Background

Nezaboravna zimska iskustva uz Mastercard®

ČLANAK arrow_drop_down

Ako planiraš na skijanje ove sezone, imamo sjajne vesti za tebe!

Mastercard kartice Mobi Banke, kao i digitalni novčanici, otključavaju ti niz nezaboravnih trenutaka na nekoliko skijališta u regionu. Iskoristi ih do 31.3.2024. godine!

Skijališta Srbije

Za onlajn kupovinu šestodnevnih dan + noć ski karata Mastercard karticom Mobi Banke, na veb šopu skijalistasrbije.rs ostvaruješ automatski 1200 RSD popusta.

Popust se odnosi na kupovinu šestodnevne (dan+noć) ski karte za ski centre Kopaonik, Tornik ili Stara Planina, prema cenovniku Skijališta Srbije. Popust se odnosi na sve kategorije skijaša – deca, odrasli i seniori.

Promocija važi do 31.3.2024. godine, ili do isteka zaliha.

Mastercard Kopaonik

Kupovina u komisionima
Ostvari 10% popusta na kupovinu ski opreme u komisionima u Grand Hotel Spa i Angella Spa Wellness prilikom plaćanja Mastercard karticom Mobi Banke ili digitalnim novčanikom.

Iznajmljivanje ski opreme i časovi skijanja
Ostvari 20% popusta na iznajmljivanje ski opreme i/ili časove skijanja prilikom plaćanja Mastercard karticom Mobi Banke ili digitalnim novčanikom u Ski školi „Kopaonik“ na Kopaoniku.

Lokacije za iznajmljivanje ski opreme su Grand Hotel Spa i Angella Spa & Wellness na Kopaoniku.

Promocija važi do 31.3.2024. godine.

Mastercard Stara Planina

Ostvari 20% popusta na iznajmljivanje ski opreme i/ili časove skijanja prilikom plaćanja Mastercard karticom Mobi Banke ili digitalnim novčanikom u Ski školi Stara planina (LSDS).

Promocija važi do 31.3.2024. godine.

Mastercard Jahorina

Ostvari 10% popusta u sezoni na kupljenu šestodnevnu ski kartu sačuvanom Mastercard karticom Mobi Banke putem webshop.oc-jahorina.com.

Pogodnost važi za sve sačuvane ili novosačuvane Mastercard kartice Mobi Banke izdate u Srbiji i odnosi se na sve kategorije skijaša.

Promocija važi do 31.3.2024. godine, ili do isteka zaliha.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Pretplatnički biznis modeli

Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu adresu. Ponudili su tri paketa: „The Humble Twin“, po ceni od 3$ mesečno (5 brijača sa dva sečiva) „The 4X“, po ceni od 6$ mesečno (4 brijača sa četiri sečiva) „The Executive“, po ceni od 9$ mesečno (4 brijača sa šest sečiva) Oni su jednostavno promenili pravila igre. Pre njih, ljudi su kupovali brijače jednokratno, po cenama i do 20$. U kompaniji su shvatili ključnu stvar – da je potrošnja brijača kontinuirana, a ne jednokratna – i u skladu sa tim su formirali biznis model baziran na pretplati, koji se pokazao kao odličan. Kompanija „Dollar Shave Club“ je postala ozbiljan […]

trending_flat
Posmatrate li svet očima novih generacija?

Sećate li se onih, za brendove mnogo srećnijih vremena, kada je bilo dovoljno imati odličan proizvod i sjajnu reklamu? Nije se tada moralo toliko obigravati oko potrošača. Odnosno, moralo se, ali je često bilo dovoljno jednom im servirati kakvo nezaboravno iskustvo, i dobili biste ih za vjek i vjekov. Doduše, pre no što je tehnologija zagospodarila svetom (pa tako i ljudskim, a naročito potrošačkim životima i navikama), činilo se kako ni potrošači nisu bili toliko zahtevni. Pod uslovom da su proizvodi i usluge služili svrsi, kupci i klijenti vraćali bi se svojim najdražim brendovima gotovo po difoltu. Danas su, pak, stvari mnogo drugačije. Ni brendovi ni potrošači nisu što su nekad bili – mada, odličan proizvod i sjajna reklama i dalje su nepromenljive konstante. Tražite li ovome krivca, naći ćete ga tamo gde se munjeviti razvoj tehnologije udružuje sa dolaskom […]

trending_flat
Dijamanti su večni – marketinška prevara veka

Obrok u skupom restoranu gde ste sto rezervisali mesec dana ranije, šampanjac, prsten sa dijamantom proporcionalne veličine koja duplo nadmašuje vaše realne godišnje finansijske mogućnosti – eto standardne prosidbe. Ljubav je krunisana kamenom od izuzetne vrednosti koji će svetlucati na prstu buduće mlade i svima obznaniti da je njegova vlasnica rezervisana i voljena. Tako smo bar videli u filmovima. U stvarnosti, dijamanti i nisu tako retki i ekskluzivni. Ko je onda odlučio da predstavljaju vrhunac u sistemu materijalnih vrednosti? I zašto smo svi u to poverovali? Kulturološki, dijamant počinje da se pojavljuje nekih 500 godina pre nove ere, u raznolikim spisima i pričama – od Aleksandra Velikog preko avantura Simbada Moreplovca do „Prirodne istorije“ Plonija Starijeg. U zapadni svet doneli su ga trgovci iz Indije, zajedno sa začinima i svilom. Međutim, ovi dijamanti nisu bili svetlucave, moćne stvarčice kakve viđamo […]

trending_flat
Stiže visokobudžetni akcioni RPG baziran na Avatar Legends franšizi

Najavljen je razvoj novog visokobudžetnog akcionog RPG naslova, smeštenog u svet Avatar Legends, za PC i konzole. Igru razvija studio Saber Interactive. Na početku godine, najavljena je još jedna igra inspirisana popularnom anime serijom Avatar: The Last Airbender, ali vest nije izazvala mnogo pažnje, jer se radilo o borilačkoj igri s multiplayer komponentom. Sada, međutim, stiže daleko ambicioznija najava drugog projekta. Ovaj novi RPG smešten u univerzum Avatar Legends – koji obuhvata serije Avatar: The Last Airbender i The Legend of Korra – donosi potpuno novu priču o dosad nepoznatom Avataru. Igra će uključivati prepoznatljive elemente iz franšize, kao i nove karakteristike, dinamične borbe i mogućnost ovladavanja nad sva četiri elementa. Razvoj igre predvodi Saber Interactive u saradnji sa Paramount Game Studios i Avatar Studios. Radnja će se odvijati u postojećem univerzumu, ali će biti fokusirana na neispričanu priču novog […]

trending_flat
Korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu postavljati pitanja Gemini chatbotu o svojim mejlovima

Odabrani korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu razgovarati sa Googleovim chatbotom Gemini o svojoj prijemnoj pošti direktno u aplikaciji, objavila je kompanija ove nedelje. Ova funkcija, koja se zove Gmail Q&A, prvo je predstavljena Android korisnicima u avgustu. Sada je dostupna na iOS-u za pretplatnike Google One AI Premium ili korisnike Google Workspace-a sa dodatkom Gemini Business, Enterprise, Education ili Education Premium. Ova funkcija vam može pomoći da odgovorite na konkretna pitanja o vašim mejlovima, kao na primer: „Koliko je kompanija potrošila na poslednji marketinški događaj?“ Takođe, možete zamoliti Geminija da vam prikaže nepročitane poruke od određenog pošiljaoca ili da rezimira mejlove na određenu temu iz vašeg inboxa. Na primer, možete reći: „Sažmi mejlove o kvartalnom planiranju.“ Google kaže da će za početak Gmail Q&A moći da pronalazi informacije iz vaše prijemne pošte, ali u budućnosti će moći da traži […]

trending_flat
Microsoft Copilot sada može da čita sa ekrana, razmišlja i govori naglas

Microsoft je unapredio svoj AI alat Copilot tako što mu je omogućio da čita sadržaj ekrana, dublje analizira informacije i glasovno odgovara korisnicima. Nova funkcija omogućava Copilotu da prepozna tekst ili slike na ekranu i ponudi analize ili predloge, dok glasovni interfejs omogućava razgovor s veštačkom inteligencijom u realnom vremenu. Ovaj alat takođe pruža personalizovane vesti i savete na osnovu korisnikovih interesovanja, a sve je dizajnirano da poboljša produktivnost i korisničko iskustvo, navode u kompaniji. Pored novih mogućnosti, Copilot sada može da prepozna rukopis i pruži analize ili predloge na osnovu viđenog sadržaja. Alat koristi Microsoftove AI tehnologije da prepoznaje različite elemente na ekranu, dok istovremeno pruža glasovne povratne informacije kroz različite akcente i glasove. Kako su saopštili iz Microsofta, nove funkcije omogućavaju korisnicima interaktivniji i personalizovaniji pristup zadacima, olakšavajući rad na dokumentima, pretragama i analizi podataka.

Related

trending_flat
Mobi banka postaje Yettel.Bank

Prva digitalna banka u Srbiji postaje Yettel Bank. Mobi Banka predstavila je novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila period intenzivnih priprema do 24. maja kada će zvanično postati Yettel Bank. Velika transformacija ostvaruje se zahvaljujući dodatnom kapitalu od 33 miliona evra koje PPF Grupa obezbeđuje Banci u petogodišnjem investicionom ciklusu, koji je već počeo. Deo ove planirane dugoročne finansijske podrške već je investiran u aplikaciju i IT infrastrukturu. Ovim je najavljena nova era digitalnog bankarstva, koja će promeniti finansijski sektor kakav poznajemo. „Siguran sam da ne postoji bolji način da proslavimo 10 godina postojanja. Naš novi brend i nova aplikacija pružiće korisnicima ono što i zaslužuju – najbolje korisničko iskustvo. Kreiranjem sinergije između bankarskog i telekomunikacionog sektora stvorili smo veliki potencijal da kroz primer dobre prakse proširimo naš model poslovanja“, rekao je Aleksandar Bogdanović, predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke […]

trending_flat
Keš kredit za refinansiranje uz uvek fiksnu kamatnu stopu

Mobi Banka predstavlja novi Keš kredit za refinansiranje uz mogućnost uzimanja dodatnog keša sa fiksnom kamatnom stopom od 9,95%, za sve iznose od 1.000.001 do 3.500.000 RSD. Kredit se odnosi na većinski eksterno refinansiranje.  Ovom ponudom Mobi Banka još jednom potvrđuje potpunu transparentnost u pružanju finansijskih usluga: refinansiranje obaveza ili kreditnih proizvoda bez skrivenih troškova gde je nominalna kamatna stopa jednaka efektivnoj kamatnoj stopi. To znači da ne postoje nikakvi dodatni troškovi u postupku odobrenja ili tokom otplate kredita.  „Kao pouzdani finansijski partner naših korisnika, kreirali smo ovu ponudu kako bismo im omogućili da na jednostavan način reše svoje finansijske obaveze uz mogućnost da uzmu dodatni keš, kao i da im pružimo priliku za nove, bolje početke uz naše kredite za refinansiranje“, izjavio je Aleksandar Smiljković, Izvršni direktor za proizvode Mobi Banke. Kako bi refinansiranje bilo što jednostavnije, Banka će preuzeti svu […]

trending_flat
Yettel i Mobi Banka omogućili potpisivanje ugovora bez papira

Yettel postaje prva telekomunikaciona kompanija u Srbiji koja omogućava potpisivanje ugovora i druge dokumentacije bez papira. Istovremeno, Mobi Banka je prva banka u Srbiji koja omogućava potpisivanje dokumentacije na ovaj način svim korisnicima koji se odluče za beskamatni kredit pri kupovini mobilnih uređaja.  To znači da će korisnici Yettela i Mobi Banke za pojedine transakcije u Yettel prodavnicama uneti svoj potpis maksimalno 3 puta umesto dosadašnjih 16, a iz poslovnice izlaziti bez ugovorne dokumentacije u papirnoj formi. Umesto toga, sva dokumenta potpisana na ovaj način biće dostupna u digitalnom obliku, u aplikacijama Yettela i Mobi Banke.  „Uvođenjem potpisa na tabletu, transakcije sa korisnicima mobilnih usluga biće brže i jednostavnije, a vreme zadržavanja u prodavnici kraće. Korisniku je dokumentacija dostupna u svakom trenutku, dok je čitav proces efikasniji. Na ovaj način smanjujemo i negativan uticaj na životnu sredinu, jer se potrošnja […]

trending_flat
Tvoj uređaj – tvoja platna kartica!

Sigurnost je na prvom mestu Do razmene kartičnih podataka ne dolazi ni u jednom trenutku obavljanja transakcije. Ceo proces je u potponusti zaštićen i bezbedan. Plaćaj jednostavno svojim telefonom Dovoljno je samo da prisloniš uređaj kojim plaćaš, PIN nije potrebno unositi. Dostupno skoro svuda Plaćanje digitalizovanom karticom, korišćenjem aplikacije Google Wallet možeš obaviti svuda gde je istaknuta oznaka za beskontaktno plaćanje. Prati sledeće korake i aktiviraj Apple Pay uslugu 1 Pronađi Wallet aplikaciju na svom uređaju (na svim Apple uređajima je ona već instalirana) 2. Otvori aplikaciju i klikni na znak „+“, zatim odaberi opciju „debit or credit card“ i u spisku banaka izaberi Mobi Banku 3. Dodaj karticu tako što ćeš je skenirati kamerom uređaja ili samo unesi broj kartice, datum isteka kartice i CVC kod (nalazi se na poleđini kartice), 4. Prihvati Uslove i pravila korišćenja funkcionalnosti digitalnih […]

trending_flat
Google Pay dostupan korisnicima Mobi Banke

Sigurnost je na prvom mestu Do razmene kartičnih podataka ne dolazi ni u jednom trenutku obavljanja transakcije. Ceo proces je u potponusti zaštićen i bezbedan. Plaćaj jednostavno svojim telefonom  Dovoljno je samo da prisloniš uređaj kojim plaćaš, PIN nije potrebno unositi. Dostupno skoro svuda  Plaćanje digitalizovanom karticom, korišćenjem aplikacije Google Wallet možeš obaviti svuda gde je istaknuta oznaka za beskontaktno plaćanje. Prati sledeće korake i aktiviraj Google Pay uslugu Pronađi Google Wallet aplikaciju na Google Prodavnici (Google Play Store), ukoliko je nemaš na uređaju i inistaliraj, Otvori Google Wallet aplikaciju i izaberi opciju „Dodaj karticu“, Unesi broj kartice, datum isteka kartice i CVC kod (nalazi se na poleđini kartice) Prihvati uslove i pravila korišćenja funkcionalnosti digitalnih novčanika čime podnosiš zahtev za korišćenje funkcionalnosti digitalnog novčanika. Stići će ti SMS poruka sa jednokratnom lozinkom (SMS OTP) koju ćeš uneti u Google Wallet aplikaciju. Ova […]

trending_flat
Novi 5 plus tekući račun u Mobi banci

Kada postaneš korisnik Progresiv paketa Mobi Banke i prebaciš zaradu ili njen deo u minimalnom iznosu od 35.000 RSD, ostvaruješ 5+ pogodnosti: BEZ NAKNADE za podizanje novca sa bilo kog bankomata bilo koje banke u Srbiji, na više od 3000 lokacija za održavanje viševalutnog tekućeg računa: u dinarima, evrima i dolarima za sve transakcije u domaćem platnom prometu do 300.000 RSD za plaćanje u inostranstvu uz Mastercard kartice Mobi Banke Sve pogodnosti koje se tiču Mobi Banke su vremenski neograničene, dokle god primaš celu zaradu ili njen deo u Mobi Banci u minimalnom iznosu od 35.000 RSD i korisnik si našeg Progresiv paketa. Svoje bankarske obaveze rešavaj u hodu, kada i gde ti želiš, jer naša mobilna banka je uvek i svuda uz tebe. Na raspolaganju su ti i kreditni savetnici na 48 lokacija u zemlji. Mi smo tu, da […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation