Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Vlada još jedne evropske zemlje zabranjuje TikTok

    March 25, 2023

    Yettel Shopping – platforma za ponude i popuste

    March 24, 2023

    Zašto su zapadne vlade ušle u „rat“ s TikTokom?

    March 24, 2023
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • AI
    • Mobilne mreže
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » Meta uvodi novo ograničenje
    Društvene mreže

    Meta uvodi novo ograničenje

    Radovan LacarakBy Radovan LacarakJanuary 14, 2023Updated:January 14, 2023No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Meta, u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, već je ukinula opciju da oglašivači mogu da prikazuju tinejdžerima oglase na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti, a od februara, tinejdžerima će biti prikazivani oglasi samo na osnovu godina i lokacije.

    Meta je rekla da želi da “tinejdžeri vide oglase koji su namenjeni njihovom uzrastu i proizvode i usluge koji su dostupni tamo gde žive”, navodi se u saopštenju objavljenom na blogu kompanije.

    Uklanjanje pola kao opcije ciljanja prati ranije promene u načinu na koji oglašivači mogu da dopru do maloletne publike, uključujući i uklanjanje mogućnosti ciljanja tinejdžera na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti.

    Meta je takođe rekla da prethodne objave i lajkovi na Instagramu i Facebooku neće informisati o tome koje vrste oglasa tinejdžeri gledaju.

    Kompanija je rekla da će tinejdžeri od marta imati na raspolaganju kontrole i resurse “specifične za tinejdžere”, uključujući opciju da označe vrste oglasa koje radije ne bi da vide i da saznaju više o tome kako funkcioniše oglašavanje u Metinim aplikacijama, saopštila je kompanija.

    Standardi o oglašavanju Mete već zabranjuju oglase za alkoholna pića ili proizvode za mršavaljenje za mlađe od 18 godina, a u nekim zemljama ta starosna granica je i viša.

    Meta je rekla da tinejdžeri nisu u stanju da kao odrasli donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje, posebno kada je u pitanju pokazivanje proizvoda koji se mogu kupiti.

    Kompanija je godinama kritikovana da nije učinila dovoljno da zaštiti tinejdžere koji koriste njene aplikacije.

    Facebook Instagram Meta
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleYouTube počinje da monetizuje Shorts klipove
    Next Article Kako postati YouTube Partner: Da li ispunjavate ovih 6 uslova za monetizaciju?
    Radovan Lacarak
    • Website

    Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

    PREPORUKE

    Društvene mreže

    Vlada još jedne evropske zemlje zabranjuje TikTok

    March 25, 2023
    Društvene mreže

    Zašto su zapadne vlade ušle u „rat“ s TikTokom?

    March 24, 2023
    Blog

    Kompanija Meta širi program pretplate

    March 22, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 202397 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202374 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202341 Views

    Isprobajte ova tri korisna trika u Viberu

    March 5, 202323 Views

    Umiljati robot kompanije Panasonic razveseliće vas

    March 13, 202321 Views
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Uninor Srbija
    • O nama
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    DEVELOPED WITH ❤️ BY UNINOR SRBIJA

    © 2023 Uninor Srbija. Pokreće SBB hosting.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.