Background

Posmatrate li svet očima novih generacija?

ČLANAK arrow_drop_down

Sećate li se onih, za brendove mnogo srećnijih vremena, kada je bilo dovoljno imati odličan proizvod i sjajnu reklamu?

Nije se tada moralo toliko obigravati oko potrošača. Odnosno, moralo se, ali je često bilo dovoljno jednom im servirati kakvo nezaboravno iskustvo, i dobili biste ih za vjek i vjekov.

Doduše, pre no što je tehnologija zagospodarila svetom (pa tako i ljudskim, a naročito potrošačkim životima i navikama), činilo se kako ni potrošači nisu bili toliko zahtevni. Pod uslovom da su proizvodi i usluge služili svrsi, kupci i klijenti vraćali bi se svojim najdražim brendovima gotovo po difoltu.

Danas su, pak, stvari mnogo drugačije. Ni brendovi ni potrošači nisu što su nekad bili – mada, odličan proizvod i sjajna reklama i dalje su nepromenljive konstante. Tražite li ovome krivca, naći ćete ga tamo gde se munjeviti razvoj tehnologije udružuje sa dolaskom novih generacija – generacija koje znamo kao milenijalci, a koje su rade preispitati sva dotadašnja (ne)pisana pravila i stvoriti neki novi, potpuno drugačiji brand experience.

Samim tim što su odrasli ruku pod ruku s tehnologijom, milenijalci su brendovima zadali novi zadatak – da pokušaju da ih isprate; ili – još bolje – da budu korak ispred njih. Dakle, ne uzdajte se u to da ćete ih osvojiti po difoltu. Oni će, doduše, i dalje prepoznavati brendove koji su osvajali lojalnost starijih generacija. Međutim, njihove vrednosti i očekivanja biće potpuno drugačiji, a to bi naročito mogao biti izazov za one koji tek polaze putem brand buildinga i brand awarenessa.

Jer, nije baš zahvalno kada imate posla sa generacijom sviknutom na brze promene. Ona će, pre svega, biti lako privučena svakom novotarijom, i neće podnositi ukoliko se previše dosađuje. Na koji način onda „kupiti“ milenijalce, i kako da danas brendovi udovolje njihovim apetitima?

Pa, recimo, tako što će prepoznati da lojalnost novih generacija funkcioniše po sasvim drugačijim principima. Tačnije, ona danas podrazumeva da ljudi svesno i promišljeno analiziraju svako iskustvo koje im brendovi pružaju. Na osnovu toga, milenijalci će – opet krajnje svesno i promišljeno – odlučiti da li će tim brendovima i sledeći put ukazati poverenje.

Prema tome, očekuju li da im milenijalci budu lojalni sami po sebi, kompanije i brendovi praktično unapred gube tržišnu trku. Stoga se moraju potruditi da svoje kupce iznova osvoje pozitivnim iskustvom – a ukoliko procene da je to iskustvo potpuno u skladu sa njihovim očekivanjima, i milenijalci će na osnovu toga odlučiti zavređuje li određeni brend njihovo puno poverenje.

Ovo, doduše, znači i da će brendovi morati da pronađu nove načine da osvoje milenijalce. A poznato je da će, recimo, nove generacije privlačiti sve što na izvestan način prkosi pravilima. Nije iznenađujuće što je, na primer, gerila marketing postao tako popularan vid oglašavanja. Pomeranje granica ili, pak, odbijanje brendova da po svaku cenu pristaju na kompromise – i sve to uz akcenat na originalnost i kreativnost – to je ono što će omogućiti kompanijama da dopru do novih generacija.

Ovde bi trebalo uzeti u obzir još jednu važnu odliku savremenog potrošačkog društva: naime, kršenje pravila često ide ruku pod ruku sa kultom individualizma. Izdvojiti se po nečemu iz mora onih koji liče jedni na druge, za njih je praktično postao svojevrsni modus vivendi. U potrazi za brendovima koji će prepoznati tu njihovu težnju, milenijalcima će svakako biti važne i vrednosti za koje se određeni brend zalaže.

U tom smislu, nove generacije želeće da znaju šta to njihov najdraži brend čini da bi – ne samo svojim korisnicima, već i užoj ili široj zajednici – učinio život boljim. To bi, recimo, moglo biti podizanje svesti o značaju brige o životnoj sredini, uključivanje u akcije humanitarnog karaktera ili, naprosto, ma kakav vid društvene odgovornosti koji će, na ovaj ili onaj način, doprineti kvalitetu života potrošača.

U isto vreme, ovo je i jedan od načina na koji će brendovi pokazati da zaista stoje iza svojih vrednosti. Nekada je, recimo, za kompanije bilo nezamislivo da zauzimaju stav po pitanju nekog gorućeg političkog, ekonomskog ili društvenog problema. Neutralnost se, takoreći, podrazumevala – u suprotnom, postojala je realna mogućnost da kompanije izgube deo svojih potrošača. Naročito je to bio slučaj ukoliko su se uverenja kupaca kosila sa stavovima koje su brendovi podržavali.

Danas je, pak, situacija nešto drugačija: milenijalci će se pojedinim brendovima prikloniti upravo na osnovu njihovih jasno izrečenih stavova. Ne treba zaboraviti da su različiti vidovi društvenog angažovanja takođe važan deo života i kulture novih generacija. Žele li, prema tome, osvojiti njihovo poverenje, i brendovi će morati čvrsto stati iza svojih uverenja.

I to je samo jedan od pokazatelja da milenijalci, zapravo, žele mnogo više od pukog proizvoda ili zvučnog imena. Upravo suprotno – oni će zahtevati da, osim proizvoda koji služi svrsi, dobiju i određeni vid emocionalnog zadovoljenja svojih potreba. Ovo je, naposletku, jedan od faktora koji bi u potpunosti mogao presuditi prilikom odabira određenog brenda. Što se, pak, samih brendova tiče, to će upravo biti delić koji će čitavi brand experience učiniti sveobuhvatnim i istinski vrednim. Prema tome, imaju li nameru da opstanu u svetu u kome pravila diktiraju neke nove generacije, kompanije će imati zadatak da dobro osmotre taj svet njihovim očima. Tek tada će svoje brendove moći učiniti ogledalom njihovog sveta, i dokazati novim generacijama da, svaki put kada se za njega odluče, uistinu čine pravi izbor.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Google novčanik će od sledeće godine moći da koriste i deca

Google Wallet će od 2025. omogućiti deci sa Android telefonima da koriste funkciju tap-to-pay, uz odobrenje roditelja. Nakon pozitivnih reakcija na tap-to-pay funkcije na Fitbit Ace LTE uređajima, Google je odlučio da proširi tu opciju na decu koja koriste Google Wallet. Deca koja koriste Android telefone moći će da koriste ovu opciju ukoliko roditelji postave Family Link i odobre pristup, objavio je portal 9to5Google. Roditelji će moći da odobre kreditne i debitne kartice na dečjim telefonima povezane sa Google novčanikom i putem Family Link aplikacije nadziru transakcije. Kako je najavljeno, deca će koristiti metode autentifikacije kao što su otisak prsta, prepoznavanje lica, PIN ili lozinka, za svaku kupovinu. Na početku će ta usluga podržavati poklon-kartice i ulaznice, ali ne i online kupovinu, identifikacione ili zdravstvene kartice. Sajt 9to5Google najavljuje da će opcija za dečije transakcije biti dostupna od sledeće godine u nekoliko zemalja, uključujući i SAD. […]

trending_flat
Stigao ChatGPT alat za pretragu

OpenAI je pokrenuo novu funkciju za pretragu u ChatGPT-u, tri meseca nakon što je iz kompanije najavljena test verzija SearchGPT-a. Cilj je da ChatGPT postane platforma za odgovore na bilo koje pitanje, uključujući i informacije uživo sa interneta, rekao je Adam Fraj, jedan od menadžera u kompaniji. Da biste odmah isprobali novu pretragu, potrebno je da se pretplatite na neki od OpenAI paketa. Korisnici sa ChatGPT Plus planom od 20 dolara mesečno ili sa ChatGPT Teams opcijom preko posla, već imaju pristup novoj funkciji. Korisnici Enterprise i Edu naloga mogu je očekivati kasnije u novembru, dok će besplatni korisnici najverovatnije morati da čekaju do početka sledeće godine. ChatGPT-ova pretraga koristi prilagođenu verziju GPT-4, najnovijeg modela OpenAI-a. Dostupna je korisnicima putem ChatGPT veb-sajta, mobilne aplikacije (za Android i Apple) i veb-aplikacija (za Mac i Windows). Ova funkcija biće dostupna u svim […]

trending_flat
Mobilni telefon bi jednom nedeljno trebalo da isključite

Savet stručnjaka koji bi trebalo primenjivati kako bi vaš mobilni telefon bio bezbedan. Isključivanje i uključivanje vašeg mobilnog telefona jednom nedeljno je dizajnirano da zaustavi opasne napade špijunskog softvera koji se oslanjaju na „privremene“ datoteke. Stručnjak za bezbednost Daren Gučione objasnio je zašto je to toliko važno. „Isključivanje telefona jednom nedeljno omogućava mu da se brzo ‘resetuje’ kako bi se eliminisali potencijalni problemi koji bi se mogli pojaviti dok radi“, rekao je Daren, izvršni direktor u „Keeper Security“. On je dodao da „telefoni, poput računara, pokreću mnogo aplikacija i procesa u pozadini, što može dovesti do problema kao što su spore performanse, greške ili čak bezbednosne greške“. Daren je objasnio da isključivanje uređaja gasi sve te procese i zatvara „ potencijalne rupe koje bi sajber kriminalci mogli da pokušaju da iskoriste”. Istovremeno, isključivanje i ponovno uključivanje uređaja briše one privremene datoteke koje mogu sadržati osetljive informacije, […]

trending_flat
SpotIT Con 2024: IT događaj godine stiže u Novi Sad

U četvrtak, 7. novembra 2024. godine, Naučno-tehnološki park u Novom Sadu biće domaćin SpotIT Con-a, jednog od najznačajnijih IT događaja u regionu. Ova konferencija okuplja stručnjake i entuzijaste iz IT industrije, pružajući priliku za razmenu znanja, usavršavanje veština i upoznavanje s najnovijim tehnologijama i trendovima. Šta je SpotIT Con? SpotIT Con je kreiran kao mesto susreta svih koji se bave IT-jem ili žele da dublje uđu u ovu industriju. Sa bogatim programom predavanja i radionica, događaj nudi priliku da se posetioci povežu s vodećim stručnjacima, prošire svoje profesionalne mreže i saznaju više o aktuelnim temama u industriji. Program konferencije: Predavanja i radionice: 15:00-15:45 – Mehanizmi frontend framework-a Predavač: Aleksandar Foltin, Senior Frontend Engineer, Codolis Saznajte kako funkcionišu osnovni mehanizmi frontend framework-a i kako ih iskoristiti za sjajan izgled vaših projekata. 15:00-15:45 – Čista arhitektura: SOLID principi Predavač: Nikola Grujčić, Java […]

trending_flat
Za šta sve možete da koristite LinkedIn profil

LinkedIn profil ne treba da bude samo još jedan „check“ na listi društvenih mreža na kojima ste prisutni već mesto koje vama i vašem biznisu daje mogućnost da ispričate svoju priču, njom angažujete pratioce i iskoristite potencijal deljenja sadržaja koji ova platforma nudi. U koje sve svrhe možete da koristite svoj profil? Predstavljanje novih proizvoda i usluga Prema Marketing Tech Blogu, 5 glavnih razloga zbog kojih ljudi prate brendove na društvenim mrežama su promocije i popusti, najnovije informacije o proizvodima, korisnička usluga, zabavni sadržaji i mogućnost da daju povratne informacije. Osim promocija i popusta kod kojih su objave prilično uobičajene, na svom profilu možete da predstavite nove proizvode ili usluge koje ste razvili i objasnite kako će pomoći korisnicima da postignu svoje ciljeve i zadovolje svoje potrebe. Da biste povećali angažovanje možete da obezbedite linkove ka web stranici i tako […]

trending_flat
Netflix lansirao novu opciju koju su korisnici dugo čekali

Netflix je lansirao novu funkciju pod nazivom „Moments“, gde određene scene mogu da se sačuvaju radi ponovonog gledanja. Sa servisa za striming podelili su vest, navodeći da je „nova mobilna funkcija“ globalno lansirana na iOS-u u ponedeljak (28. oktobra) i da će biti dostupna u narednim nedeljama na Androidu. Najnovij funkcija povezana je sa deljenjem određenih trenutka na društvenim medijima, što olakšava ljubiteljima emisija i filmova da ih podele sa svojom publikom. Nova funkcija pod nazivom Moments vam omogućava da sačuvate i podelite sve, a s obzirom da 26. decembra dolazi druga sezona Squid Game, savršeno je vreme da ponovo pogledate one sekvence iz 1. sezone i da se pripremite za ono što sledi, kažu iz Netfliksa. Kako funkcioniše Netfliks-ova funkcija „Moments“? Funkcija „Moments“ je dostupna samo preko mobilnog telefona, a pojavljuje se kada korisnik gleda emisiju ili film. Sada, kada […]

Related

trending_flat
Google novčanik će od sledeće godine moći da koriste i deca

Google Wallet će od 2025. omogućiti deci sa Android telefonima da koriste funkciju tap-to-pay, uz odobrenje roditelja. Nakon pozitivnih reakcija na tap-to-pay funkcije na Fitbit Ace LTE uređajima, Google je odlučio da proširi tu opciju na decu koja koriste Google Wallet. Deca koja koriste Android telefone moći će da koriste ovu opciju ukoliko roditelji postave Family Link i odobre pristup, objavio je portal 9to5Google. Roditelji će moći da odobre kreditne i debitne kartice na dečjim telefonima povezane sa Google novčanikom i putem Family Link aplikacije nadziru transakcije. Kako je najavljeno, deca će koristiti metode autentifikacije kao što su otisak prsta, prepoznavanje lica, PIN ili lozinka, za svaku kupovinu. Na početku će ta usluga podržavati poklon-kartice i ulaznice, ali ne i online kupovinu, identifikacione ili zdravstvene kartice. Sajt 9to5Google najavljuje da će opcija za dečije transakcije biti dostupna od sledeće godine u nekoliko zemalja, uključujući i SAD. […]

trending_flat
Mobilni telefon bi jednom nedeljno trebalo da isključite

Savet stručnjaka koji bi trebalo primenjivati kako bi vaš mobilni telefon bio bezbedan. Isključivanje i uključivanje vašeg mobilnog telefona jednom nedeljno je dizajnirano da zaustavi opasne napade špijunskog softvera koji se oslanjaju na „privremene“ datoteke. Stručnjak za bezbednost Daren Gučione objasnio je zašto je to toliko važno. „Isključivanje telefona jednom nedeljno omogućava mu da se brzo ‘resetuje’ kako bi se eliminisali potencijalni problemi koji bi se mogli pojaviti dok radi“, rekao je Daren, izvršni direktor u „Keeper Security“. On je dodao da „telefoni, poput računara, pokreću mnogo aplikacija i procesa u pozadini, što može dovesti do problema kao što su spore performanse, greške ili čak bezbednosne greške“. Daren je objasnio da isključivanje uređaja gasi sve te procese i zatvara „ potencijalne rupe koje bi sajber kriminalci mogli da pokušaju da iskoriste”. Istovremeno, isključivanje i ponovno uključivanje uređaja briše one privremene datoteke koje mogu sadržati osetljive informacije, […]

trending_flat
Netflix lansirao novu opciju koju su korisnici dugo čekali

Netflix je lansirao novu funkciju pod nazivom „Moments“, gde određene scene mogu da se sačuvaju radi ponovonog gledanja. Sa servisa za striming podelili su vest, navodeći da je „nova mobilna funkcija“ globalno lansirana na iOS-u u ponedeljak (28. oktobra) i da će biti dostupna u narednim nedeljama na Androidu. Najnovij funkcija povezana je sa deljenjem određenih trenutka na društvenim medijima, što olakšava ljubiteljima emisija i filmova da ih podele sa svojom publikom. Nova funkcija pod nazivom Moments vam omogućava da sačuvate i podelite sve, a s obzirom da 26. decembra dolazi druga sezona Squid Game, savršeno je vreme da ponovo pogledate one sekvence iz 1. sezone i da se pripremite za ono što sledi, kažu iz Netfliksa. Kako funkcioniše Netfliks-ova funkcija „Moments“? Funkcija „Moments“ je dostupna samo preko mobilnog telefona, a pojavljuje se kada korisnik gleda emisiju ili film. Sada, kada […]

trending_flat
Peking planira značajno proširenje zone terstiranja za autonomnu vožnju

Peking planira značajno proširenje demonstracione oblasti za autonomnu vožnju na oko 3.000 kvadratnih kilometara između četvrtog i šestog prstena, što je više nego dvostruko veće od površine šest urbanih distrikta grada, saopštio je lokalni zvaničnik 18. oktobra, prenosi Sinhua. Od pokretanja prve kineske demonstracione zone za autonomnu vožnju u septembru 2020. godine, grad je uspešno razvio inteligentnu infrastrukturu na površini od 600 kvadratnih kilometara, rekao je Vang Lei, direktor Kancelarije za rad na Demonstracionoj zoni za autonomnu vožnju u Pekingu, tokom Svetske konferencije o inteligentnim povezanim vozilima 2024. godine. Ovo proširenje je deo napora kineske prestonice da se pozicionira kao lider u razvoju tehnologije autonomne vožnje. Demonstraciona zona je izdala dozvole za testiranje na putevima za 33 kompanije, obuhvatajući skoro 900 vozila sa kombinovanom testnom kilometražom od preko 32 miliona kilometara, što čini više od četvrtine ukupne nacionalne autonomne testne kilometraže. Velike kompanije poput Baidua, […]

trending_flat
Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti na Facebooku i Instagramu. Ovaj potez dolazi tri godine nakon što je Meta uklonila prepoznavanje lica zbog negativnih reakcija javnosti. Meta već ima sistem za prepoznavanje lažnih oglasa s poznatim ličnostima, ali sada planira da ga ojača. Kako je najavljeno, ako postoji sumnja da oglas koristi lažnu sliku poznate ličnosti, Meta će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi uporedila lica iz oglasa sa profilnim slikama na Facebooku i Instagramu. Ako potvrdi podudaranje i zaključi da je oglas prevara, blokiraće ga. "Prevaranti često pokušavaju da iskoriste slike javnih ličnosti, kao što su kreatori sadržaja ili druge poznate ličnosti, kako bi namamili ljude da se povežu sa oglasima koji vode do sajtova za prevare, gde se od njih traži da podele lične […]

trending_flat
Kako instalirati praćenje telefona

iOS i Android mobilni telefoni imaju ugrađenu GPS funkciju koja vam omogućava da pratite izgubljeni ili ukradeni telefon. Saznajte kako da uključite praćenje na oba operativna sistema. Kako omogućiti funkciju Find My na iPhone mobilnim telefonima Pratite navedene korake da biste omogućili funkciju Find My na iPhone uređajima: otvorite aplikaciju Settings na svom mobilnom telefonu kliknite na svoje ime na vrhu ekrana da biste pristupili podešavanjima Apple ID-a na stranici podešavanja Apple ID-a izaberite Find My proverite da li je prekidač Find My iPhone uključen. Ako nije uključen, kliknite na prekidač da biste ga uključili. Možda će biti zatraženo da unesete lozinku za Apple ID da biste potvrdili ispod prekidača Find my iPhone pronaći ćete opciju Send Last Location Preporučuje se da ova opcija ostane uključena jer šalje poslednju poznatu lokaciju vašeg mobilnog telefona Apple-u kada je baterija prazna. Ovo vam omogućava da pratite svoj telefon čak i ako se […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation