Background

Twitter sprema opciju koja će obradovati mnoge

Twitter radi na novom nivou pretplate koji će korisnicima omogućiti korišćenje ove mreže bez ikakvih reklama.

„Reklame na Twitteru su česte i prevelike. Radimo na tome da to promenimo. Postojaće skuplja pretplata bez ikakvih reklama“, napisao je Ilon Mask na Twitteru.

Mask je još u novembru najavio da, ukoliko želi da opstane, kompanija mora da poveća prihode od pretplata.

Oglašavanje je donedavno činilo 90 odsto prihoda Twittera, ali je taj procenat drastično pao otkad je Mask kupio mrežu. Kako navodi britanski „Gardijan„, oglašavanje sada čini svega 40 odsto od ukupnih dnevnih prihoda kompanije.

“Bez prihoda od pretplate, velike su šanse da Twitter neće preživeti predstojeću ekonomsku recesiju”, napisao je tada Mask na Tviteru.

On je tom prilikom istakao i značaj reklama za platformu.

„Verujem da je oglašavanje, pod uslovom da se radi kako treba, veoma korisno. Može vam pokazati neku uslugu ili medicinski tretman za koji nikada niste znali da postoji, a baš je vama bio potreban. Oglasi koji nisu relevantni su spam, a relevantni oglasi su sadržaj.“

Vest stiže svega nekoliko dana nakon što je Twitter ispod radara zabranio korisnicima da koriste mrežu u okviru trećih aplikacija, poput popularnog Tweetbota ili Twitterrifica.

Izvor: Nova S

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Prijavite se da biste uživali u svim prednostima

Prijavite se ili se pretplatite da biste nastavili

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation