Pinterest, društvena mreža i servis za deljenje slika, je objavio rast u broju korisnika i zaradi u prošloj godini, kao i da nastavlja da radi na novim ponudama i inovacijama na platformi.

Broj korisnika koji su aktivni svakog meseca je porastao za 5 miliona u odnosu na treći kvartal 2022. i sada broji 450 miliona aktivnih korisnika. Ovo je dobra vest, jer je Pinterest platforma 2021. doživela pad u broju korisnika nakon rekordnog rasta tokom 2020.

Pandemija 2020. je uzrokovala bum u internet trgovini, pa su kompanije poput Meta, Google, Amazon, Twitter, uložile mnogo novca i resursa u razvijanje ecommerce rešenja. Međutim, kako su ograničavajuće mere ukinute, kupci su se vratili klasičnoj kupovini u prodavnicama, pa su kompanije bile prisiljene da redukuju broj zaposlenih u ecommerce odeljenjima. 

Pinterest je uspeo da se oporavi od tog gubitka praćenjem kupovnih navika, i implementacijom novih rešenja, poput kratkog video sadržaja. Najveći uspeh je postigla Pinterest Idea Pin opcija. Ovaj tip objave, sličan Instagram Story modelu, omogućava korisnicima da objave vertikalni video prilagođen mobilnim uređajima. 


Uvođenje ovakvog sadržaja je doprinelo da Pinterest zaživi među mlađom publikom, a statistike pokazuju da Generacija Z prednjači u broju novih korisnika mreže. Takođe, uvođenjem Idea Pin objave, video sadržaj na Pnterestu se povećao za 30%. Više nike moguće objaviti video kao običan Pin. 
Što se tiče zarade, Pinterest je objavio rast od 4%. Tokom poslednjeg kvartala 2022, prihodi su iznosili 877 miliona dolara. Pinterest je i dalje najpopularniji u Severnoj Americi i fokus im je da se prošire na tržište čitavog sveta. Ovo planiraju da postignu proširivanjem ponuda za biznise i reklame na njihovog platformi.

Glavna snaga Pinterest platforme je šoping, i njihov algoritam stalno evoluira, tražeći nove načine da preporuči proizvode korisnicima. Ono što je najbitnije oglašivačima je da li mogu dopreti do mušterija preko platforme, a statistike koje je Pinterest objavio obećavaju svetlu budućnost.

Share.

Ognjen Tepšić, rođen 1991. diplomirani inženjer Informacionih Tehnologija. Poseduje dugogodišnje iskustvo u web tehnologijama, internet marketingu, društvenim mrežama, blogovanju i pružanju korisničke podrške na internet platformama.

Leave A Reply

Exit mobile version