Background

Građenje oflajn zajednice: odakle početi?

ČLANAK arrow_drop_down

Sad već opšte poznato zvanje „komjuniti menadžera“ vezujemo, iznad svega, za čoveka koji upravlja društvenim mrežama i drugim online kanalima komunikacije brenda sa njegovim ljubiteljima, kupcima, potrošačima – „komjunitijem„. Građenje ozbiljne, posvećene onlajn zajednice je svakako dug i temeljan proces. Brojevi (pratilaca, lajkova…) praktično ne znače ništa, ako komunikacija nije aktivna a vrednost brenda podeljena i, uslovno rečeno, shvaćena.

Kada kažemo „brend“ mislimo na: ličnost / organizaciju / kult / ideju / firmu / pokret/ inicijaticu / proizvod / kućnog ljubimca / stripove / magazin…sve što vam padne na pamet. O onlajn zajendici se proteklih godina pisalo mnogo i iscrpno, tako da se danas okrećemo novom izazovu, koji možemo da stavimo pod etiketu „back to basics“ – stvaranje održive oflajn zajednice.

Ono što nam treba su, jednostavno rečeno – događaji. Treba nam razlog da se ljudi okupe oko zajedničkog interesa odnosno teme, dožive, razgovaraju, stvore jaču vezu nego što bi ikada mogli tako što su članovi iste grupe na Fejsbuku. U marketarskom rečniku, reči koje ćemo čuti kao zamene za „događaje“ su najpre meetup, networking, neko voli da kaže i mingle. Dakle, kako navesti ljude da iz onlajn sveta „siđu na zemlju“?

Na intenetu postoji pregršt alata koji vam mogu pomoći u stvaranju oflajn zajednice, organizaciji događaja i okupljanju ljudi koji su vam potrebni. Najpre treba odrediti ciljeve brenda, ali i ciljnu grupu kojoj se obraćate odnosno koju želite da okupite. Da li su to samo fanovi, ili mreža saradnika, ili želite da navedete fanove i saradnike na komunikaciju? Jedan od odličnih primera onjaln alata je meetup.com (koji će vas inspirisati ne samo kao organizatora/domaćina, već i kao gosta nekih drugih događaja).

Ali, recimo da ste osmislili i organizovali događaj – šta sad?

1:1

Krećemo od FB-a, razume se. Nakon što ste svojoj zajednici objavili predstojeći događaj, potencijalno ga podelili na više različitih, potencijalno zanteresovanih strana, pozivima putem mejlova, ponekog relevantnog portala i društvenih mreža, počelo je – ljudi se prijavljuju. Tu se otvara prilika za lični kontakt. Portal do jedan-na-jedan kontakta su i mejling liste i poziv na učlanjivanje u zajendicu putem sajta, gde nam je potreban membership form. U svakom slučaju, ovo su dobri i neprikriveni načini da sakupimo direktne kontakte pripadnika svoje ciljne grupe. Onda kada ih imamo u bazi, u zavisnosti od toga da li su u pitanju ljubitelji, stalni članovi ili saradnici, „mejlove za mase“ (kao što su njuzleteri) šaljemo tek povremeno – jendom mesečno, na primer. Ostatak komunikacije neka ostane ličan i usmeren na dublji kontakt od pukog obaveštenja.

Jednostavno i razumljivo

I sama imam običaj da bespotrebno zakukuljim stvari, objašnjenja i koncepte, verovatno iz potrebe da oni budu zanimljiviji i kreativniji. Međutim, za početak, treba nam čist i jednostavan pristup. To znači da nam je terntno bitniji sadržaj i komunikacija od vrhunskog dizajna, banera, da se tako izrazimo – „budženja“. Za to će svakako biti potreba i vremena nešto kasnije. Dakle – ton obraćanja shodno ciljnoj grupi, ličan ali i dalje pun poštovanja. Predstavljanje brenda i samog događaja – konkretno, sa naglaskom na cilj  i benefit koji će dobiti ako postanu aktivni članovi zajednice, a za početak – pojaviti se na događaju pred vama.

Stvaranje odgovornosti

U ovom slučaju to znači RSVP, iliti – odgovorite, ljudi! Svi smo se mi barem jednom prijavili za učešće na nekakvom događaju, a onda je nešto iskrslo / pala je kiša / zaboravili smo, i samo se nismo pojavili. To je maltene uobičajena pojava, ali za vas kao organzatora to može biti realan problem. Na nama je da (pokušamo) da naglasimo potrebu za iskrenošću kada je potvrđivanje dolazaka u pitanju, ali i da iznova animiramo i one koji se nisu pojavili. Najsigurniji način je, zapravo, naplata prisustva (slično onome –  kad uplatiš teretanu ideš redovno, kad vežbaš kod kuće to se nikad ne desi). Sa druge strane, nekada nam ciljna grupa (ili priroda događaja) jednostavno ne omogućuje naplatu.

Povezivanje online zajednice uživo

U slučaju da događaj okuplja goste sa raznih strana, dobro je naći način da se u toj gužvi  pripadnici online zajednice prepoznaju – i povežu. Za to mogu poslužiti posebne akreditacije, pozivanje članova na izdvojene radionice, pominjanje istih tokom prezentacija , generalno – prepoznavanje i vrednovanje njihovog prisustva i doprinosa i podsticanje učešća u fnkcionisanju vaše organizacije / događaja / ideje.

Feedback – majka napretka

Svaki komjuniti menadžer, a bilo bi lepo reći i – svaki zdravorazuman čovek – zna pravu vrednost iskrene povratne informacije. Dodeljivanje zvezdica na FB-u je lepo, ali nama treba nešto veće i korisnije. Za to nam može biti koristan Surveymonkey, gde ćemo postaviti nekoliko sažetih i jasnih pitanja, na čije odgovaranje je moguće potrošiti manje od minuta ili dva. Samo tako možemo znati kako naše angažovanje izgleda očima drugih , što će nam obezbediti dalje smernice na putu. Za bliže saradnike, bolja opcija od uniformisanog upitnika je slanje direktnog mejla (u nekim slučajevima i kratak razgovor) pri čemu ćete razmeniti utiske i savete.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Microsoft Copilot sada može da čita sa ekrana, razmišlja i govori naglas

Microsoft je unapredio svoj AI alat Copilot tako što mu je omogućio da čita sadržaj ekrana, dublje analizira informacije i glasovno odgovara korisnicima. Nova funkcija omogućava Copilotu da prepozna tekst ili slike na ekranu i ponudi analize ili predloge, dok glasovni interfejs omogućava razgovor s veštačkom inteligencijom u realnom vremenu. Ovaj alat takođe pruža personalizovane vesti i savete na osnovu korisnikovih interesovanja, a sve je dizajnirano da poboljša produktivnost i korisničko iskustvo, navode u kompaniji. Pored novih mogućnosti, Copilot sada može da prepozna rukopis i pruži analize ili predloge na osnovu viđenog sadržaja. Alat koristi Microsoftove AI tehnologije da prepoznaje različite elemente na ekranu, dok istovremeno pruža glasovne povratne informacije kroz različite akcente i glasove. Kako su saopštili iz Microsofta, nove funkcije omogućavaju korisnicima interaktivniji i personalizovaniji pristup zadacima, olakšavajući rad na dokumentima, pretragama i analizi podataka.

trending_flat
Glavni istraživač OpenAI-a napustio kompaniju nakon odlaska CTO-a Mire Murati.

Glavni istraživač OpenAI-a, Bob McGrew, i potpredsednik istraživanja, Barret Zoph, napustili su kompaniju u sredu, nekoliko sati nakon što je CTO OpenAI-a, Mira Murati, najavila svoj odlazak. CEO Sam Altman je u objavi na X-u u sredu uveče saopštio najnovije ostavke, zajedno sa planovima za tranziciju rukovodstva. „Mira, Bob i Barret su doneli ove odluke nezavisno jedni od drugih i u prijateljskom tonu,” rekao je, „ali vremenski trenutak Mirine odluke je bio takav da je imalo smisla da sve to obavimo odjednom, kako bismo zajedno radili na nesmetanom prelasku na sledeću generaciju liderstva.“ Potpredsednik istraživanja Mark Chen je unapređen u novog višeg potpredsednika istraživanja OpenAI-a i vodiće istraživačku organizaciju kompanije zajedno sa Jakubom Pachockim, koji je postavljen za glavnog naučnika, rekao je Altman. Matt Knight, bivši šef bezbednosti, biće glavni direktor za informacionu bezbednost OpenAI-a. Glavni direktor za proizvode Kevin […]

trending_flat
Instagram ograničava sadržaje na tinejdžerskim nalozima

Instagram je najavio da će zaštititi tinejdžere na svojoj platformi tako što će uspostaviti podešavanja koja će učiniti privatnim milione naloga i ograničiti koje vrste sadržaja ti korisnici mogu da gledaju, objavio je CNN. Nova ograničenja su osmišljena tako da tinejdžeri dobiju roditeljski nadzor putem aplikacije. Instagram će automatski primeniti nova podešavanja "tinejdžerskih naloga" na sve korisnike mlađe od 18 godina. Nakon ažuriranja, korisnici od 16 i 17 godina moći će ručno da promene željena podešavanja u aplikaciji, ali će oni uzrasta od 13 do 15 godina za to morati da dobiju odobrenje roditelja. Ova promena načina na koji Instagram dozvoljava tinejdžerima da koriste platformu dolazi skoro tri godine nakon što su "Fejsbuk papiri", koji su otkrili dezinformacije koje su korisnici ove platforme masovno širili, prvi put skrenuli pažnju javnosti na rizike koje platforma ima za mlade korisnike.

trending_flat
Nintendo tuži tvorce igre Palworld

Nintendo i The Pokémon Company podneli su tužbu protiv japanskog developera Pocketpair zbog igre "Palworld", koja navodno kopira ključne elemente iz "Pokémon" serijala i fanovi je nazivaju "Pokémon sa oružjem". "Palworld" je igra u kojoj igrači hvataju i treniraju različita bića uz mogućnost korišćenja oružja. U Nintendu tvrde da ova igra krši patente, naročito mehanizme za hvatanje bića pomoću kugli, slično kao u Pokémon igrama. Iako je igra postala uspešna nakon januarskog izlaska, prodavši preko 12 miliona kopija, Nintendo tvrdi da "Palworld" previše liči na Pokémon. Iz kompanije Pocketpair odgovoreno je da nisu svesni konkretnih kršenja patenta, ali su izrazili spremnost da ispitaju situaciju i prilagode igru kako bi nastavili razvoj bez problema. izvor: wired.com

trending_flat
YouTube Hype pruža manjim kreatorima priliku da se istaknu

Kada određeni jutjuber dostigne 500.000 pretplatnika, stvari se značajno menjaju u smislu rasta i prihoda tog kanala. Veći kanali dobijaju više pregleda, što dovodi do većih preporuka, što dalje povećava broj pregleda i prihoda. YouTube sada želi da pomogne manjim kanalima da rastu, uz novu funkciju pod nazivom "Hype". Nova funkcija je osmišljena da pomogne manjim kanalima u rastu i omogući korisnicima da otkriju nove kreatore. Hype je novi promotivni sistem unutar platforme: postoji novo dugme za "hajpovanje" video zapisa, a najviše hajpovani video zapisi će se pojavljivati na rang listi koja pokriva celu platformu. Za razliku od "trenda", Hype je usmeren isključivo na manje kanale i na ono što korisnici odluče da preporuče, a ne samo ono što gledaju. YouTube radi na Hype funkciji od početka 2023. godine, kada je odlučeno da se više fokusira na izgradnju zajednica unutar […]

trending_flat
Maskovi sateliti iz mreže Starlink sve više blokiraju pogled u svemir

Radio talasi iz sve veće mreže satelita Ilona Maska ometaju astrofizička istraživanja, tvrde holandski istraživači, prenosi BBC. Nova generacija satelita Starlink, koji omogućuju brzi internet širom sveta, više ometa radioteleskope nego ranije verzije, kažu istraživači. Hiljade satelita u orbiti „zasljepljuju“ radioteleskope i možda ometaju astronomska istraživanja, prema holandskom Institutu za radioastronomiju (ASTRON). SpaceX, koji poseduje Starlink, nije odgovorio na zahtev BBC-ja za komentarom. Sateliti pružaju širokopojasni internet širom sveta, često na udaljenim mestima, uključujući izazovna okruženja poput Ukrajine i Jemena. BBC piše da se takođe koriste za spajanje udaljenih područja Ujedinjenog Kraljevstva na brzi internet. U 2022. testovi su pokazali da Starlink može isporučiti internet brzine četiri puta veće od proseka. Ali astronomi kažu da to ima svoju cenu. „Svaki put kad se više njih lansira s ovakvim nivoima emisije, vidimo sve manje i manje neba“, rekla je profesorka Džesika […]

Related

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
Šta je affiliate marketing i kako ga možete iskoristiti za izgradnju mreže svojih promotera?

Dobilli ste 50, ili zašto ne 100, novih klijenata za samo 3 dana. A niste ni prstom mrdnuli. Naprotiv, uživali ste u kratkom i zasluženom odmoru. Vaša ponuda je tačno ono što ti kupci žele. Nema potrebe da ih uveravate, obasipate dodatnom pažnjom, mašete popustima… Sve to je već obavio neko drugi. Klijenti su tu i žele da vam daju svoj novac sada, bez odlaganja. „Ma toga nema ni na filmu“, možda vam se otelo. Ima i te kako. U pitanju je prodajna strategija koju možete odmah iskoristiti za uvećanje svog profita. Ova „magija“ zove se affiliate marketing  ili partnerski marketing. Upravo zahvaljujući affiliate marketingu čuveni Amazon je postao ono što je danas. Uspeh mu duguje i Squarespace platform za pravljenje sajtova, obrazovni sajtovi poput Linde i Treehousa i mnogi, mnogi, mnogi drugi. Sve što vam je potrebno da affiliate marketing iskoristite za sebe i svoj profit […]

trending_flat
Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja, vreme je za promene. Pogledajte ovih nekoliko važnih saveta za vlasnike online prodavnice i zaboravite na neprospavane noći i probleme sa stomakom. Obnavljanje živaca – ne garantujemo. Offline vs online prodavnica Online kupovina nikada nije bila lakša. Ipak, većina ljudi i dalje bira „normalne“ radnje u kojima može da vidi, opipa i proba robu, razgovara sa prodavcem, možda se cenjka, uživa u specifičnom izgledu i organizaciji prodavnice i da kupljenu stvar odmah odnese kući. Dakle, kupci žele sve ono što im online prodavnice i e-commerce sajtovi danas zapravo ne nude. A mora li da bude tako? Kada klijent uđe u lokal, bez obzira da li se radi o supermarketu, […]

trending_flat
Abeceda marketinških istraživanja

Danas pričamo o marketinškim istraživanjima. To je važna oblast, jer predstavlja način dolaženja do informacija koje se koriste za donošenje odluka. To je i zanimljiva oblast, jer na poseban način kombinuje elemente statistike, psihologije, sociologije, tehnologije, marketinga i drugih disciplina u nešto što je ljudima interesantno za korišćenje. Marketinškim istraživanjima se ne bave samo naučno-obrazovne institucije i specijalizovane agencije, već i preduzeća svih veličina, od malih porodičnih firmi do velikih kompanija. Bilo da ste preduzetnik, rukovodilac ili konsultant, imajte na umu da će vam marketinška istraživanja u određenom obliku biti potrebna, jer ćete bez njih teško moći da ostvarite poslovni uspeh. Zato o njima pišemo. Pojam marketinških istraživanja Marketinška istraživanja (Marketing Research) su aktivnost koja se odnosi na prikupljanje, obradu i analizu podataka koji su potrebni da bi se donela određena marketinška odluka ili rešio određeni marketinški problem. Za razliku […]

trending_flat
Zara: Šta jednog proizvođača odeće može da izdvoji iz mnoštva drugih?

Na pitanje „Kako biti uspešan u modnoj industriji?“, odgovor je, zapravo, zapanjujuće jednostavan. Prvi korak je da pravite odeću koju će ljudi želeti da nose. Drugi korak je da prodajete više nego što stižete da napravite. I treći korak je – ponavljajte korake jedan i dva dokle god funkcionišu. Mnogi brendovi pridržavaju se ove jednostavne filozofije, ali se jedan razlikuje, upravo po svojoj jedinstvenoj filozofiji. Ali, krenimo redom. Godine 1963. Amansi Ortega Gaona počeo je da se bavi prodajom odeće, ni ne sluteći da će postati treći najbogatiji čovek na svetu. Naime, njegova kompanija Inditex je 2005. godine proglašena za najbrže rastuću proizvodnu kompaniju na svetu. Ona sada ima preko 2000 prodavnica, objedinjenih pod imenom Inditex, inače najvećim poslovnim uspehom u španskoj istoriji. Vama je možda poznatija kao Zara. Pre nego što se osvrnemo na to šta je učinilo Zaru […]

trending_flat
Edukacija kao marketinška strategija (podizanje svesti korisnika kroz pružanje vrednosti)

Ma koliko da je vaš sadržaj kvalitetan, ne postoje garancije da će vaši potencijalni kupci reagovati na njega. Ako ne posvetite vreme edukovanju kupaca o svom brendu, proizvodu ili usluzi, ostavljate za sobom priliku da istinski ostvarite vezu sa svojim kupcima. Jer, tek uvođenjem edukacije kao dela marketinške strategije možete, zapravo, postići ciljeve koje želite – i koji neće biti kratkog daha. Edukacija kao investicija Edukacija može koristiti svima, bez obzira na to kakvu vrstu proizvoda ili usluge nude. Najveću primenu – i najveću efikasnost – ima kod proizvoda ili usluga koji su novi, odnosno o kojima se malo zna. U tom smislu, edukacija pomaže ne vašim kupcima da bolje razumeju suštinu proizvoda ili usluge koje nudite. Posredno, to omogućava veći stepen konverzije prilikom prodaje – jer kada zaista razumeju šta je to što im prodajete, neće imati ništa protiv da to […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation