Počela je 2023. godina a vi i dalje planirate da otvorite YouTube kanal, ili ga već imate ali nikada nije zaživeo? Pored rada na kvalitetu slike, zvuka, naslova i opisa, postoji jedna bitna stavka koju mnogi kreatori zaobilaze kada prave sadržaj za YouTube, a to su YouTube trendovi.

Danas vam donosimo pregled 4 YouTube trenda koji vam mogu doneti više pregleda u 2023. 

  1. Trend “tišine”

YouTube se u poslednjih par godina više gleda sa mobilnog uređaja nego sa desktop računara. Zbog toga, mnogi YouTube gledaju u pokretu i na mestima na kojima ne mogu da pojačaju zvuk. Zbog toga je važno da vaš video sadrži vizuelni sadržaj koji če da zadrži korisnika. 

  1. Manje priče, više akcije

Prošla su vremena kada su YouTube kreatori mogli da u svaki video ubace po nekoliko minuta priče kako bi ispunili uslov za prikazivanje dužih reklama. Raspon pažnje današnje publike je veoma kratak, pa ih morate ubediti da su na pravom mestu da dobiju traženu informaciju ili vid zabave. Ovo se postiže takozvanom “udicom”, odmah na početku videa ubacite njegov najzanimljiviji deo u trajanju od 15-ak sekundi. Ovo će navesti ljude koji naiđu na vaš video da požele da ga odgledaju do kraja i dođu do dela sa traženom informacijom. 

  1. Proučite potrebe Generacije Z

Prema istraživanju, 96% pripadnika Generacije Z ima YouTube nalog i gleda video sadržaj. Statistika koju je plasirao  YouTube’s Culture and Trends Report pokazuje da ova generacija ceni sadržaj koji je relevantan njihovim ličnim interesovanjima, poput učenja i opuštanja. Dobar deo njih voli i nostalgični sadržaj, koji govori o prohujalim vremenima i prikazuje najbitnije stvari koje su se tada desile. Takođe, među njima je popularno biti “fan”, bilo filma, serije, igre, benda, influensera, tako da razmotrite i to prilikom kreiranja sadržaja.

  1. Koristite YouTube Shorts 

TikTok groznica je u punom jeku, a YouTube je plasirao svoj odgovor, YouTube shorts, i promoviše ga korisnicima YouTube platforme. Jedan od trikova bi bio da sečete delove vašeg glavnog sadržaja i pretvarate ga u kratku video formu prikladnu za Shorts. Ovako možete da zainteresujete novu publiku za ono što možete da ponudite. 

Prateći ove trendove, bićete u toku sa stvarima koje će vam doneti preglede u 2023. godini i sigurni smo da će vaš YouTube kanal da napreduje!

Share.

Ognjen Tepšić, rođen 1991. diplomirani inženjer Informacionih Tehnologija. Poseduje dugogodišnje iskustvo u web tehnologijama, internet marketingu, društvenim mrežama, blogovanju i pružanju korisničke podrške na internet platformama.

Leave A Reply

Exit mobile version