Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Vlada još jedne evropske zemlje zabranjuje TikTok

    March 25, 2023

    Yettel Shopping – platforma za ponude i popuste

    March 24, 2023

    Zašto su zapadne vlade ušle u „rat“ s TikTokom?

    March 24, 2023
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • AI
    • Mobilne mreže
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » Aplikacija Viber uvodi dve korisne opcije, evo čemu služe
    Društvene mreže

    Aplikacija Viber uvodi dve korisne opcije, evo čemu služe

    Radovan LacarakBy Radovan LacarakJanuary 27, 2023Updated:January 27, 2023No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Aplikacija “Viber” najavila je uvođenje dve inovacije – poslovni inboks i pretražive komercijalne naloge.

    Kompanija je saopštila da će nova ponuda sadržati te inovacije kao deo nove faze interakcije između brendova i korisnika unutar aplikacije.

    Takođe, cilj je da se poveća prisustvo brendova na platformi, ali uz dalju zaštitu korisnika od prevaranata.

    Istraživanja su pokazala, navodi „Viber“, da 71 odsto korisnika očekuje od kompanija da im pruže mogućnost za personalizovane interakcije, dok 82 odsto kompanija planiraju da implementiraju strategiju koja pruža veću vrednost korisnicima kroz ponudu ciljnih usluga.

    Viber tako uvodi „Poslovni inboks“ na globalnom nivou, poseban prostor na platformi posvećen interakciji između brendova i korisnika, direktno dostupan u ekranu za ćaskanja svakog korisnika.

    Ova funkcionalnost omogućava da se sve poruke iz zvaničnih naloga brendova arhiviraju i organizuju unutar jednog sandučeta (poput notifikacije iz banke, potvrda porudžbine od servisa za dostavu, posebne porudžbine iz radnje itd).

    Poslovni inboks će biti aktiviran kada korisnik primi svoju prvu poslovnu poruku.

    Za korisnike koji su imali prilike da razmenjuju poruke sa kompanijama i brendovima u prethodnom periodu, sva takva prepiska će automatski biti prebačena u „Poslovni inboks“ po uvođenju te funkcionalnosti na platformu od „Vibera“, što će biti slučaj i sa onom koja bude stizala i ubuduće.

    Poslovni inboks će omogućiti korisnicima da po svojoj želji organizuju interakcije sa brendovima na način koji im najviše odgovara, i to da: zakače razgovor sa nekim brendom na vrh svog Poslovnog inboksa, prebace bilo koji razgovor iz Poslovnog inboksa u glavni ekran sa privatnim četovima, zakače bilo koji poslovni razgovor na vrh ekrana sa privatnm četovima.

    U isto vreme, biće mnogo lakše pronaći najnovije informacije koje kompanije i brendovi saopštavaju, jer će sanduče sa tim razgovorima biti zakačeno na vrh glavnog ekrana sa privatnim četovima, što znači da se poslovne poruke neće mešati sa privatnim.

    „Viber“ će uvesti i „Komercijalne naloge“, gde će biti moguće pronaći sve načine da se ostvari interakcija sa brendom na jednom mestu.

    U njemu će biti sadržane sve poslovne informacije, usluge i ćaskanja na „Viberu“, a da je nalog pritom lako pretraživ na platformi.

    Korisnici će moći da pretražuju „Poslovne naloge“ proaktivno tako što će ukucati ime brenda ili kompanije u prostor za pretragu na „Viberu“.

    Kada budu ušli u Komercijalni nalog po izboru, korisnicima će se prikazati naziv brenda, logotip, simbol da je nalog verifikovan, opis, kontakt-podaci i spisak kanala komunikacije dostupan na „Viberu“.

    Nalozi će moći da se prosledjuju drugim korisnicima, što povećava prisutnost i vidljivost brenda.

    Brendovi će moći da istaknu do tri adrese, vebsajt, broj telefona i opis dužine do 1.000 karaktera kako bi bili sigurni da su sve potrebne informacije dostupne zainteresovanim korisnicima.

    Novi i pretraživi „Komercijalni nalozi“ će dodatno osnažiti korisnike tako što će moći da direktno pronadju brendove po izboru i proaktivno započnu komunikaciju sa njima.

    Izvor:Agencije

    viber
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleNajpopularniji operativni sistem odlazi u istoriju
    Next Article Google uvodi promene kako bi se uskladio sa pravilima EU
    Radovan Lacarak
    • Website

    Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

    PREPORUKE

    Društvene mreže

    Vlada još jedne evropske zemlje zabranjuje TikTok

    March 25, 2023
    Društvene mreže

    Zašto su zapadne vlade ušle u „rat“ s TikTokom?

    March 24, 2023
    Društvene mreže

    Kompanija Meta pravi kopiju Twittera

    March 19, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 202397 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202374 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202341 Views

    Isprobajte ova tri korisna trika u Viberu

    March 5, 202323 Views

    Umiljati robot kompanije Panasonic razveseliće vas

    March 13, 202321 Views
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Uninor Srbija
    • O nama
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    DEVELOPED WITH ❤️ BY UNINOR SRBIJA

    © 2023 Uninor Srbija. Pokreće SBB hosting.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.