Mreže 10 Radovan Laćarak 31 Januara, 2024
Čini se da TikTok želi da motiviše korisnike da objavljuju horizontalne video-snimke koji su duži od jednog minuta.
Iz ove kineske društvene mreže najavljuju da će “bustovati” takve video-snimke u roku od 72 sata od njihovog objavljivanja. Kreatori koji koriste TikTok više od tri meseca, mogu da dobiju ovo povećanje vidljivosti, sve dok nisu u pitanju reklame ili nešto u vezi sa političkim partijama.
Pre samo nekoliko meseci, TikTok je produžio dozvoljeno trajanje snimaka na 15 minuta, a sada testira to da traju pola sata. Većina YouTube video-snimaka traje više od 10 minuta zbog monetizacije, dok je TikTok poznat po kratkim klipovima.
Ovo nije prvi put da se TikTok približava YouTube platformi određenim odlukama, s obzirom na to da je već uveden program Series koji dozvoljava kreatorima da prave kolekcije klipova za one pratioce koji žele da ih plate.
Izvor:www.vesti-online.com
Tagged as:
TikTok Video YouTube
About the author call_made
Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.
Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.
© 2024 Uninor Srbija
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment