Mreže 15 1 Radovan Laćarak 18 Maja, 2024
Kompanija koja upravlja društvenom mrežom TikTok saopštila je da će u borbi protiv dezinformacija kojih je sve više na njegovoj platformi, početi da označava sadržaj nastao korišćenjem veštačke inteligencije (AI).
Kompanija kaže da “AI omogućava neverovatne kreativne mogućnosti, ali može zbuniti ili zavesti gledaoce ako ne znaju da je taj sadržaj nastao pomoću veštačke inteligencije, stoga označavanje može pomoći da do toga ne dođe i već duže od godinu dana zahtevamo od kreatora tog sadržaja koji izgleda stvarno da i oni to urade”.
Kompanija je rekla da ima tehnologiju pomoću koje trenutno automatski prepoznaje delo AI i označava ga kao takvo.
TikTok je saopštio da to od danas čini sa slikama i video-snimcima, a uskoro će i sa audio-sadržajem.
TikTok je rekao da su oni prva platforma za deljenje videa koja primenjuje akreditive i da će se pridružiti Inicijativi za autentičnost sadržaja koju vodi kompanija “Adobe” da bi pomogao da se pogura usvajanje standarda u čitavoj delatnosti društvenih mreža.
About the author call_made
Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.
Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.
© 2024 Uninor Srbija
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Pingback:
Instagram sada omogućava dodavanje više numera u jedan Reels - Uninor Srbija