Yettel je omogućio korisnicima da u okviru aplikacije prate troškove i pretplate usluga koje nude VAS pružaoci sadržaja, kao i da ih na jednostavan način otkažu.
Korisnici mogu pristupiti detaljima za svaku naplatu, uključujući ime usluge i pružaoca, kao i kontakt informacije koje mogu koristiti za upite ili reklamacije. Za one koji žele da otkažu pretplatu sa nekog od VAS servisa, dostupna je i funkcija crne liste (eng. Blacklist) koja će ih zaštititi od trenutnih ili budućih naplata ovog tipa.
„Kao i do sada nastavićemo da pružamo ovu uslugu, na ograničen i kontrolisan način u skladu sa svim važećim propisima. Međutim, korisnici su želeli praktičnije rešenje za upravljanje dodatnim servisima, što smo na ovaj način omogućili. Nova funkcionalnost u okviru Yettel aplikacije omogućava im da brzo i jednostavno prate ili otkažu VAS usluge,“ izjavio je Vojin Kličković, menadžer za digitalne usluge i sadržaj u Yettelu.
VAS, odnosno “Value Added Service” je naziv za usluge koje se naplaćuju od strane trećih lica, a ne operatora. Među njima su i sajtovi za igrice, horoskop ili druge usluge.
About the author
About the author call_made
Radovan Laćarak
Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi
Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]
Radovan Laćarak 16 Juna, 2024
Kompanija Meta širi program pretplate
Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama. Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.
Radovan Laćarak 22 Marta, 2023
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?
Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila. Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]
Ognjen Tepšić 19 Februara, 2023
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima
Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]
Radovan Laćarak 8 Januara, 2023
Pretplatnički biznis modeli
Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu adresu. Ponudili su tri paketa: „The Humble Twin“, po ceni od 3$ mesečno (5 brijača sa dva sečiva) „The 4X“, po ceni od 6$ mesečno (4 brijača sa četiri sečiva) „The Executive“, po ceni od 9$ mesečno (4 brijača sa šest sečiva) Oni su jednostavno promenili pravila igre. Pre njih, ljudi su kupovali brijače jednokratno, po cenama i do 20$. U kompaniji su shvatili ključnu stvar – da je potrošnja brijača kontinuirana, a ne jednokratna – i u skladu sa tim su formirali biznis model baziran na pretplati, koji se pokazao kao odličan. Kompanija „Dollar Shave Club“ je postala ozbiljan […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Posmatrate li svet očima novih generacija?
Sećate li se onih, za brendove mnogo srećnijih vremena, kada je bilo dovoljno imati odličan proizvod i sjajnu reklamu? Nije se tada moralo toliko obigravati oko potrošača. Odnosno, moralo se, ali je često bilo dovoljno jednom im servirati kakvo nezaboravno iskustvo, i dobili biste ih za vjek i vjekov. Doduše, pre no što je tehnologija zagospodarila svetom (pa tako i ljudskim, a naročito potrošačkim životima i navikama), činilo se kako ni potrošači nisu bili toliko zahtevni. Pod uslovom da su proizvodi i usluge služili svrsi, kupci i klijenti vraćali bi se svojim najdražim brendovima gotovo po difoltu. Danas su, pak, stvari mnogo drugačije. Ni brendovi ni potrošači nisu što su nekad bili – mada, odličan proizvod i sjajna reklama i dalje su nepromenljive konstante. Tražite li ovome krivca, naći ćete ga tamo gde se munjeviti razvoj tehnologije udružuje sa dolaskom […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Dijamanti su večni – marketinška prevara veka
Obrok u skupom restoranu gde ste sto rezervisali mesec dana ranije, šampanjac, prsten sa dijamantom proporcionalne veličine koja duplo nadmašuje vaše realne godišnje finansijske mogućnosti – eto standardne prosidbe. Ljubav je krunisana kamenom od izuzetne vrednosti koji će svetlucati na prstu buduće mlade i svima obznaniti da je njegova vlasnica rezervisana i voljena. Tako smo bar videli u filmovima. U stvarnosti, dijamanti i nisu tako retki i ekskluzivni. Ko je onda odlučio da predstavljaju vrhunac u sistemu materijalnih vrednosti? I zašto smo svi u to poverovali? Kulturološki, dijamant počinje da se pojavljuje nekih 500 godina pre nove ere, u raznolikim spisima i pričama – od Aleksandra Velikog preko avantura Simbada Moreplovca do „Prirodne istorije“ Plonija Starijeg. U zapadni svet doneli su ga trgovci iz Indije, zajedno sa začinima i svilom. Međutim, ovi dijamanti nisu bili svetlucave, moćne stvarčice kakve viđamo […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Stiže visokobudžetni akcioni RPG baziran na Avatar Legends franšizi
Najavljen je razvoj novog visokobudžetnog akcionog RPG naslova, smeštenog u svet Avatar Legends, za PC i konzole. Igru razvija studio Saber Interactive. Na početku godine, najavljena je još jedna igra inspirisana popularnom anime serijom Avatar: The Last Airbender, ali vest nije izazvala mnogo pažnje, jer se radilo o borilačkoj igri s multiplayer komponentom. Sada, međutim, stiže daleko ambicioznija najava drugog projekta. Ovaj novi RPG smešten u univerzum Avatar Legends – koji obuhvata serije Avatar: The Last Airbender i The Legend of Korra – donosi potpuno novu priču o dosad nepoznatom Avataru. Igra će uključivati prepoznatljive elemente iz franšize, kao i nove karakteristike, dinamične borbe i mogućnost ovladavanja nad sva četiri elementa. Razvoj igre predvodi Saber Interactive u saradnji sa Paramount Game Studios i Avatar Studios. Radnja će se odvijati u postojećem univerzumu, ali će biti fokusirana na neispričanu priču novog […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu postavljati pitanja Gemini chatbotu o svojim mejlovima
Odabrani korisnici Gmail-a na iOS-u sada mogu razgovarati sa Googleovim chatbotom Gemini o svojoj prijemnoj pošti direktno u aplikaciji, objavila je kompanija ove nedelje. Ova funkcija, koja se zove Gmail Q&A, prvo je predstavljena Android korisnicima u avgustu. Sada je dostupna na iOS-u za pretplatnike Google One AI Premium ili korisnike Google Workspace-a sa dodatkom Gemini Business, Enterprise, Education ili Education Premium. Ova funkcija vam može pomoći da odgovorite na konkretna pitanja o vašim mejlovima, kao na primer: „Koliko je kompanija potrošila na poslednji marketinški događaj?“ Takođe, možete zamoliti Geminija da vam prikaže nepročitane poruke od određenog pošiljaoca ili da rezimira mejlove na određenu temu iz vašeg inboxa. Na primer, možete reći: „Sažmi mejlove o kvartalnom planiranju.“ Google kaže da će za početak Gmail Q&A moći da pronalazi informacije iz vaše prijemne pošte, ali u budućnosti će moći da traži […]
Radovan Laćarak 7 Oktobra, 2024
Microsoft Copilot sada može da čita sa ekrana, razmišlja i govori naglas
Microsoft je unapredio svoj AI alat Copilot tako što mu je omogućio da čita sadržaj ekrana, dublje analizira informacije i glasovno odgovara korisnicima. Nova funkcija omogućava Copilotu da prepozna tekst ili slike na ekranu i ponudi analize ili predloge, dok glasovni interfejs omogućava razgovor s veštačkom inteligencijom u realnom vremenu. Ovaj alat takođe pruža personalizovane vesti i savete na osnovu korisnikovih interesovanja, a sve je dizajnirano da poboljša produktivnost i korisničko iskustvo, navode u kompaniji. Pored novih mogućnosti, Copilot sada može da prepozna rukopis i pruži analize ili predloge na osnovu viđenog sadržaja. Alat koristi Microsoftove AI tehnologije da prepoznaje različite elemente na ekranu, dok istovremeno pruža glasovne povratne informacije kroz različite akcente i glasove. Kako su saopštili iz Microsofta, nove funkcije omogućavaju korisnicima interaktivniji i personalizovaniji pristup zadacima, olakšavajući rad na dokumentima, pretragama i analizi podataka.
Radovan Laćarak 4 Oktobra, 2024
Related
Yettel Sve – objedinjena ponuda za mobilnu telefoniju, kućni internet i TV
Yettel je prestavio novu ponudu pod nazivom Yettel Sve, koja obuhvata usluge mobilne telefonije, televizije i kućnog interneta, objedinjene na jednom računu, uz značajnu uštedu. „Ljudi žele jednostavna rešenja kad koriste savremene tehnologije. Zato smo, nakon dve godine od kad imamo odvojene ponude za mobilne i fiksne usluge, kreirali Yettel Sve. Ova jednostavna i razumljiva ponuda nudi kombinaciju usluga za svako domaćinstvo i značajne pogodnosti za korisnike. Praktično, sve što je korisnicima potrebno od telekomunikacionih usluga, nalazi se u Yettel Sve“, izjavio je Saša Filipović, izvršni komercijalni direktor. Yettel Sve donosi uštedu u iznosu od 36 hiljada dinara za dve godine, dodatni popust za uključivanje dodatnih mobilnih brojeva, i mogućnost kupovine mobilnih telefona na rate. Korisnicima je sada na raspolaganju šest paketa u najboljoj mobilnoj i fiksnoj mreži, prema umlaut testu. Tu su Yettel Sve, Yettel Svuda i Yettel Kod […]
Radovan Laćarak 21 Juna, 2024
Yettel – mreža sa najboljim kućnim internetom na Umlaut testu
Na poslednjem uporednom merenju nezavisne organizacije Umlaut, Yettel je dobio još jedno priznanje. Pored toga što je najbolja mobilna mreža na testu, sada je proglašena i za mrežu sa najboljim kućnim internetom. Umlaut je sproveo nezavisno testiranje na teritoriji Republike Srbije u periodu od oktobra 2023. do marta 2024. godine. Na osnovu podataka dobijenih iz 76,8 miliona uzoraka na 95,6 odsto populacije, Yettel mreža je ostvarila najviši ukupni rezultat na testu mobilne mreže, sa najboljim pojedinačnim rezultatom u kategoriji merenja pokrivenosti mobilnim internetom. „Ulaskom na tržište fiksnih usluga proširili smo svoje poslovanje, sa idejom da kreiramo nove vrednosti i proizvode za korisnike. Dugo smo radili na tome da kvalitet i prepoznatljivost koju imamo u mobilnoj, prenesemo i na naše nove usluge i priznanje koje smo dobili potvrda je da smo na pravom putu“, rekao je Saša Filipović, izvršni komercijalni […]
Radovan Laćarak 17 Aprila, 2024
HBO Premium za sve Hipernet TV korisnike
Počev od 9. februara, Hipernet TV korisnici dobiće na poklon HBO Premium TV dodatak. Tako će postojeći i novi korisnici moći da uživaju u programima HBO, HBO 2, HBO 3 i Cinemax 1, Cinemax 2. Tokom predstojećih sretenjskih praznika pa do kraja februara na Hipernet TV platformi biće dostupne neke od najaktuelnijih serija, kao i filmovi iz paketa HBO Premium. HBO Premium TV dodatak, dostupan je i korisnicima koji već imaju aktiviran neki HBO dodatak. HBO Premium TV dodatak bez dodatne naknade može se aktivirati do 29. februara putem Yettel aplikacije, opcija dodatni TV servisi ili na hntv.rs opcija pretplate.
Radovan Laćarak 10 Februara, 2024
Recikliraj više za veći popust
Recikliraj stare uređaje i dobijaš veći popust za kupovinu novog! U Yettelu možeš da recikliraš stari telefon, tablet, laptop, pametni sat, MiFi ili ruter, punjač, slušalice ili bluetooth zvučnik. Popust možeš i da preneseš na člana porodice ili prijatelja, čak i ako nisi Yettel korisnik. Više o otkupu i reciklaži starih telefona Poseti bilo koju Yettel prodavnicu i ponesi svoj stari mobilni telefon, tablet, modem, ruter, MiFi uređaj, pametni sat, laptop, punjač, slušalice ili bluetooth zvučnik. Možeš doneti bilo koji od gore navedenih uređaja, a jedini uslov je da poseduje serijski broj (IMEI) ili SN. Pre predaje starog uređaja obavezno sa njega obriši sve podatke. Zaposleni u prodavnici proveriće da li su ispunjeni svi uslovi nakon čega sledi potpisivanje Ugovora o predaji uređaja radi reciklaže i sticanju prava na popust. Nakon potpisivanja ugovora dobijaš kod za popust. Iznos popusta zavisi […]
Radovan Laćarak 1 Februara, 2024
Rekordni prenos podataka u Yettel mreži u novogodišnjoj noći
Sve više ljudi putem društvenih mreža razmenuje poruke, samo u Yettel mreži razmenjeno čak 2,2 miliona SMS-ova. Tokom novogodišnje noći u Yettel mreži, razmenjeno je 523 TB podataka, što je čak 36 odsto više u odnosu na prošlu godinu. U periodu od 23h 31. decembra 2023. do 11 časova 1. januara 2024. realizovano je milion i po poziva i više od 2,2 miliona SMS PORUKA! U inostranstvo je tokom novogodišnje noći i prvog jutra nove godine poslato 29 hiljada tekstualnih poruka i ostvareno 6.660 poziva ka inostranstvu u tom periodu. Takođe, i ove Nove godine korisnici su bili veoma aktivni na društvenim mrežama. Na ovaj način 3,1 miliona korisnika društvenih mreža poslalo je poruke preko Yettel mobilne mreže, dok je ukupno preneto 169 TB podataka. Gotovo 50 odsto korisnika Hiperneta provelo je novogodišnje veče uz TV program, koji su blizu milion puta pokrenuli […]
Radovan Laćarak 1 Januara, 2024
Održan drugi događaj posvećen digitalnoj ekonomiji i elektronskoj trgovini
Drugi događaj u okviru programa „Yettel fuzija – biznis i nove tehnologije“, posvećen digitalnoj ekonomiji i elektronskoj trgovini, održan je u četvrtak, 7. decembra u Yettelu. Na događaju su učestvovali predstavnici E-commerce Asocijacije Srbije, velikih platformi za elektronsku trgovinu i malih i srednjih preduzeća. Fokus događaja bio je na tome kako velike kompanije i platforme za elektronsku trgovinu mogu da pomognu manjim biznisima da unaprede svoje poslovanje kroz ovaj vid trgovine. Moderator i domaćin događaja bio je Ivan Stojanović, direktor sektora za poslovne korisnike u Yettelu. Ivan Tanasković, direktor e-Commerce Asocijacije Srbije, govorio je o modelima i trendovima u oblasti e-trgovine i predstavio „fullfilment“ model koji svakoj kompaniji, bez obzira na veličinu i resurse, omogućava da razvije svoj kanal onlajn prodaje. Tanasković je govorio i o ulozi koju e-Commerce Asocijacija ima u ekosistemu digitalne trgovine i edukacijama koje organizuju širom […]
Radovan Laćarak 30 Decembra, 2023
Be the first to leave a comment