Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Bitkoin izbio na najviši nivo u poslednjih devet meseci

    March 26, 2023

    Vlada još jedne evropske zemlje zabranjuje TikTok

    March 25, 2023

    Yettel Shopping – platforma za ponude i popuste

    March 24, 2023
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • AI
    • Mobilne mreže
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » Generacija Zed se vraća staromodnim telefonima na preklop
    Mobilni telefoni

    Generacija Zed se vraća staromodnim telefonima na preklop

    Radovan LacarakBy Radovan LacarakJanuary 11, 2023Updated:January 11, 2023No Comments3 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Mnogi pripadnici generacije Zed su odlučili da kupe telefon na preklapanje (sa dugmićima za kucanje, malim ekranom i donekle prihvatljivim kvalitetom kamere). Zašto generacija koja najviše može uživati u tehnološkim novitetima želi da ide ”unazad”?

    Jedan od glavnih ”uzroka” je modna industrija. Stil ranih 2000-tih je trend mesecima, uz pojedine savremene interpretacije. Ekscentrična moda ovog perioda se pojavljuje na internetu i dokazuje da se određeni stilovi uvek vrate nakon jedne ili dve decenije.

    Međutim, ovo pravilo nikada nije važilo za tehnološki svet, u kome se uvek gleda ka unapređenju i budućnosti. Uprkos tome, mladi ljudi sve više prave objave o svom ”novom” telefonu na preklapanje, koji može da ima ograničen pristup internetu, ili je potpuno autentičan i služi isključivo za poruke, pozive i fotografije niske rezolucije.

    Prvi razlog je: estetika. Vraćanjem 2000-tih, koje su i dalje na vrhu trendova, mnogi su otišli korak dalje i odlučili da zaista ostanu dosledni ovakvoj vizuelnoj ekspresiji a korišćenje popularnih uređaja iz tog doba se uklapa u ceo utisak. Osim telefona, male džepne kamere se takođe pojavljuju kao novi hit. Zanimljivo je da se odbijaju primamljivi noviteti, koji se svakodnevno plasiraju, zarad ličnog stila i izražavanja.

    Drugi razlog ima drugačiju težinu. Generacija Zed je prva koja je odrasla uz vrtoglavi razvoj tehnologije (mobilni telefoni, televizija sa stranim kanalima, beskonačan sadržaj na internetu…) i ima veliku svest o posledicama preopterećenja informacijama sa kojima se suočava čovek današnjice.

    Mnogi odlučuju da kupe telefon na preklapanje kako bi sebi pomogli protiv zavisnosti od savremenih mobilnih telefona. Redovno proveravanje aplikacija, poruka ili vesti može oduzeti dragoceno vreme sa prijateljima, porodicom, partnerom. Mnogi žrtvuju potrebne trenutke mentalne tišine zarad upijanja (najčešće bespotrebnih) informacija.  

    Oni kojima je bilo teško da se ”odviknu” od društvenih mreža govore da im je ovakva promena zaista prijala. Pospešuje kreativnost, odmor i uživanje u trenutku, bez potrebe za objavljivanjem svakog događaja.

    Pojedini TikTok korisnici ističu koliko je korisno, ali i zabavno, nositi telefon na preklapanje. Smatraju da je korišćenje telefona bez interneta tokom izlaska u grad sjajna odluka, jer su postepeno osetili manji pritisak da društveno okupljanje predstavljaju u što boljem svetlu zarad što više ”lajkova”.

    Iako se stari modeli telefona brzo odbacuju na Zapadu, u Japanu telefon na preklapanje nikada nije izašao iz mode. I dan danas, mnogi mladi ljudi koriste unapređene verzije ovih uređaja, koji imaju internet, aplikacije i ekran koji reaguje na dodir.

    Postoje mnogi koji smatraju da je suludo ”vraćati vreme unazad”, ali povratak telefona na preklapanje može služiti kao podsetnik da sve što je najnovije i najbrže nije uvek i najzdravije za nas.

    Izvor: rt.rs

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleAplikacija WhatsApp od sada radi i bez interneta
    Next Article Upozorenja policije zbog ilegalnog striminga fudbala
    Radovan Lacarak
    • Website

    Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

    PREPORUKE

    Android

    Spremite se: Stiže MIUI 14

    January 21, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 202397 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202374 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202341 Views

    Isprobajte ova tri korisna trika u Viberu

    March 5, 202323 Views

    Umiljati robot kompanije Panasonic razveseliće vas

    March 13, 202321 Views
    Stay In Touch
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Uninor Srbija
    • O nama
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    DEVELOPED WITH ❤️ BY UNINOR SRBIJA

    © 2023 Uninor Srbija. Pokreće SBB hosting.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.