U nameri da osobama s invaliditetom omogući lakši pristup prodajnim mestima i efikasniju i udobniju uslugu, kompanija A1 Srbija implementirala je Inclusio sistem u poslovnicama širom Srbije.
Pomoću ove inovativne aplikacije korisnici mogu da najave svoj dolazak zaposlenima na prodajnom mestu i vrstu asistencije koja im je potrebna. Zaposleni, koji su prošli odgovarajuću obuku, će ih sačekati ispred i pobrinuti se da budu prioritetno usluženi.
„Inclusio je inovacija sa globalnim potencijalom, a ponosni smo na činjenicu što je, zahvaljujući kompanijama kao što je A1, ovakav servis prvo postao dostupan u našoj zemlji. Sledeći korak je tržište Evropske unije, u misiji da se osobma sa invaliditetom olakša svakodnevica i omogući da potrebnu pomoć dobiju bez prethodnih fizičkih i komunikacionih barijera.“ – izjavio je Bojan Martinović, osnivač i direktor Inclusio.
Ovaj korak dolazi posle uspešno sprovedenog pilot projekta čiji je cilj unapređenje iskustva osoba sa invaliditetom u pristupu prodajnim mestima i obavljanju svakodnevnih zadataka.
„Naša misija je da kontinuirano radimo na unapređenju naših servisa kako bismo omogućili svim korisnicima, bez izuzetka, uslugu na najvišem nivou. Uvođenje Inclusio sistema je korak napred u ostvarivanju toga, i ujedno potvrda naše dugoročne posvećenosti inkluziji i društveno odgovornom poslovanju“ – izjavila je Branka Pudrlja Durbaba, glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija.
About the author
About the author call_made
Radovan Laćarak
Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi
Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]
Radovan Laćarak 16 Juna, 2024
Kompanija Meta širi program pretplate
Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama. Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.
Radovan Laćarak 22 Marta, 2023
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?
Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila. Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]
Ognjen Tepšić 19 Februara, 2023
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima
Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]
Radovan Laćarak 8 Januara, 2023
Pretplatnički biznis modeli
Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu adresu. Ponudili su tri paketa: „The Humble Twin“, po ceni od 3$ mesečno (5 brijača sa dva sečiva) „The 4X“, po ceni od 6$ mesečno (4 brijača sa četiri sečiva) „The Executive“, po ceni od 9$ mesečno (4 brijača sa šest sečiva) Oni su jednostavno promenili pravila igre. Pre njih, ljudi su kupovali brijače jednokratno, po cenama i do 20$. U kompaniji su shvatili ključnu stvar – da je potrošnja brijača kontinuirana, a ne jednokratna – i u skladu sa tim su formirali biznis model baziran na pretplati, koji se pokazao kao odličan. Kompanija „Dollar Shave Club“ je postala ozbiljan […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Posmatrate li svet očima novih generacija?
Sećate li se onih, za brendove mnogo srećnijih vremena, kada je bilo dovoljno imati odličan proizvod i sjajnu reklamu? Nije se tada moralo toliko obigravati oko potrošača. Odnosno, moralo se, ali je često bilo dovoljno jednom im servirati kakvo nezaboravno iskustvo, i dobili biste ih za vjek i vjekov. Doduše, pre no što je tehnologija zagospodarila svetom (pa tako i ljudskim, a naročito potrošačkim životima i navikama), činilo se kako ni potrošači nisu bili toliko zahtevni. Pod uslovom da su proizvodi i usluge služili svrsi, kupci i klijenti vraćali bi se svojim najdražim brendovima gotovo po difoltu. Danas su, pak, stvari mnogo drugačije. Ni brendovi ni potrošači nisu što su nekad bili – mada, odličan proizvod i sjajna reklama i dalje su nepromenljive konstante. Tražite li ovome krivca, naći ćete ga tamo gde se munjeviti razvoj tehnologije udružuje sa dolaskom […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Dijamanti su večni – marketinška prevara veka
Obrok u skupom restoranu gde ste sto rezervisali mesec dana ranije, šampanjac, prsten sa dijamantom proporcionalne veličine koja duplo nadmašuje vaše realne godišnje finansijske mogućnosti – eto standardne prosidbe. Ljubav je krunisana kamenom od izuzetne vrednosti koji će svetlucati na prstu buduće mlade i svima obznaniti da je njegova vlasnica rezervisana i voljena. Tako smo bar videli u filmovima. U stvarnosti, dijamanti i nisu tako retki i ekskluzivni. Ko je onda odlučio da predstavljaju vrhunac u sistemu materijalnih vrednosti? I zašto smo svi u to poverovali? Kulturološki, dijamant počinje da se pojavljuje nekih 500 godina pre nove ere, u raznolikim spisima i pričama – od Aleksandra Velikog preko avantura Simbada Moreplovca do „Prirodne istorije“ Plonija Starijeg. U zapadni svet doneli su ga trgovci iz Indije, zajedno sa začinima i svilom. Međutim, ovi dijamanti nisu bili svetlucave, moćne stvarčice kakve viđamo […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Stiže visokobudžetni akcioni RPG baziran na Avatar Legends franšizi
Najavljen je razvoj novog visokobudžetnog akcionog RPG naslova, smeštenog u svet Avatar Legends, za PC i konzole. Igru razvija studio Saber Interactive. Na početku godine, najavljena je još jedna igra inspirisana popularnom anime serijom Avatar: The Last Airbender, ali vest nije izazvala mnogo pažnje, jer se radilo o borilačkoj igri s multiplayer komponentom. Sada, međutim, stiže daleko ambicioznija najava drugog projekta. Ovaj novi RPG smešten u univerzum Avatar Legends – koji obuhvata serije Avatar: The Last Airbender i The Legend of Korra – donosi potpuno novu priču o dosad nepoznatom Avataru. Igra će uključivati prepoznatljive elemente iz franšize, kao i nove karakteristike, dinamične borbe i mogućnost ovladavanja nad sva četiri elementa. Razvoj igre predvodi Saber Interactive u saradnji sa Paramount Game Studios i Avatar Studios. Radnja će se odvijati u postojećem univerzumu, ali će biti fokusirana na neispričanu priču novog […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu postavljati pitanja Gemini chatbotu o svojim mejlovima
Odabrani korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu razgovarati sa Googleovim chatbotom Gemini o svojoj prijemnoj pošti direktno u aplikaciji, objavila je kompanija ove nedelje. Ova funkcija, koja se zove Gmail Q&A, prvo je predstavljena Android korisnicima u avgustu. Sada je dostupna na iOS-u za pretplatnike Google One AI Premium ili korisnike Google Workspace-a sa dodatkom Gemini Business, Enterprise, Education ili Education Premium. Ova funkcija vam može pomoći da odgovorite na konkretna pitanja o vašim mejlovima, kao na primer: „Koliko je kompanija potrošila na poslednji marketinški događaj?“ Takođe, možete zamoliti Geminija da vam prikaže nepročitane poruke od određenog pošiljaoca ili da rezimira mejlove na određenu temu iz vašeg inboxa. Na primer, možete reći: „Sažmi mejlove o kvartalnom planiranju.“ Google kaže da će za početak Gmail Q&A moći da pronalazi informacije iz vaše prijemne pošte, ali u budućnosti će moći da traži […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Microsoft Copilot sada može da čita sa ekrana, razmišlja i govori naglas
Microsoft je unapredio svoj AI alat Copilot tako što mu je omogućio da čita sadržaj ekrana, dublje analizira informacije i glasovno odgovara korisnicima. Nova funkcija omogućava Copilotu da prepozna tekst ili slike na ekranu i ponudi analize ili predloge, dok glasovni interfejs omogućava razgovor s veštačkom inteligencijom u realnom vremenu. Ovaj alat takođe pruža personalizovane vesti i savete na osnovu korisnikovih interesovanja, a sve je dizajnirano da poboljša produktivnost i korisničko iskustvo, navode u kompaniji. Pored novih mogućnosti, Copilot sada može da prepozna rukopis i pruži analize ili predloge na osnovu viđenog sadržaja. Alat koristi Microsoftove AI tehnologije da prepoznaje različite elemente na ekranu, dok istovremeno pruža glasovne povratne informacije kroz različite akcente i glasove. Kako su saopštili iz Microsofta, nove funkcije omogućavaju korisnicima interaktivniji i personalizovaniji pristup zadacima, olakšavajući rad na dokumentima, pretragama i analizi podataka.
Radovan Laćarak 4 Oktobra, 2024
Related
Nebius planira da postane evropski lider u AI tehnologijama
Nekadašnji inženjeri iz Yandexa, vodeće ruske tehnološke kompanije, osnovali su Nebius, startup koji ima ambiciju da postane vodeći pružalac usluga kompjuterskih tehnologija namenjenih veštačkoj inteligenciji (AI) u Evropi. Osnovan u Holandiji, Nebius cilja na evropsko tržište sa planovima da proširi svoje operacije i usluge na globalnom nivou. Nekada deo Yandex Cloud-a, Nebius su osnovali bivši Yandex inženjeri koji su napustili kompaniju nakon što je Yandex prešao potpuno u rusko vlasništvo. Ovaj potez dolazi u trenutku kada sve više evropskih i američkih kompanija traži alternativne pružaoce usluga zbog sve većeg pritiska sankcija prema ruskim tehnološkim firmama. Nebius planira da ponudi širok spektar AI usluga, uključujući infrastrukturu kao uslugu (IaaS), platformu kao uslugu (PaaS) i softver kao uslugu (SaaS). Takođe, kompanija će se fokusirati na pružanje visokokvalitetnih usluga obrade podataka i analiza za klijente iz različitih industrija, uključujući zdravstvenu zaštitu, finansije i […]
Radovan Laćarak 22 Jula, 2024
Samsung očekuje 13 puta veći profit zahvaljujući AI groznici
Očekuje se da će kompanija Samsung Electronics imati 13 puta veći profit za drugi kvartal 2024. u poređenju sa istim periodom prošle godine pošto potražnja za tehnologijom veštačke inteligencije podstiče porast cena memorijskih čipova. Operativni profit najvećeg svetskog proizvođača memorijskih čipova, pametnih telefona i televizora verovatno je porastao na 8,8 biliona vona (6,34 milijarde dolara) u tromesečju završenom 30. juna, prema proseku LSEG SmartEstimate od 27 analitičara. Taj iznos bi bio najveći Samsungov profit od trećeg kvartala 2022. U poređenju sa operativnim profitom od 670 milijardi vona u drugom kvartalu prošle godine. Učinak ključne poluprovodničke divizije tehnološkog giganta verovatno je nastavio da poboljšava svoj drugi uzastopni kvartalni profit, pošto cene memorijskih čipova nastavljaju da rastu od sredine 2022. do kraja 2023. godine, što je uzrokovano slabom potražnjom za uređajima koji koriste čipove nakon pandemije. Eksplozivna potražnja za vrhunskim DRAM čipovima […]
Ognjen Tepšić 4 Jula, 2024
A1 Srbija počinje izgradnju svoje optičke infrastrukture kako bi korisnicima pružila i fiksne usluge
Posle 16 godina poslovanja u Srbiji, investiranja u mobilnu mrežu i optičku infrastrukturu za povezivanje baznih stanica, kompanija A1 Srbija ubrzava izgradnju vlastite optičke mreže sa ciljem da korisnicima od 2024. pruži i fiksne servise i usluge. Kao kompanija koja je posvećena razvoju i implementaciji tehnologija najnovije generacije, A1 Srbija ulazi u program izgradnje lokalne vlastite optičke mreže u FTTH (Fiber to the Home) arhitekturi. Pripremni radovi na terenu, kao i akvizicija i pribavljanje potrebnih saglasnosti stanovništva počinju tokom leta, pretežno u Beogradu. Prvim korisnicima fiksni servisi i usluge kroz ovu dodatnu opciju biće dostupni od 2024. Od dolaska A1 brenda na domaće tržište, kompanija sprovodi pojačana ulaganja u kvalitet i razvoj infrastrukture. Pored izgrađenih preko 300km sopstvene optičke mreže, A1 Srbija je nedavno postao vlasnik preko 850 km telekomunikacionih cevi za polaganje optičkog kabla, zahvaljujući ugovoru sa kompanijom Conexio. […]
Radovan Laćarak 26 Septembra, 2023
Be the first to leave a comment