Uninor SrbijaUninor Srbija

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    OTP banka i Mastercard: Kada znaš da vidiš šumu od drveta

    September 30, 2023

    Velike tehnološke kompanije sve više troše na lobiranje u Briselu

    September 30, 2023

    Da li znate po čemu je Google dobio ime?

    September 30, 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • Veštačka inteligencija
    • Mobilne mreže
    • Događaji
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » Izveštaj danske industrije ističe pozitivan ekonomski uticaj esporta u zemlji
    Gaming

    Izveštaj danske industrije ističe pozitivan ekonomski uticaj esporta u zemlji

    Radovan LaćarakBy Radovan LaćarakAugust 25, 2023Updated:August 25, 2023No Comments4 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Izvor: Pexels.com / Yan Krukau
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Danska Industrijska Konfederacija (DI) je objavila izveštaj koji tvrdi da esport doprinosi skoro 4,3 milijarde danskih kruna (~492 miliona funti) godišnje bruto domaćem proizvodu Danske. Ekonomski jako značajan za celu državu Dansku.

    Izveštaj konfederacije takođe navodi da je promet esporta iznosio 10 milijardi danskih kruna (~1,15 milijardi funti) u 2022. godini. Saopštenje za medije prevedeno je sa danskog na engleski jezik od strane Esports Insajdera.

    Novi izveštaj DI-a ima za cilj da osvetli važnost esporta u zemlji. Danska ima dugotrajno prisustvo u sektoru esporta, posebno u Counter-Strike i League of Legends sceni. Zemlja redovno domaćin CS:GO Major turnira, pri čemu će se prvi Major turnir CS2 održati u Kopenhagenu.

    Danski trenutni godišnji BDP iznosi 405,6 milijardi dolara (~46,5 milijardi funti) u 2023. godini.

    Popularnost gejminga među opštom danskom javnošću takođe se čini da raste, prema podacima DI-a. Izveštaj navodi da je 2022. godine 30% odraslih Danaca igralo igre svake nedelje, što je porast sa 10% u 2004. godini.

    DI takođe primećuje da postoji 141 postsekundarna škola i koledž koji se na neki način bave esportom. Pored toga, esport i esportom povezane kompanije stvaraju otprilike 3.000 stalnih radnih mesta u Danskoj.

    U saopštenju, konfederacija je takođe istakla da se pozicija Danske unutar esport industrije narušava zbog drugih zemalja koje ulažu u sektor. Posebno je Andreas Espersen, šef DI-jeve politike digitalizacije, pomenuo nedavne razvoje u esportu koje su ostvarile Francuska, Malta i Saudijska Arabija.

    Ranije ove godine, vlada Francuske je otkrila svoju strategiju za esport, koja ima za cilj dalje unapređenje učešća zemlje u esportu. Kao rezultat toga, stvara se “nacionalni ekosistem” radi podrške esport industriji.

    U međuvremenu, Saudijska Arabija je snažno ulagala u esport putem festivala esporta Gamers8, većih akvizicija i sopstvene nacionalne strategije za gejming i esport.

    Stoga je DI predložila da danska vlada preduzme mere kako bi pomogla lokalnoj esport industriji. To uključuje učinjavanje esporta privlačnijim za strane talente. Takodje podstiče jačanje i razumevanja sektora, postavljanje esporta pored tradicionalnih elitnih sportova i obezbeđivanje sredstava za aktivnosti koje jačaju dugoročnu budućnost esporta.

    Ekonomski Uticaj Esporta: Igra Koja Transformiše Tržišta

    Esport, jednom viđen kao periferni svet video igara, danas je postao globalni ekonomska sila. Ona pomera granice i oblikuje tržišta širom sveta. Ovaj fenomen, koji je izrastao iz strasti i zabave igrača, sada generiše milijarde dolara godišnje, dok se privlače ogromne gledalačke baze i sponzorstva multinacionalnih kompanija. Evo nekoliko upečatljivih činjenica koje ilustruju ekonomski uticaj esporta na svetskom nivou:

    1. Brz Rast: Industrija esporta beleži impresivan godišnji rast, sa očekivanjima da će do 2023. godine vrednost preći 1,1 milijardu dolara. Ovo je rezultat rasta u sponzorstvima, medijima, prodaji ulaznica i igračima povezanim prihodima.
    2. Sponzorstva: Velike korporacije sve više prepoznaju potencijal esporta kao marketinške platforme. Sponzorstva esport timova, turnira i događaja postaju norma, a brendovi se takmiče da se povežu s ovom rastućom zajednicom. Ova sponzorstva ne samo da donose finansijsku podršku, već i šire svest o brendu među mlađim ciljnim grupama.
    3. Medijske Prilike: Streaming platforme kao što su Twitch i YouTube Gaming postale su osnovno mesto za praćenje esport događaja. Ovo je otvorilo vrata za unosne medijske ugovore, kako za igrače tako i za organizatore turnira. Medijski prihodi se očekuju da će dalje rasti kako se interesovanje za esport povećava.
    4. Radna Mesta: Esport je stvorio nove prilike za zapošljavanje u oblastima kao što su menadžment timova, tehnička podrška, produkcija događaja, gejming novinarstvo i još mnogo toga. Takođe se očekuje da će se izgradnja esport infrastrukture, uključujući arene i studije, dodatno povećati broj radnih mesta.
    5. Turizam i Događaji: Veliki esport događaji privlače hiljade gledalaca i igrača iz celog sveta. Ovo stvara potrebu za smeštajem, ishranom, transportom i drugim turističkim uslugama. Gradovi postaju domaćini za međunarodne turnire, što dovodi do povećanja turističkih prihoda i promocije destinacija.
    6. Uticaj na Tehnologiju: Rast esporta podržava tehnološke inovacije i razvoj infrastrukture, uključujući bolje računarske konfiguracije, brže internet konekcije i naprednije audio-vizuelne sisteme. Ovo takođe povlači investicije u virtuelnu stvarnost (VR) i proširenu stvarnost (AR).
    7. Obrazovanje i Akademija: Univerziteti i škole širom sveta uvode programe za esport, uključujući stipendije za igrače, trenere i menadžere. Ovo je stvorilo dodatne prilike za obrazovanje i karijeru u esportu, sa sve većim brojem “esport akademija” i kurseva.

    Esport je postao više od samo igre. On je postao globalna industrija koja pokreće ekonomske promene, otvara nove mogućnosti i pruža platformu za inovacije u mnogim oblastima. Dok esport nastavlja da raste, njegov ekonomski uticaj će i dalje oblikovati način na koji posmatramo zabavu, tehnologiju i društvo u celini.

    Izvor: Rur.rs

    esport
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleRepertoar bioskopa Cineplexx Promenada od 24. do 30. avgusta
    Next Article Uči u školi koja poseduje međunarodni kvalitet
    Radovan Laćarak
    • Website

    Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

    Related Posts

    Gaming Zone

    Gledanost LoL-a u globalu drastično opala!

    September 16, 2023
    Događaji

    PKS: Srbija prvi put na najvećem svetskom gejming sajmu u Кelnu

    August 21, 2023
    Gaming

    Nintendo se nada da će mu nova verzija igre Zelda oporaviti poslovanje

    May 10, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Mihailo Milović: Gastarbeiter Service za sve koji žive u inostranstvu

    July 13, 2023143 Views

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 2023141 Views

    4. Festival ukusa „Kafe, čokolade i knjige“ u SKCNS Fabrika u Novom Sadu

    September 19, 2023135 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202388 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202383 Views
    PRATIMO SE
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    © 2023 Uninor Srbija
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    • O nama
    • Logo

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.