Uninor SrbijaUninor Srbija

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    OTP banka i Mastercard: Kada znaš da vidiš šumu od drveta

    September 30, 2023

    Velike tehnološke kompanije sve više troše na lobiranje u Briselu

    September 30, 2023

    Da li znate po čemu je Google dobio ime?

    September 30, 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    • Home
    • Teme
      • Društvene mreže
      • Startapi i poslovanje
      • Gaming
      • eCommerce
    • Veštačka inteligencija
    • Mobilne mreže
    • Događaji
    BIZNIS PORTAL
    Uninor SrbijaUninor Srbija
    Home » 4 YouTube trenda za više pregleda u 2023.
    Društvene mreže

    4 YouTube trenda za više pregleda u 2023.

    Ognjen TepšićBy Ognjen TepšićJanuary 18, 2023Updated:January 18, 2023No Comments2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Počela je 2023. godina a vi i dalje planirate da otvorite YouTube kanal, ili ga već imate ali nikada nije zaživeo? Pored rada na kvalitetu slike, zvuka, naslova i opisa, postoji jedna bitna stavka koju mnogi kreatori zaobilaze kada prave sadržaj za YouTube, a to su YouTube trendovi.

    Danas vam donosimo pregled 4 YouTube trenda koji vam mogu doneti više pregleda u 2023. 

    1. Trend “tišine”

    YouTube se u poslednjih par godina više gleda sa mobilnog uređaja nego sa desktop računara. Zbog toga, mnogi YouTube gledaju u pokretu i na mestima na kojima ne mogu da pojačaju zvuk. Zbog toga je važno da vaš video sadrži vizuelni sadržaj koji če da zadrži korisnika. 

    1. Manje priče, više akcije

    Prošla su vremena kada su YouTube kreatori mogli da u svaki video ubace po nekoliko minuta priče kako bi ispunili uslov za prikazivanje dužih reklama. Raspon pažnje današnje publike je veoma kratak, pa ih morate ubediti da su na pravom mestu da dobiju traženu informaciju ili vid zabave. Ovo se postiže takozvanom “udicom”, odmah na početku videa ubacite njegov najzanimljiviji deo u trajanju od 15-ak sekundi. Ovo će navesti ljude koji naiđu na vaš video da požele da ga odgledaju do kraja i dođu do dela sa traženom informacijom. 

    1. Proučite potrebe Generacije Z

    Prema istraživanju, 96% pripadnika Generacije Z ima YouTube nalog i gleda video sadržaj. Statistika koju je plasirao  YouTube’s Culture and Trends Report pokazuje da ova generacija ceni sadržaj koji je relevantan njihovim ličnim interesovanjima, poput učenja i opuštanja. Dobar deo njih voli i nostalgični sadržaj, koji govori o prohujalim vremenima i prikazuje najbitnije stvari koje su se tada desile. Takođe, među njima je popularno biti “fan”, bilo filma, serije, igre, benda, influensera, tako da razmotrite i to prilikom kreiranja sadržaja.

    1. Koristite YouTube Shorts 

    TikTok groznica je u punom jeku, a YouTube je plasirao svoj odgovor, YouTube shorts, i promoviše ga korisnicima YouTube platforme. Jedan od trikova bi bio da sečete delove vašeg glavnog sadržaja i pretvarate ga u kratku video formu prikladnu za Shorts. Ovako možete da zainteresujete novu publiku za ono što možete da ponudite. 

    Prateći ove trendove, bićete u toku sa stvarima koje će vam doneti preglede u 2023. godini i sigurni smo da će vaš YouTube kanal da napreduje!

    TikTok YouTube YouTube Shorts
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleOnlajn rasprodaja Twittera: Nudi se statua logotipa, stolovi za kafu, štampači
    Next Article Microsoft otpušta 10.000 zaposlenih – oko pet odsto ukupne radne snage
    Ognjen Tepšić
    • Website
    • LinkedIn

    Ognjen Tepšić, rođen 1991. diplomirani inženjer Informacionih Tehnologija. Poseduje dugogodišnje iskustvo u web tehnologijama, internet marketingu, društvenim mrežama, blogovanju i pružanju korisničke podrške na internet platformama.

    Related Posts

    Društvene mreže

    TikTok ubacuje Wikipedia isečke

    September 24, 2023
    Društvene mreže

    Evropski regulatori kaznili TikTok sa 368 miliona dolara

    September 17, 2023
    Društvene mreže

    Iz Mete reagovali na glasine o uvođenju pretplate na WhatsApp

    September 17, 2023
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    POSLEDNJE DODANO

    Mihailo Milović: Gastarbeiter Service za sve koji žive u inostranstvu

    July 13, 2023143 Views

    Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

    February 19, 2023141 Views

    4. Festival ukusa „Kafe, čokolade i knjige“ u SKCNS Fabrika u Novom Sadu

    September 19, 2023135 Views

    The best place to be in 2023 – Open IT

    February 27, 202388 Views

    Netflix jeftiniji u Srbiji

    February 25, 202383 Views
    PRATIMO SE
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    © 2023 Uninor Srbija
    • Impressum
    • Obaveštenje o kolačićima
    • O nama
    • Logo

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.