Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Bitkoin izbio na najviši nivo u poslednjih devet meseci

    March 26, 2023

    Vlada još jedne evropske zemlje zabranjuje TikTok

    March 25, 2023

    Yettel Shopping – platforma za ponude i popuste

    March 24, 2023
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • AI
    • Mobilne mreže
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » Kako postati YouTube Partner: Da li ispunjavate ovih 6 uslova za monetizaciju?
    Društvene mreže

    Kako postati YouTube Partner: Da li ispunjavate ovih 6 uslova za monetizaciju?

    Ognjen TepšićBy Ognjen TepšićJanuary 15, 2023Updated:January 15, 20231 Comment3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Kreiranje video sadržaja za društvene mreže je već godinama trend u svetu, a sve je popularnije i na našim prostorima. Možda smatrate da je YouTube samo dečija igra i da služi da se mladi glupiraju i gube vreme, ali mnogi su svoj hobi snimanja klipova pretvorili u unosan biznis i ostvaruju ozbiljne prihode na bazi monetizovanog video sadržaja.

    Danas ćemo da prođemo kroz 6 uslova koje treba da ispunite da bi ste postali YouTube partner i uključili monetizaciju vašeg kanala kroz YouTube Partner Program koji omogućuje plasiranje reklama vašim gledaocima. 

    1. Minimum 1000 YouTube pretplatnika

    Prvi uslov je da vaš kanal ima barem hiljadu pretplatnika iliti subskrajbera. Ne potsećaju džabe YouTube kreatori gledaoce da se “subskrajbuju” na njihov kanal, ovo je bitna stavka za monetizaciju YouTube kanala jer označava koliko ljudi redovno prati vaš sadržaj.

    1. Barem 4000 sati YouTube Watch Time

    Da bi ste počeli da zarađujete od reklama, vaš sadržaj mora da ostvari određenu gledanost na YouTube-u. Broj pregleda je odavno izgubio na važnosti, barem sa interne, YouTube strane. Kompaniji je bitan Watch Time, tj. koliko pregledi vremenski traju, jer to označava pažnju korisnika i priliku da se oglašivači uvere u efikasnost plasiranja reklama. Zato vaš kanal mora da ima preko 4000 sati pogledanog sadržaja u prethodnih godinu dana.

    1. Morate živeti u državi u kojoj je YouTube Partner Program omogućen

    YouTube Partner program mora da bude dostupan u vašoj matičnoj državi. U današnje vreme većina država ima omogućenu monetizaciju, uključujući i Srbiju, ali za svaki slučaj listu pogledajte ovde. 

    1. Vaš kanal ne sme da ima Community Strike

    YouTube je dosledan u primeni pravila, tako da će svaki kanal koji se prijavi za Partner Program proći kroz proveru. Ne smete da imate Community Strike, tj. da je vaš kanal dobio opomenu za neprikladan sadržaj ili slično kršenje smernica.

    1. Morate da imate AdSense nalog

    Adsense je Google-ova mreža za monetizaciju reklama, koja se koristi kako za sajtove, tako i za YouTube. Na jedan AdSense nalog možete povezati više sajtova i YouTube kanala, i sa njega će vam dolaziti isplata na račun ili putem bankovnog čeka. 

    1. Imate uključenu Two-Factor Autentifikaciju

    YouTube veoma brine za sigurnost svojih kreatora na mreži. U prošlosti je dolazilo do raznih upada na kanale popularnih ličnosti sa YouTube platforme, gde su u nekim slučajevima svi video sadržaji bili nepovratno izgubljeni. Zato morate da uključite dodatne sigurnosne mere autentifikacije preko mobilnog uređaja.

    Ukoliko zadovoljavate ove kriterijume, u podešavanjima vašeg YouTube kanala će vam se pojaviti opcija da se prijavite za YouTube partner program. Google tim će onda da pregleda vaš kanal i, uz malo sreće, reklame će biti omogućene i prvi dolari će krenuti da se zarađuju preko vašeg kanala.

    Ovo nije jedini način da se zaradi preko YouTube-a, tako da pratite naš sajt za još korisnih informacija na ovu temu, a i mnoge druge novosti iz sveta tehnologije. 

    Monetizacija YouTube
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleMeta uvodi novo ograničenje
    Next Article Twitter unapređuje pretragu da uračunava greške u kucanju
    Ognjen Tepšić
    • Website
    • LinkedIn

    Ognjen Tepšić, rođen 1991. diplomirani inženjer Informacionih Tehnologija. Poseduje dugogodišnje iskustvo u web tehnologijama, internet marketingu, društvenim mrežama, blogovanju i pružanju korisničke podrške na internet platformama.

    PREPORUKE

    Društvene mreže

    Vlada još jedne evropske zemlje zabranjuje TikTok

    March 25, 2023
    Društvene mreže

    Zašto su zapadne vlade ušle u „rat“ s TikTokom?

    March 24, 2023
    Društvene mreže

    Kompanija Meta pravi kopiju Twittera

    March 19, 2023
    View 1 Comment

    1 Comment

    1. Mladen Bitangic on January 15, 2023 3:38 pm

      Informativno!

      Reply

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 202397 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202374 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202341 Views

    Isprobajte ova tri korisna trika u Viberu

    March 5, 202323 Views

    Umiljati robot kompanije Panasonic razveseliće vas

    March 13, 202321 Views
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Uninor Srbija
    • O nama
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    DEVELOPED WITH ❤️ BY UNINOR SRBIJA

    © 2023 Uninor Srbija. Pokreće SBB hosting.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.