Dajte pečat svom biznisu: Vaš brend – vaš glavni proizvod!
Potrebna vam je stvar XY i želite da je kupite. Ulazite u prodavnicu i dolazite do rafa. Pred vama je izbor između dva artikla različitih firmi. Šta vam se čini privlačnije – mašinski precizno napravljena stvar koja je proizvedena u istovetnim serijama ili ona koja je proizvod skupljeg i unikatnijeg ručnog rada? Za šta god da se odlučite, vaš odgovor će zapravo biti odabir, ne samo proizvoda, već brenda i vrednosti koje stoje iza stvari koju želite. Brend je glavni proizvod koji kupujemo, bez obzira o kom proizvodu ili usluzi se radi. Šta to znači za vas preduzetnike? Znači da je brend vaš glavni proizvod i da mu je neophodno posvetiti najviše pažnje, rada, promocije… Ali, samo ako želite uspeh. Šta je brend zapravo? Prema definiciji, brend je prepoznatljiva oznaka, dizajn ili ime nekog proizvoda ili njihova kombinacija navedenog, sa ulogom da izdvoji proizvod ili uslugu u odnosu na konkurenciju. […]