Čini se da TikTok želi da motiviše korisnike da objavljuju horizontalne video-snimke koji su duži od jednog minuta.

Iz ove kineske društvene mreže najavljuju da će “bustovati” takve video-snimke u roku od 72 sata od njihovog objavljivanja. Kreatori koji koriste TikTok više od tri meseca, mogu da dobiju ovo povećanje vidljivosti, sve dok nisu u pitanju reklame ili nešto u vezi sa političkim partijama.

Pre samo nekoliko meseci, TikTok je produžio dozvoljeno trajanje snimaka na 15 minuta, a sada testira to da traju pola sata. Većina YouTube video-snimaka traje više od 10 minuta zbog monetizacije, dok je TikTok poznat po kratkim klipovima.

Ovo nije prvi put da se TikTok približava YouTube platformi određenim odlukama, s obzirom na to da je već uveden program Series koji dozvoljava kreatorima da prave kolekcije klipova za one pratioce koji žele da ih plate.

Izvor:www.vesti-online.com

Share.

Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

Leave A Reply

Exit mobile version