Background

Call of Duty: Warzone stiže na još jednu veliku platformu, evo šta sve novo donosi

ČLANAK arrow_drop_down

Call of Duty: Warzone, besplatna battle royale igra, koja je dosad bila dostupna samo za Windowsu, PlayStationu i Xboxu, stiže na još jednu platformu, ovoga puta mobilnu.

Zvanična stranica igre je već objavljena na Eplovoj App Store digitalnoj prodavnici, ali se još uvek ne može instalirati, već samo rezervisati, do zvanične objave 15. maja 2023.

Activision je najavio da Warzone dolazi na mobilne uređaje još prošle godine. Kompanija je tom prilikom pomenula da će doneti “AAA mobilno iskustvo”.

Razvojni tim navodi da je igra pravljena baš za mobilnu platformu uz “najsavremeniju tehnologiju”, kao i da će biti dostupan ekskluzivan sadržaj i događaji unutar igre specifično za mobilne igrače.

Kakva je igrica?

U igri Call of Duty: Warzone Mobile igrači mogu koristiti sve društvene funkcije kao što su dodavanje prijatelja i čet, kao i sticati XP poene.

Mobilna verzija igre će imati posebne događaje, plejliste, inventar, setape za puške, opremu, sadržaj, kao i Battle Pass, ali i opcije prilagođavanja kako bi u igri jednako uživali i stari i novi igrači, prenosi 9to5Mac.

Stranica igre na App Storu tvrdi da je verzija Call of Duty: Warzone za iOS “potpuno prenosna i prilagodljiva”. Primera radi, igračima su na raspolaganju desetine opcija za prilagođavanje rasporeda kontrola. Takođe se pominje i da igra donosi “prvoklasni kvalitet grafike.”

Igrači već sada mogu rezervisati igru za iPhone i iPad putem AppStore digitalne prodavnice. Kada igra postane dostupna, biće automatski instalirana na uređaj. Obratite pažnju, pošto je na AppStoru dostupna još jedna Call of Duty Mobile igra koju razvija „TiMi Studio.

Izvor: NOVA S

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Pretplatnički biznis modeli

Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu adresu. Ponudili su tri paketa: „The Humble Twin“, po ceni od 3$ mesečno (5 brijača sa dva sečiva) „The 4X“, po ceni od 6$ mesečno (4 brijača sa četiri sečiva) „The Executive“, po ceni od 9$ mesečno (4 brijača sa šest sečiva) Oni su jednostavno promenili pravila igre. Pre njih, ljudi su kupovali brijače jednokratno, po cenama i do 20$. U kompaniji su shvatili ključnu stvar – da je potrošnja brijača kontinuirana, a ne jednokratna – i u skladu sa tim su formirali biznis model baziran na pretplati, koji se pokazao kao odličan. Kompanija „Dollar Shave Club“ je postala ozbiljan […]

trending_flat
Posmatrate li svet očima novih generacija?

Sećate li se onih, za brendove mnogo srećnijih vremena, kada je bilo dovoljno imati odličan proizvod i sjajnu reklamu? Nije se tada moralo toliko obigravati oko potrošača. Odnosno, moralo se, ali je često bilo dovoljno jednom im servirati kakvo nezaboravno iskustvo, i dobili biste ih za vjek i vjekov. Doduše, pre no što je tehnologija zagospodarila svetom (pa tako i ljudskim, a naročito potrošačkim životima i navikama), činilo se kako ni potrošači nisu bili toliko zahtevni. Pod uslovom da su proizvodi i usluge služili svrsi, kupci i klijenti vraćali bi se svojim najdražim brendovima gotovo po difoltu. Danas su, pak, stvari mnogo drugačije. Ni brendovi ni potrošači nisu što su nekad bili – mada, odličan proizvod i sjajna reklama i dalje su nepromenljive konstante. Tražite li ovome krivca, naći ćete ga tamo gde se munjeviti razvoj tehnologije udružuje sa dolaskom […]

trending_flat
Dijamanti su večni – marketinška prevara veka

Obrok u skupom restoranu gde ste sto rezervisali mesec dana ranije, šampanjac, prsten sa dijamantom proporcionalne veličine koja duplo nadmašuje vaše realne godišnje finansijske mogućnosti – eto standardne prosidbe. Ljubav je krunisana kamenom od izuzetne vrednosti koji će svetlucati na prstu buduće mlade i svima obznaniti da je njegova vlasnica rezervisana i voljena. Tako smo bar videli u filmovima. U stvarnosti, dijamanti i nisu tako retki i ekskluzivni. Ko je onda odlučio da predstavljaju vrhunac u sistemu materijalnih vrednosti? I zašto smo svi u to poverovali? Kulturološki, dijamant počinje da se pojavljuje nekih 500 godina pre nove ere, u raznolikim spisima i pričama – od Aleksandra Velikog preko avantura Simbada Moreplovca do „Prirodne istorije“ Plonija Starijeg. U zapadni svet doneli su ga trgovci iz Indije, zajedno sa začinima i svilom. Međutim, ovi dijamanti nisu bili svetlucave, moćne stvarčice kakve viđamo […]

trending_flat
Stiže visokobudžetni akcioni RPG baziran na Avatar Legends franšizi

Najavljen je razvoj novog visokobudžetnog akcionog RPG naslova, smeštenog u svet Avatar Legends, za PC i konzole. Igru razvija studio Saber Interactive. Na početku godine, najavljena je još jedna igra inspirisana popularnom anime serijom Avatar: The Last Airbender, ali vest nije izazvala mnogo pažnje, jer se radilo o borilačkoj igri s multiplayer komponentom. Sada, međutim, stiže daleko ambicioznija najava drugog projekta. Ovaj novi RPG smešten u univerzum Avatar Legends – koji obuhvata serije Avatar: The Last Airbender i The Legend of Korra – donosi potpuno novu priču o dosad nepoznatom Avataru. Igra će uključivati prepoznatljive elemente iz franšize, kao i nove karakteristike, dinamične borbe i mogućnost ovladavanja nad sva četiri elementa. Razvoj igre predvodi Saber Interactive u saradnji sa Paramount Game Studios i Avatar Studios. Radnja će se odvijati u postojećem univerzumu, ali će biti fokusirana na neispričanu priču novog […]

trending_flat
Korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu postavljati pitanja Gemini chatbotu o svojim mejlovima

Odabrani korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu razgovarati sa Googleovim chatbotom Gemini o svojoj prijemnoj pošti direktno u aplikaciji, objavila je kompanija ove nedelje. Ova funkcija, koja se zove Gmail Q&A, prvo je predstavljena Android korisnicima u avgustu. Sada je dostupna na iOS-u za pretplatnike Google One AI Premium ili korisnike Google Workspace-a sa dodatkom Gemini Business, Enterprise, Education ili Education Premium. Ova funkcija vam može pomoći da odgovorite na konkretna pitanja o vašim mejlovima, kao na primer: „Koliko je kompanija potrošila na poslednji marketinški događaj?“ Takođe, možete zamoliti Geminija da vam prikaže nepročitane poruke od određenog pošiljaoca ili da rezimira mejlove na određenu temu iz vašeg inboxa. Na primer, možete reći: „Sažmi mejlove o kvartalnom planiranju.“ Google kaže da će za početak Gmail Q&A moći da pronalazi informacije iz vaše prijemne pošte, ali u budućnosti će moći da traži […]

trending_flat
Microsoft Copilot sada može da čita sa ekrana, razmišlja i govori naglas

Microsoft je unapredio svoj AI alat Copilot tako što mu je omogućio da čita sadržaj ekrana, dublje analizira informacije i glasovno odgovara korisnicima. Nova funkcija omogućava Copilotu da prepozna tekst ili slike na ekranu i ponudi analize ili predloge, dok glasovni interfejs omogućava razgovor s veštačkom inteligencijom u realnom vremenu. Ovaj alat takođe pruža personalizovane vesti i savete na osnovu korisnikovih interesovanja, a sve je dizajnirano da poboljša produktivnost i korisničko iskustvo, navode u kompaniji. Pored novih mogućnosti, Copilot sada može da prepozna rukopis i pruži analize ili predloge na osnovu viđenog sadržaja. Alat koristi Microsoftove AI tehnologije da prepoznaje različite elemente na ekranu, dok istovremeno pruža glasovne povratne informacije kroz različite akcente i glasove. Kako su saopštili iz Microsofta, nove funkcije omogućavaju korisnicima interaktivniji i personalizovaniji pristup zadacima, olakšavajući rad na dokumentima, pretragama i analizi podataka.

Related

trending_flat
Stiže visokobudžetni akcioni RPG baziran na Avatar Legends franšizi

Najavljen je razvoj novog visokobudžetnog akcionog RPG naslova, smeštenog u svet Avatar Legends, za PC i konzole. Igru razvija studio Saber Interactive. Na početku godine, najavljena je još jedna igra inspirisana popularnom anime serijom Avatar: The Last Airbender, ali vest nije izazvala mnogo pažnje, jer se radilo o borilačkoj igri s multiplayer komponentom. Sada, međutim, stiže daleko ambicioznija najava drugog projekta. Ovaj novi RPG smešten u univerzum Avatar Legends – koji obuhvata serije Avatar: The Last Airbender i The Legend of Korra – donosi potpuno novu priču o dosad nepoznatom Avataru. Igra će uključivati prepoznatljive elemente iz franšize, kao i nove karakteristike, dinamične borbe i mogućnost ovladavanja nad sva četiri elementa. Razvoj igre predvodi Saber Interactive u saradnji sa Paramount Game Studios i Avatar Studios. Radnja će se odvijati u postojećem univerzumu, ali će biti fokusirana na neispričanu priču novog […]

trending_flat
Nintendo tuži tvorce igre Palworld

Nintendo i The Pokémon Company podneli su tužbu protiv japanskog developera Pocketpair zbog igre "Palworld", koja navodno kopira ključne elemente iz "Pokémon" serijala i fanovi je nazivaju "Pokémon sa oružjem". "Palworld" je igra u kojoj igrači hvataju i treniraju različita bića uz mogućnost korišćenja oružja. U Nintendu tvrde da ova igra krši patente, naročito mehanizme za hvatanje bića pomoću kugli, slično kao u Pokémon igrama. Iako je igra postala uspešna nakon januarskog izlaska, prodavši preko 12 miliona kopija, Nintendo tvrdi da "Palworld" previše liči na Pokémon. Iz kompanije Pocketpair odgovoreno je da nisu svesni konkretnih kršenja patenta, ali su izrazili spremnost da ispitaju situaciju i prilagode igru kako bi nastavili razvoj bez problema. izvor: wired.com

trending_flat
Kreator igre “Flappy Bird” nije uključen u ponovno pokretanje igre

Kultna mobilna igra "Flappy Bird" uskoro će dobiti novi život u vidu igre "Flap 2 It". Međutim, kreator originalne igre, Dong Nuen, nije uključen taj proces. U najavi igre "Flap 2 It", jasno je rečeno da se studio Tappy, koji stoji iza novog izdanja, oslanja na prepoznatljiv gameplay "Flappy Birda", ali bez direktnog učešća Nuena. Ova vest možda dolazi kao iznenađenje fanovima originala, posebno imajući u vidu to koliko je "Flappy Bird" bio popularan kada je prvi put lansiran 2013. godine. Igra je brzo postala viralni hit, ali ju je Nuen povukao iz prodavnica aplikacija samo nekoliko meseci kasnije, navodeći da mu je ogromna popularnost igre donela nepoželjnu pažnju i pritisak. Od tada je ostao prilično povučen, retko se pojavljujući u javnosti i nije nastavio sa razvijanjem mobilnih igara na globalnoj sceni. Nuen se nedavno oglasio na platformi X kako […]

trending_flat
Sony povlači novu igru sa tržišta samo dve nedelje nakon lansiranja

Sony je objavio da povlači online pucačinu Concord iz prodaje samo dve nedelje nakon njenog lansiranja. Multiplayer naslov, koji je ekskluzivno izdat za PlayStation 5 i PC 23. avgusta, navodno nije uspeo da privuče dovoljno igrača. U blogu na Sonyjevoj veb stranici, direktor igre Ryan Ellis iz razvojnog studija Firewalk Studios najavio je da će igra biti ugašena 6. septembra. Izjavio je da će svi koji su kupili Concord po ceni od 40 funti dobiti potpuni povraćaj novca, a tim odlučuje o 'najboljem putu dalje' za povratak igre. Concord je tzv. hero shooter, sličan popularnim naslovima poput Overwatcha i Valoranta. Igrači su deo tima koji se sastoji od likova s različitim sposobnostima, a mogu se takmičiti u klasičnim deathmatchovima ili drugim modovima koji uključuju osvajanje ciljeva ili kontrolu određenih delova arene, piše BBC. Nedostatak inovativnosti Sony je razvijao Concord osam […]

trending_flat
inZOI Character Creator pokazuje da su igrači spremni za konkurenciju Simsu

Izgleda da su igrači spremni za pravog konkurenta The Sims-u. Iako su mnogi mislili da bi Paradox-ov Life By You mogao biti ta igra, to se nije desilo jer je na kraju studio otkazao razvoj. Ali sada postoji još jedan potencijalni izazivač za tron koji drži The Sims - inZOI. Igra je još uvek u razvoju, ali su igrači dobili priliku da isprobaju inZOI-jev kreator likova tokom Gamescom-a 2024 i dočekan je sa velikim oduševljenjem. Na vrhuncu, samo kreator likova imao je skoro 19.000 istovremenih igrača. A ti igrači su svakako bili zauzeti. Prema rečima developera Krafton-a, kreirano je i postavljeno na platformu za sadržaj igre preko 100.000 likova, koje zovu Zois. Igra je takođe dospela na listu 50 najviše željenih igara na Steamu. "Neverovatno smo zahvalni na ogromnom interesovanju za inZOI tokom našeg prvog globalnog demoa na gamescom-u 2024," […]

trending_flat
Ubisoft predstavio Heroes of Might and Magic: Olden Era

Stiže novi Heroes of Might and Magic, što znači da nam preostaje samo da se pomolimo da će ovo odraditi kako treba! Ubisoft je najavio novu igru u franšizi Heroes of Might and Magic. Ova strateška igra sa pogledom iz ptičje perspektive, smeštena u fantazijski svet i zasnovana na potezima, vraća se sa igrom pod nazivom Heroes of Might and Magic: Olden Era, koja bi trebalo da izađe u drugom kvartalu 2025. godine. Ova dugovečna franšiza bila je neaktivna skoro deceniju. Poslednje izdanje — Heroes of Might and Magic VII — izašlo je 2015. godine. Ako je Ubisoftov procenjeni datum tačan, Olden Era će biti lansiran tokom 30. godišnjice franšize. Prva igra iz serijala, Heroes of Might and Magic, izašla je 1995. godine, a Ubisoft je postao izdavač serijala od 2006. godine. Na osnovu novog trejlera, Heroes of Might and […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation