Drugi događaj u okviru programa „Yettel fuzija – biznis i nove tehnologije“, posvećen digitalnoj ekonomiji i elektronskoj trgovini, održan je u četvrtak, 7. decembra u Yettelu.

Na događaju su učestvovali predstavnici E-commerce Asocijacije Srbije, velikih platformi za elektronsku trgovinu i malih i srednjih preduzeća. Fokus događaja bio je na tome kako velike kompanije i platforme za elektronsku trgovinu mogu da pomognu manjim biznisima da unaprede svoje poslovanje kroz ovaj vid trgovine.

Moderator i domaćin događaja bio je Ivan Stojanović, direktor sektora za poslovne korisnike u Yettelu.

Ivan Tanasković, direktor e-Commerce Asocijacije Srbije, govorio je o modelima i trendovima u oblasti e-trgovine i predstavio „fullfilment“ model koji svakoj kompaniji, bez obzira na veličinu i resurse, omogućava da razvije svoj kanal onlajn prodaje. Tanasković je govorio i o ulozi koju e-Commerce Asocijacija ima u ekosistemu digitalne trgovine i edukacijama koje organizuju širom Srbije, sa fokusom na bezbednu upotrebu kartica prilikom onlajn plaćanja.

Marija Stojanović, rukovodilac službe razvoja digitalnih platformi u Yettelu, govorila je o tome kako ova telekomunikaciona kompanija, uz pomoć napredne analitike, može da poveže privredu sa korisnicima. Stojanović je predstavila platforme Yettel Petak i Yettel Shopping i objasnila benefite koje one donose korisnicima i biznisima. Predstavnici kompanija uvideli su potencijal i dodatnu vrednost koju mogu da ostvare kroz saradnju na platformi Yettel Shopping.

U drugom delu programa održana je panel diskusija „Plima diže sve brodove“. Tatjana Radaković iz kompanije IKEA, Ivan Kordić iz firme Shoppster Srbija i Marko Carević iz kompanije Ananas E-commerce predstavili su razlike između biznis modela ovih kompanija koje uspešno posluju u sferi digitalne trgovine i govorili o tome kako onlajn prodaja može da poveća prihode i unapredi poslovanje. Panelisti su govorili i o mogućnostima za saradnju koje svaka od kompanija pruža malim i srednjim preduzećima.

Budući da se je program Yettel Fuzija fokusiran na održivost poslovanja, Ivana Ilić, vlasnica platforme za e-trgovinu Komuna Market, govorila je o saradnji sa autentičnim, malim, lokalnim brendovima i zanatlijskim radnjama koji prodaju svoje proizvode putem Komune, stvarajući snažnu zajednicu.

Miroslav Varga, jedan od 300 Google AdWords sertifikovanih trenera u svetu, bio je specijalni gost na događaju. Gospodin Varga je govorio o značaju digitalnog marketinga za poslovanje, a posebno oglašavanju na pretraživaču Google i trendovima u ovoj oblasti, a dao je i nekoliko praktičnih saveta za optimizaciju veb-sajtova. Kako sami da unapredite svoj veb-sajt pre nego što investirate u oglašavanje, kako da postavite adekvatne ciljeve kampanje i gde da pronađete stručnjake iz ove oblasti, pogledajte u videu.

Spisak Google Premier Partner agencija za digitalni marketing možete pronaći ovde

Share.

Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

Leave A Reply

Exit mobile version