Background

Dajte pečat svom biznisu: Vaš brend – vaš glavni proizvod!

ČLANAK arrow_drop_down

Potrebna vam je stvar XY i želite da je kupite. Ulazite u prodavnicu i dolazite do rafa. Pred vama je izbor između dva artikla različitih firmi. Šta vam se čini privlačnije – mašinski precizno napravljena stvar koja je proizvedena u istovetnim serijama ili ona koja je proizvod skupljeg i unikatnijeg ručnog rada?

Za šta god da se odlučite, vaš odgovor će zapravo biti odabir, ne samo proizvoda, već brenda i vrednosti koje stoje iza stvari koju želite. Brend je glavni proizvod koji kupujemo, bez obzira o kom proizvodu ili usluzi se radi.

Šta to znači za vas preduzetnike?

Znači da je brend vaš glavni proizvod i da mu je neophodno posvetiti najviše pažnje, rada, promocije… Ali, samo ako želite uspeh.

Šta je brend zapravo?

Prema definiciji, brend je prepoznatljiva oznaka, dizajn ili ime nekog proizvoda ili njihova kombinacija navedenog, sa ulogom da izdvoji proizvod ili uslugu u odnosu na konkurenciju. Istorijski, u pitanju je usijano gvožđe za žigosanje stoke ili blaga, kako ga naš narod pravilnije zove.

Ova definicija možda vam nije baš potpuno razjasnila šta je brend, koliko je važan i zašto je potrebno da bude glavni proizvod svakog posla.

Zato, hajde da uprostimo stvari. Brend je ono “Zašto” do kog je svakome stalo. Vrednost za koju se zalažete, sa kojom se drugi mogu identifikovati. Ideja koja okuplja, čini da se osećamo kao neko ko pripada posebnoj grupi ljudi, koja nas usvaja, osvaja, ujedinjuje, pruža status i pomaže da iskažemo svoj stav.

Ono “Šta” je manje važno jer je promenjivo i ima vrednost samo ako je materijalna forma brenda. “Šta” je proizvod u koji su utkane vrednosti brenda bez kojih je samo još jedna stvar u bezličnoj ponudi potrošačkom društvu.

Da ilustrujemo na primeru.

Automobil – kao sklop 4 točka, volana, par sedišta, kočnica… – je samo prevozno sredstvo od tačke A do tačke B. Međutim, da se našalimo, “Yugo je ulaznica za raj jer su vlasnici već prošli pakao”, a “Aston Martin izbor sa prave James Bondove kojima svet nije dovoljan”.

Drugim rečima, brend je ono ljudi žele iako možda ne mogu da ga imaju, proizvod je ono što možemo da priuštimo ili ne.

Brend vs proizvod

Da rekapituliramo. Ljudi se vezuju za brend, to jest za ono što sam brend predstavlja, i to prenose na sve proizvode datog brenda. Tako se gradi vernost kupaca.

Kako to rade veliki?

Pogledajmo Apple, trenutno najveću i najjaču kompaniju. Apple proizvodi nisu jedinstveni po onome šta rade. Naprotiv, sve to mogu uređaji drugih proizvođača. Ovaj brend ne proizvodi ni nešto što baš niko drugi već ne pravi, niti ima resurse koji drugima nisu jednako dostupni.

Šta je onda to što nagoni ljude da danima čekaju u redovima kako bi kupili novi iPhone? Da plaćaju premijum cene i sve konkurentske proizvode porede sa ovim brendom?

Odgovor je jednostavan. Srž ovog brenda čini jedna vrednost, parola, moto ako želite, koji glasi – “Misli drugačije” (Think different). Dve reči koje su postale sinonim za “Jabuku”.

Ova parola nalazi se iza svakog proizvoda, ističe se u svakoj reklami i čini glavnu sponu između korisnika Apple proizvoda međusobno, bez obzira da li se radi o telefonu, desktop ili laptop računaru, ali i kupaca i samog brenda.

To je ono što ljudi kupuju – sam brend. Proizvod je ono što, eto igrom slučaja, brend pravi. Danas su to telefoni, računari, satovi… sutra će možda biti automobil, pegla, veš mašina… Ali, emocija kupaca i vrednosti za koju se zalaže kompanija će biti iste.

Tako dolazimo do toga da “Šta?” postaje manje važno pred pitanjem “Ko? Koji brend?”.

Upravo zato je potrebno da vaš brend bude vaš najvažniji proizvod koji nudite na tržištu.

Kako napraviti brend?

Da bi se napravio nije dovoljno samo da se zapitate kako odabrati ime za firmu ili brend, ili kako da ekstraktujete brend. Brendiranje nije samo smišljanje načina kako da vaša ciljna grupa odabere vas pre nego li konkurenciju. Ono što želite je da klijenti vaš brend vide kao jedino rešenje za svoj problem.

Zato je potrebno da:

  • jasno pošaljete svoju poruku
  • potvrdite i dokažete svoj kredibilitet
  • ostvarite emotivnu povezanost klijenata sa brendom
  • motivišete kupce da svoj novac ostave kod vas
  • kreirate lojalnost kupaca

Kako to uraditi?

Za početak sprovedite sledećih nekoliko koraka:

Definišite svoju publiku

Osnova za stvaranje brenda je određivanje ciljne publike na koju ćete se fokusirati. Obratite pažnju na detalje. Svaka sitnica je važna.

U zavisnosti od toga kreirate poruku oko kojih izgrađujete sam brend.

Odredite svoje vrednosti

Specifikujte koja je svrha vašeg postojanja i kako će uticati na sve što radite. U čemu leži vaša pasija?

Ne, ovo nije, ne može i ne sme biti “zarada novca”, “sticanje moći” ili “obezbeđivanje sopstvene sigurne egzistencije”… Nema mesta sebičluku.

Ovo mora biti nešto što inspiriše, što daje elan, što vašeg kupca čini da se oseća posebnim jer i sam zastupa i veruje u tu vrednost.

Istražite konkurenciju

Ne imitirajte druge. Cilj je da se upoznate sa onim što već postoji i budete jedinstveni. Brend nije brend ako kopira uspešne. Naprotiv. Ako vas drugi imitiraju i porede se sa vama, znači da ste pravi brend.

Uvek će biti onih koji imaju više novca, duže postoje, imaju veće resurse… To nije prepreka vašem uspehu. Potrebno je samo da se fokusirajte na kvalitet i dobiti koje nudite svojim klijentima, a koje im niko drugi ne obezbeđuje.

Vratimo se kompaniji Apple za trenutak. Jednostavn, čist dizajn, lakoća upotrebe i proizvod koji je odmah moguće koristiti su tri stavke koje ovaj brend neprekidno naglašava već 20 godina uz neizostavnu, lako razumljivu poruku “Misli drugačije”.

Revidirajte do savršenstva

Uspeh ne dolazi preko noći.

Zato proveravajte kako ciljna grupa reaguje na vaš brend, utvrdite šta i kako treba promeniti, polirajte svaki detalj, od izgleda loga do pakovanja. I tako sve dok ne dođete do savršenstva.

Da zaključimo

Pravljenje brenda nije lak proces. Ipak, ukoliko se sprovede na pravi način, može učiniti da vaš posao, od malog igrača, postane ozbiljan takmac koji neprekidno raste i razvija se.

Jednom kada napravite emotivnu vezu sa svojim klijentima, shvatićete da, bez obzira šta je vaš proizvod ili usluga, da li ste uveli neki novitet ili proširujete delatnost i na druge grane, klijenti ostaju verni.

Scott Bedbury, nekadašnji direktor u kompanijama Nike i Starbucks jednom je rekao: “Brend je priča koja se stalno priča”. Zato kreirajte uspešnu brend strategiju za svoj biznis i nastavite da pričate svoju uspešnu beskrajnu priču.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
YouTube Hype pruža manjim kreatorima priliku da se istaknu

Kada određeni jutjuber dostigne 500.000 pretplatnika, stvari se značajno menjaju u smislu rasta i prihoda tog kanala. Veći kanali dobijaju više pregleda, što dovodi do većih preporuka, što dalje povećava broj pregleda i prihoda. YouTube sada želi da pomogne manjim kanalima da rastu, uz novu funkciju pod nazivom "Hype". Nova funkcija je osmišljena da pomogne manjim kanalima u rastu i omogući korisnicima da otkriju nove kreatore. Hype je novi promotivni sistem unutar platforme: postoji novo dugme za "hajpovanje" video zapisa, a najviše hajpovani video zapisi će se pojavljivati na rang listi koja pokriva celu platformu. Za razliku od "trenda", Hype je usmeren isključivo na manje kanale i na ono što korisnici odluče da preporuče, a ne samo ono što gledaju. YouTube radi na Hype funkciji od početka 2023. godine, kada je odlučeno da se više fokusira na izgradnju zajednica unutar […]

trending_flat
Maskovi sateliti iz mreže Starlink sve više blokiraju pogled u svemir

Radio talasi iz sve veće mreže satelita Ilona Maska ometaju astrofizička istraživanja, tvrde holandski istraživači, prenosi BBC. Nova generacija satelita Starlink, koji omogućuju brzi internet širom sveta, više ometa radioteleskope nego ranije verzije, kažu istraživači. Hiljade satelita u orbiti „zasljepljuju“ radioteleskope i možda ometaju astronomska istraživanja, prema holandskom Institutu za radioastronomiju (ASTRON). SpaceX, koji poseduje Starlink, nije odgovorio na zahtev BBC-ja za komentarom. Sateliti pružaju širokopojasni internet širom sveta, često na udaljenim mestima, uključujući izazovna okruženja poput Ukrajine i Jemena. BBC piše da se takođe koriste za spajanje udaljenih područja Ujedinjenog Kraljevstva na brzi internet. U 2022. testovi su pokazali da Starlink može isporučiti internet brzine četiri puta veće od proseka. Ali astronomi kažu da to ima svoju cenu. „Svaki put kad se više njih lansira s ovakvim nivoima emisije, vidimo sve manje i manje neba“, rekla je profesorka Džesika […]

trending_flat
Kreator igre “Flappy Bird” nije uključen u ponovno pokretanje igre

Kultna mobilna igra "Flappy Bird" uskoro će dobiti novi život u vidu igre "Flap 2 It". Međutim, kreator originalne igre, Dong Nuen, nije uključen taj proces. U najavi igre "Flap 2 It", jasno je rečeno da se studio Tappy, koji stoji iza novog izdanja, oslanja na prepoznatljiv gameplay "Flappy Birda", ali bez direktnog učešća Nuena. Ova vest možda dolazi kao iznenađenje fanovima originala, posebno imajući u vidu to koliko je "Flappy Bird" bio popularan kada je prvi put lansiran 2013. godine. Igra je brzo postala viralni hit, ali ju je Nuen povukao iz prodavnica aplikacija samo nekoliko meseci kasnije, navodeći da mu je ogromna popularnost igre donela nepoželjnu pažnju i pritisak. Od tada je ostao prilično povučen, retko se pojavljujući u javnosti i nije nastavio sa razvijanjem mobilnih igara na globalnoj sceni. Nuen se nedavno oglasio na platformi X kako […]

trending_flat
Google testira desktop prozore za Android tablete

Google trenutno testira novu funkciju za Android tablete koja omogućava korisnicima da slobodno menjaju veličinu aplikacija i raspoređuju ih po ekranu kako žele, što olakšava rad sa više zadataka istovremeno. Ova funkcija, nazvana „desktop prozori“, trenutno je dostupna kao verzija za programere, a za aplikacije koje je podržavaju, čak možete otvoriti više instanci iste aplikacije. Trenutno se aplikacije na Android tabletima otvaraju u punom ekranu po defaultu. Kada je novi način rada omogućen, svaka aplikacija će se pojaviti u prozoru sa kontrolama koje omogućavaju pomeranje, maksimalizaciju ili zatvaranje aplikacije. Na dnu ekrana će se takođe pojaviti taskbar sa vašim aktivnim aplikacijama. Ova funkcija zvuči vrlo slično funkciji Stage Manager na iPad-u, koja takođe omogućava menjanje veličine i premeštanje prozora po ekranu, ili kao bilo koji desktop operativni sistem. Samsung već godinama nudi slično iskustvo sa DeX, omogućavajući upravljanje prozorima na […]

trending_flat
Apple odlaže Genmoji i Image Playground za iOS 18.2

Apple će odložiti lansiranje alata za generisanje slika i prilagođenih emotikona, kao što su Genmoji i Image Playground, do verzije iOS 18.2, koja se očekuje u decembru 2024. Ovi alati su prvobitno najavljeni za iOS 18.1, ali neće biti dostupni do kasnije nadogradnje. Iako će Apple Intelligence debitovati sa iOS 18.1 u oktobru, Genmoji i alat Image Playground neće biti deo te prve verzije. Genmoji će omogućiti kreiranje emotikona na osnovu fotografija ili teksta, dok će Image Playground korisnicima pružiti tri stila za generisanje slika. Ove funkcije će biti dostupne na iPhone 16 i novijim modelima, koji će biti predstavljeni na Appleovom događaju "It’s Glowtime". Apple Intelligence će takođe doneti integraciju sa ChatGPT-om, sažimanje poruka, pametniji Siri i još mnogo toga. izvor: engadget.com

trending_flat
Paylocity preuzima startup Airbase

Paylocity, kompanija za HR i softver za obračun plata, dogovorila je kupovinu startapa Airbase, koji se bavi upravljanjem korporativnih troškova. Akvizicija, vredna 325 miliona dolara, čeka regulatorno odobrenje i trebalo bi da se završi u narednih 30 do 60 dana. Sredstva za kupovinu biće osigurana kroz kreditnu liniju Paylocity-a. Airbase je osnovan 2017. godine i pruža softverska rešenja za srednje velike kompanije radi boljeg upravljanja troškovima, uključujući plaćanje računa, korporativne kartice i nadoknadu troškova zaposlenima. Kompanija iz San Franciska prikupila je više od 100 miliona dolara investicija i 2021. godine bila procenjena na 600 miliona dolara. izvor: techcrunch.com

Related

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
Šta je affiliate marketing i kako ga možete iskoristiti za izgradnju mreže svojih promotera?

Dobilli ste 50, ili zašto ne 100, novih klijenata za samo 3 dana. A niste ni prstom mrdnuli. Naprotiv, uživali ste u kratkom i zasluženom odmoru. Vaša ponuda je tačno ono što ti kupci žele. Nema potrebe da ih uveravate, obasipate dodatnom pažnjom, mašete popustima… Sve to je već obavio neko drugi. Klijenti su tu i žele da vam daju svoj novac sada, bez odlaganja. „Ma toga nema ni na filmu“, možda vam se otelo. Ima i te kako. U pitanju je prodajna strategija koju možete odmah iskoristiti za uvećanje svog profita. Ova „magija“ zove se affiliate marketing  ili partnerski marketing. Upravo zahvaljujući affiliate marketingu čuveni Amazon je postao ono što je danas. Uspeh mu duguje i Squarespace platform za pravljenje sajtova, obrazovni sajtovi poput Linde i Treehousa i mnogi, mnogi, mnogi drugi. Sve što vam je potrebno da affiliate marketing iskoristite za sebe i svoj profit […]

trending_flat
Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja, vreme je za promene. Pogledajte ovih nekoliko važnih saveta za vlasnike online prodavnice i zaboravite na neprospavane noći i probleme sa stomakom. Obnavljanje živaca – ne garantujemo. Offline vs online prodavnica Online kupovina nikada nije bila lakša. Ipak, većina ljudi i dalje bira „normalne“ radnje u kojima može da vidi, opipa i proba robu, razgovara sa prodavcem, možda se cenjka, uživa u specifičnom izgledu i organizaciji prodavnice i da kupljenu stvar odmah odnese kući. Dakle, kupci žele sve ono što im online prodavnice i e-commerce sajtovi danas zapravo ne nude. A mora li da bude tako? Kada klijent uđe u lokal, bez obzira da li se radi o supermarketu, […]

trending_flat
Abeceda marketinških istraživanja

Danas pričamo o marketinškim istraživanjima. To je važna oblast, jer predstavlja način dolaženja do informacija koje se koriste za donošenje odluka. To je i zanimljiva oblast, jer na poseban način kombinuje elemente statistike, psihologije, sociologije, tehnologije, marketinga i drugih disciplina u nešto što je ljudima interesantno za korišćenje. Marketinškim istraživanjima se ne bave samo naučno-obrazovne institucije i specijalizovane agencije, već i preduzeća svih veličina, od malih porodičnih firmi do velikih kompanija. Bilo da ste preduzetnik, rukovodilac ili konsultant, imajte na umu da će vam marketinška istraživanja u određenom obliku biti potrebna, jer ćete bez njih teško moći da ostvarite poslovni uspeh. Zato o njima pišemo. Pojam marketinških istraživanja Marketinška istraživanja (Marketing Research) su aktivnost koja se odnosi na prikupljanje, obradu i analizu podataka koji su potrebni da bi se donela određena marketinška odluka ili rešio određeni marketinški problem. Za razliku […]

trending_flat
Zara: Šta jednog proizvođača odeće može da izdvoji iz mnoštva drugih?

Na pitanje „Kako biti uspešan u modnoj industriji?“, odgovor je, zapravo, zapanjujuće jednostavan. Prvi korak je da pravite odeću koju će ljudi želeti da nose. Drugi korak je da prodajete više nego što stižete da napravite. I treći korak je – ponavljajte korake jedan i dva dokle god funkcionišu. Mnogi brendovi pridržavaju se ove jednostavne filozofije, ali se jedan razlikuje, upravo po svojoj jedinstvenoj filozofiji. Ali, krenimo redom. Godine 1963. Amansi Ortega Gaona počeo je da se bavi prodajom odeće, ni ne sluteći da će postati treći najbogatiji čovek na svetu. Naime, njegova kompanija Inditex je 2005. godine proglašena za najbrže rastuću proizvodnu kompaniju na svetu. Ona sada ima preko 2000 prodavnica, objedinjenih pod imenom Inditex, inače najvećim poslovnim uspehom u španskoj istoriji. Vama je možda poznatija kao Zara. Pre nego što se osvrnemo na to šta je učinilo Zaru […]

trending_flat
Edukacija kao marketinška strategija (podizanje svesti korisnika kroz pružanje vrednosti)

Ma koliko da je vaš sadržaj kvalitetan, ne postoje garancije da će vaši potencijalni kupci reagovati na njega. Ako ne posvetite vreme edukovanju kupaca o svom brendu, proizvodu ili usluzi, ostavljate za sobom priliku da istinski ostvarite vezu sa svojim kupcima. Jer, tek uvođenjem edukacije kao dela marketinške strategije možete, zapravo, postići ciljeve koje želite – i koji neće biti kratkog daha. Edukacija kao investicija Edukacija može koristiti svima, bez obzira na to kakvu vrstu proizvoda ili usluge nude. Najveću primenu – i najveću efikasnost – ima kod proizvoda ili usluga koji su novi, odnosno o kojima se malo zna. U tom smislu, edukacija pomaže ne vašim kupcima da bolje razumeju suštinu proizvoda ili usluge koje nudite. Posredno, to omogućava veći stepen konverzije prilikom prodaje – jer kada zaista razumeju šta je to što im prodajete, neće imati ništa protiv da to […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation