Background
  • arrow_back Home
  • keyboard_arrow_right AI

Meta želi da potpuno automatizuje oglašavanje pomoću veštačke inteligencije

Američka tehnološka kompanija Meta, vlasnik Facebooka i Instagrama, ima ambiciozan plan. Do kraja 2026. godine želi da u potpunosti automatizuje kreiranje i plasiranje oglasa pomoću veštačke inteligencije.

Kako piše Wall Street Journal, oglašivač će postaviti osnovne informacije – sliku proizvoda i budžet. Sve ostalo preuzeće AI sistem. On će sam generisati vizuale, video sadržaj i tekst oglasa. Takođe, sistem će odrediti ciljnu grupu i predložiti kako da se raspodeli budžet.

Meta planira i dodatnu personalizaciju oglasa. Korisnici će viđati različite verzije istog oglasa, u zavisnosti od svoje lokacije i ponašanja na mreži.

Mreže u vlasništvu Mete trenutno koriste 3,43 milijarde ljudi širom sveta. Alati koji koriste veštačku inteligenciju već pomažu oglašivačima. Oni automatski kreiraju različite verzije oglasa, prilagođavaju video materijal i generišu pozadine.

Oglašavanje je ključan izvor prihoda za ovu kompaniju. Tokom 2024. godine, čak 97 odsto ukupnih prihoda Mete poticalo je upravo iz tog sektora.

Uninor.rs je portal posvećen mladima, uspešnim ljudima, biznisu, tehnologiji, kulturi i aktuelnim događajima. Naš cilj je da kroz kvalitetan sadržaj inspirišemo, motivišemo i povežemo zajednicu, promovišući kreativnost, inovacije i razmenu ideja.

© 2025 Uninor Srbija

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Uninor je deo Uninor grupe.

Prijavite se da biste uživali u svim prednostima

Prijavite se ili se pretplatite da biste nastavili

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation