Background

48.000 kompanija dalo Facebooku podatke o jednoj osobi

Izvor: Pexels - cottonbro studio

Facebook dobija podatke o korisnicima od velikog broja različitih kompanija, a nova studija koju je sproveo Consumer Reports daje bolji uvid u razmere ove prakse.

Istraživači su otkrili da je Facebook u proseku primao podatke od 2.230 različitih kompanija za svakog od 709 volontera. U jednom ekstremnom primeru, skoro 48.000 različitih kompanija pronađeno je u podacima jednog volontera. Facebook arhive podataka su pokazale da su 186.892 kompanije dostavile podatke o svim učesnicima istraživanja. Volonteri su “izvukli” svoje lične podatke sa Facebook-a koristeći opciju “Download Your Information”, i onda su to podelili sa istraživačima.

Kompanije koje koriste Meta reklamnu platformu daju informacije o ličnim podacima i kupovnim navikama korisnika, koje Meta onda koristi za prikazivanje ciljanih oglasa tim ljudima, ili njima sličnima. U 96% slučajeva, arhiva sa podacima učesnika studije sadržala je informacije koje je delio broker podataka pod nazivom LiveRamp, ali tu su bile i kompanije kao što su The Home Depot, Walmart i Amazon.

Izvor:www.b92.net

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation