Background

YouTube uvodi Shopping stikere za Shorts

YouTube je najavio unapređenje funkcije kupovine u okviru Shorts formata – novi Shopping stikeri omogućavaju korisnicima da odmah prepoznaju proizvode koji se mogu kupiti direktno iz videa.

Ova opcija može pomoći kreatorima da povećaju svoju zaradu. Tokom testiranja, Shorts sa Shopping stikerima beležili su preko 40% više klikova na proizvode u poređenju sa standardnim Shopping tasterom.

Ranije su označeni proizvodi bili prikazani kao baner u donjem levom uglu Shorts videa. Sada kreatori mogu tagovati proizvode, a sistem automatski kreira stiker za prvi označeni proizvod – uz mogućnost prilagođavanja veličine i pozicije stikera.

Ako je u videu označeno više proizvoda, korisnici mogu klikom na strelicu proširiti listu i pregledati sve proizvode. Kada odaberu neki, biće preusmereni na veb-sajt prodavca.

Nova funkcija se postepeno uvodi širom sveta tokom ove nedelje, osim u Južnoj Koreji, gde će biti dostupna naknadno.

Na Cannes Lions 2025 festivalu, YouTube CEO Nil Mohan otkrio je da Shorts trenutno beleže preko 200 milijardi pregleda dnevno. Takođe je najavljeno da će Googleov Veo 3 generator videa i zvuka uskoro biti dostupan i za Shorts.

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Prijavite se da biste uživali u svim prednostima

Prijavite se ili se pretplatite da biste nastavili

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation