Blog 10 Radovan Laćarak 03.03.2023
Po prvi put nakon 60 godina, Nokia je objavila planove za osvežavanje svog brenda. Glavnu promenu doživeo je logotip, koji više nema prepoznatljivu plavu boju, već je sada u potpunosti minimalistički i moderan.
Reč je, naime, o potezu koji označava ubrzavanje razvijanja kompanije i promenu dugogodišnje strategije poslovanja. Izvršni direktor Nokije, Pekka Lundmark, rekao je za The Reuters da oni više nisu samo kompanija za pametne telefone, već su prvenstveno “kompanija za poslovne tehnologije”.
Kada je 2020. godine preuzeo čelnu dužnost u finskoj kompaniji, Lundmark je postavio strategiju razvoja sa tri faze – resetovanje, ubrzanje i skaliranje. Prema njegovim rečima, prva je faza završena i osvežavanjem brenda počinje ona druga.
Nokia, stoga, više neće prodavati svoju opremu samo telekomunikacionim kompanijama, već i ostalima, posebno onima u proizvodnom sektoru.
“Vrlo je jasno. Želimo da budemo samo u poslovima u kojima možemo da vidimo globalno vodstvo”, zaključio je Lundmark.
About the author call_made
Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.
Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.
Prijavite se ili se pretplatite da biste nastavili
No account? Register | Lost password
✖✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment