Kineska aplikacija za deljenje video sadržaja objavila je da uvodi tekstualne objave kako bi išla u korak sa konkurencijom na polju društvenih mreža. 

Kako su naveli, ovo će omogućiti korisnicima još jedan način na koji mogu da se izraze. Korisnici će sada imati izbor između tri vida objava, video, fotografija i tekst. Takođe, svojoj objavi mogu da dodaju i muziku, lokaciju ili da uđu u duet sa drugim korisnicima ove platforme. Po rečima kompanije, ove opcije čine da tekstualna objava bude jednako interaktivna kao i video i foto objave. 

TIkTok je takođe lansirao i servis za striming muzike, TikTok Music, u Brazilu i Indoneziji, a beta testiranja se vrše u Meksiku, Australiji i Singapuru. 

Još neke od opcija koje TikTok testira među svojim korisnicima je i mogućnost objave horizontalnih videa, kako bi bili još veća konkurencija YouTube-u. Još 2021. је objavljeno da TikTok ima preko milijardu aktivnih korisnika globalno i da je najposećenija lokacija na internetu, sa više poseta i od sajta Google. 

Share.

Ognjen Tepšić, rođen 1991. diplomirani inženjer Informacionih Tehnologija. Poseduje dugogodišnje iskustvo u web tehnologijama, internet marketingu, društvenim mrežama, blogovanju i pružanju korisničke podrške na internet platformama.

Leave A Reply

Exit mobile version