Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Newsletter – Zašto je važan i kako ga napisati

    May 30, 2023

    Google gasi YouTube Stories

    May 27, 2023

    Repertoar bioskopa Cineplexx Promenada od 25. do 31. maja

    May 25, 2023
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • AI
    • Mobilne mreže
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » Nintendo se nada da će mu nova verzija igre Zelda oporaviti poslovanje
    Gaming

    Nintendo se nada da će mu nova verzija igre Zelda oporaviti poslovanje

    Radovan LaćarakBy Radovan LaćarakMay 10, 2023Updated:May 10, 2023No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Nintendo se oslanja na novu verziju svoje igre “Zelda”, kako bi oživeo poslovanje nakon najavljenog pada profita.

    Kompanija će u petak objaviti „Suze kraljevstva“, novo izdanje legendarne igre, a video isečci koji kruže internetom privukli su milione pregleda i uzbudili obožavaoce.

    Saga o princezi Zeldi i ratniku vilenjaku Linku od prvog izdanja 1986. godine do danas prodata je u 125 miliona primeraka širom sveta.

    Pomogla je u oblikovanju igara „otvorenog sveta“, u kojima igrač slobodno luta virtuelnim krajolicima – ideju koju su kasnije usvojile mnoge druge popularne igre.

    Ali, glavni izazov ove godine biće poboljšanje poslovanja japanske kompanije i produženje veka trajanja njegove konzole Switch, čija je prodaja u velikom padu nakon sedam godina na policama.

    „Suze kraljevstva će biti daleko najveći doprinos prihodima Nintenda ove godine“, rekao je Serkan Toto, analitičar u Kantan Gamesu.

    Pionir otvorenog sveta

    Prva epizoda, „Legenda o Zeldi“, uronila je igrače u nepoznat svemir igranja i to bez gotovo ikakvih uputstava.

    Kreator igara Šigeru Mijamoto, koji je stvorio i drugog Nintendovog junaka Super Marija, bio je inspirisan svojim detinjstvom u prirodi, kako bi igračima dizajnirao nepregledan krajolik šuma, jezera, pećina i planina.

    „U to vreme, kad je većina igara završavala za sat ili dva, opseg Zelde bio je neverovatan“, rekao je Kijoši Tane, autor specijalizovan za istoriju video igara.

    Mapa je bila dizajnirana s naglaskom na istraživanju i preteča je onoga u šta će se pretvoriti igre otvorenog sveta.

    Prva Zelda pojavila se na tržištu samo nekoliko meseci nakon Super Marija, ali dve igre bile su vrlo različite.

    Dok Mario trči sleva na desno kroz razne platforme, Zelda „podstiče igrača na istraživanje, otkrivanje i mapiranje sveta, kao i suočavanje s izazovima“, rekao je Mark Braun, koji analizira dizajn igara na svom YouTube kanalu.

    Igra je odmah postala senzacija i sledeće dve decenije je pomerala granice dizajniranja igara.

    Biblija za programere

    Tako je bilo sve do pre petnaestak godina, kad je pomalo dosadila. Nintendo je želeo da poveća privlačnost igre, ali uspeo je samo da stvori izdanja koja nikoga nisu zadovoljila.

    Najvatreniji fanovi su se udaljili, a prodaja je patila.

    „Razvojni tim je bio u krizi“, rekao je za AFP Katsuhiko Hajaši iz trgovačkog časopisa Famitsu.

    Dizajneri su ponovo razmotrili osnove igre, na kraju stvoriviši „Dah divljine“, izdanje iz 2017. godine.

    Lansiran je uz Switch konzolu i od tada je postala najprodavanije izdanje u Zeldinom serijalu.

    „Zelda je još uvek na vrhu lestvice u žanru akcionih igara otvorenog sveta“, rekao je Hajaši.

    Postala je nešto poput „biblije“ za druge programere, dodao je.

    Ali, uprkos ovom uspehu i trajnoj popularnosti drugih Nintendovih igara, poput večnog Super Marija, kompanija je ove nedelje objavila loše prognoze.

    Ove godine se predviđa pad neto dobiti od 21 odsto u poređenju s prošlom godinom. Takva predviđanja novo izdanje Zelde čine vitalnom za kompaniju.

    Šarl-Lui Planad, analitičar u kompaniji Midcap, smatra da bi Zelda mogla da postane „najprodavanija igra u istoriji“.

    „To je igra koja može da dosegne prihod od milijardu dolara, što je vrlo značajno za kompaniju koja ostvaruje godišnji promet od malo više od 10 milijardi dolara“, rekao je AFP-u.

    games nintendo
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleNajveća svetska kriptoberza blokirala podizanje bitkoina, potez uticao na pad cene
    Next Article Ilon Mask otkrio ko je novi direktor Twittera
    Radovan Laćarak
    • Website

    Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

    PREPORUKE

    Gaming

    SEGA kupuje „Angry Birds“ za 706 miliona evra

    April 19, 2023
    Gaming

    SimCIty: Igra koja je stavila tačku na legendarni serijal

    March 5, 2023
    Gaming

    Call of Duty: Warzone stiže na još jednu veliku platformu, evo šta sve novo donosi

    March 3, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 2023108 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202383 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202359 Views

    Dizajn je svuda, trinaesti put u Beogradu

    April 6, 202354 Views

    Yettel Shopping – platforma za ponude i popuste

    March 24, 202337 Views
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Uninor Srbija
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    • O nama
    Developed with ❤️ Uninor Srbija

    © 2023 Uninor Srbija. Pokreće SBB hosting.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.