvi satelit na svetu "za testiranje 6G mreže", izvestili su u ponedeljak državni mediji. Satelit je lansirao najveći svetski telekom operater China Mobile i uspešno je postavljen u nisku orbitu kako bi „ponudio nisku latenciju i visoke brzine prenosa podataka“. Izbačen u svemir s 5G satelitom u subotu, satelit će „testirati 6G mrežu“ i koristi „domaći softver i hardver, podržava rekonstrukciju softvera u orbiti, fleksibilnu implementaciju osnovnih mrežnih funkcija i automatizovano upravljanje, povećavajući efikasnost i pouzdanost rada satelitske jezgrene mreže u orbiti”, saopštio je China Mobile. Autonomnu 6G mrežu zajednički su razvili China Mobile i Inovacijska akademija za mikrosatelite Kineske akademije nauka. Postavljanje takvih satelita u nisku Zemljinu orbitu omogućava „veću pokrivenost telekomunikacijskim signalom u zemljinim mobilnim mrežama, pružajući globalno satelitske internet usluge veće propustljivosti“, saopštio je telekomunikacijski div. Prošlog oktobra, kineski naučnici uspešno su […]

trending_flat
Četrdeset godina Mac računara

Svojevremeno predstavljen kao revolucionaran proizvod, Macintosh je bio ključan za evoluciju Apple-a i transformaciju načina na koji koristimo računare. Lansiran 24. januara 1984. godine, originalni Macintosh je imao ekran od devet inča i rezoluciju 512 x 342 piksela. Iako su tadašnji korisnici bili ograničeni na samo 128 kB RAM memorije, Macintosh je bio prvi računar koji je koristio grafički interfejs sa mišem. Stiv Džobs, koji je bio ključna figura u stvaranju Maca, insistirao je na jednostavnosti i inovaciji, a njegova odluka da integriše miš kao osnovni ulazni uređaj postao je prepoznatljiv deo Mac-ovog identiteta. Nakon inicijalnog perioda u kojem Macintosh nije odmah postao veliki hit, Apple je uspeo da održi interesovanje korisnika i u narednim godinama predstavio nove modele i inovacije. Dolaskom iMaca 1998. godine, Apple je stvorio proizvod koji je kombinovao uzbuđenje Interneta sa jednostavnošću Macintosh-a, najavljujući nove smernice u razvoju […]

trending_flat
Šta kada se kompanije uključe u edukaciju mladih: deljenje znanja sa zajednicom

Kompanija Levi9 IT se ističe po dugogodišnjem doprinosu zajednici kroz deljenje znanja i iskustva. Kroz različite specijalizovane programe edukacije i tech meetupove ali i konferenciju 9Inspiration, kompanija aktivno podržava razvoj mladih stručnjaka, što doprinosi i širenju IT tržišta. Nedavno su realizovani kursevi na Matematičkom fakultetu u Beogradu, a ove akademske godine organizovana su dva kursa – „Upravljanje IT projektima u praksi“ i „Razvoj aplikacija u Cloud okruženju“. Na taj način iskusni profesionalci iz oblasti upravljanja projektima, kao i razvoja softvera podelili su svoje višegodišnje znanje i iskustvo sa zainteresovanim studentima četvrte godine Fakulteta. Ovo je bila peta iteracija saradnje Matematičkog fakulteta i Levi9 i zabeležila je veliko interesovanje studenata za kurseve iz cele ponude različitih kurikuluma izbornih predmeta. Tako je i broj studenata koji su pohađali kurseve bio najveći do sada, a njih 70 ističu korist od praktičnih saznanja stečenih […]

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation

Exit mobile version