Uninor SrbijaUninor Srbija

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Veštačka inteligencija može da prikrije naglasak kojim govorite

    September 22, 2023

    Google Pay dostupan korisnicima Mobi Banke

    September 22, 2023

    4. Festival ukusa „Kafe, čokolade i knjige“ u SKCNS Fabrika u Novom Sadu

    September 19, 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • Veštačka inteligencija
    • Mobilne mreže
    • Događaji
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » TikTok je potvrdio da njihovi zaposleni odlučuju šta će postati viralno
    Društvene mreže

    TikTok je potvrdio da njihovi zaposleni odlučuju šta će postati viralno

    Ognjen TepšićBy Ognjen TepšićJanuary 23, 2023Updated:January 23, 2023No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Kompanija TikTok je potvrdila nešto što se dugo spekulisalo, da kompanija promoviše izvesne sadržaje i videe, kako bi učvrstila veze sa kreatorima i biznisima. Na primer, njihovi zaposleni u Sjedinjenim Američkim Državama mogu da pojačaju domet objava poznatih ličnosti i kreatora koji otvaraju nove profile na TikToku. Za časopis Forbes su potvridili postojanje takozvanog “dugmeta za zagrevanje”, koje omogućuje prikazivanje određenog videa mnoštvu korisnika na početnoj strani, zaobilazeći algoritam koji određuje koji video će se naći u “For You” delu aplikacije. 

    Jamie Favazza, glasnogovornik kompanije TikTok, rekao je magazinu Forbes da povećanje pregleda nike jedini razlog za “zagrevanje” videa. TikTok želi da promoviše određeni sadržaj kako bi “poboljšao raznovrsnost iskustava” korisnika aplikacije. Ovo znači da TikTok ne želi da vaš feed bude preplavljen samo sa jednim ili dva trenda. Favazza takođe sugeriše da TikTok ne koristi često ovu opciju i da je samo “.002% videa na vašem TikTok For You feed-u zagrejano”. Međutim, dokumenti do kojih je Forbes došao govore da je ovaj procenat oko 1-2%. 

    “Zagrejani” videi nemaju posebnu etiketu koja pokazuje da su veštački bustovani od strane kompanije TikTok, na način na koji to imaju reklame i sponzorisane objave. Umesto toga, pojavljuju se na isti način na koji se pojavljuju organski videi. Ovo nije iznenađenje, godinama kolaju glasine da TikTok nudi saradnju političarima, kompanijama, muzičkim zvezdama, kako bi ih privukao da koriste i popularizuju aplikaciju. 

    Ovo takođe znači da TikTok praktično određuje ko će da uspe a ko ne na ovoj platformi, što može da obeshrabri kreatore da je koriste. S’ obzirom da YouTube menja način kako se monetizuju Shorts videi i da Instagram želi da podeli zaradu sa kreatorima Reels-a, TikTok mora da smisli kako da ostane ispred u trci aplikacija za deljenje kratkog video sadržaja, pošto je njihov program deljenja zarade sa kreatorima i dalje na niskim granama.

    TikTok
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleDiscord je kupio aplikaciju za anonimne konekcije tinejdžera, “Gas”
    Next Article Upoznajte „The Muju“, bosanskog Super Marija
    Ognjen Tepšić
    • Website
    • LinkedIn

    Ognjen Tepšić, rođen 1991. diplomirani inženjer Informacionih Tehnologija. Poseduje dugogodišnje iskustvo u web tehnologijama, internet marketingu, društvenim mrežama, blogovanju i pružanju korisničke podrške na internet platformama.

    Related Posts

    Društvene mreže

    Evropski regulatori kaznili TikTok sa 368 miliona dolara

    September 17, 2023
    Društvene mreže

    Iz Mete reagovali na glasine o uvođenju pretplate na WhatsApp

    September 17, 2023
    Društvene mreže

    Treds uskoro dostupan na računarima: Veb verzija najmlađe mreže stiže „za nekoliko dana“ (VIDEO)

    August 26, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Mihailo Milović: Gastarbeiter Service za sve koji žive u inostranstvu

    July 13, 2023141 Views

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 2023140 Views

    4. Festival ukusa „Kafe, čokolade i knjige“ u SKCNS Fabrika u Novom Sadu

    September 19, 2023129 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202387 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202382 Views
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo
    • LinkedIn
    • TikTok
    • Telegram
    • WhatsApp
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    • O nama
    • Logo
    © 2023 Uninor Srbija

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.