Background

Zara: Šta jednog proizvođača odeće može da izdvoji iz mnoštva drugih?

ČLANAK arrow_drop_down

Na pitanje „Kako biti uspešan u modnoj industriji?“, odgovor je, zapravo, zapanjujuće jednostavan. Prvi korak je da pravite odeću koju će ljudi želeti da nose. Drugi korak je da prodajete više nego što stižete da napravite. I treći korak je – ponavljajte korake jedan i dva dokle god funkcionišu. Mnogi brendovi pridržavaju se ove jednostavne filozofije, ali se jedan razlikuje, upravo po svojoj jedinstvenoj filozofiji. Ali, krenimo redom.

Godine 1963. Amansi Ortega Gaona počeo je da se bavi prodajom odeće, ni ne sluteći da će postati treći najbogatiji čovek na svetu. Naime, njegova kompanija Inditex je 2005. godine proglašena za najbrže rastuću proizvodnu kompaniju na svetu. Ona sada ima preko 2000 prodavnica, objedinjenih pod imenom Inditex, inače najvećim poslovnim uspehom u španskoj istoriji. Vama je možda poznatija kao Zara.

Pre nego što se osvrnemo na to šta je učinilo Zaru tako velikom i važnom, evo najpre nekoliko činjenica. Prodavnice u kojima se može kupiti odeća ovog brenda prisutne su u Evopi, Severnoj i Južnoj Americi, na Bliskom Istoku i u Aziji. Od 2013. godine Zara je dostupna i u Rusiji, a stanovnici iz čak 88 zemalja širom imaju prilike da nose Zarinu odeću. Ona ima i manje podbrendove za koje ste takođe verovatno čuli, a to su Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterque.  Bez obzira na to da li ste u Londonu, Parizu, Njujorku, Rio de Žaneiru ili Beogradu, ako uđete u Zaru, dočekaće vas sličan ambijent. Njihove prodavnice su mahom bele, moderno opremljene i prostrane, dobro osvetljene i sa mnoštvom ogledala.

Šta Zaru čini toliko posebnom od drugih low-cost modnih brendova? Krenimo najpre od tržišta. Kada je u pitanju odeća, danas postoji mnoštvo brendova koji se takmiče za svoj udeo na tržištu. Kupci su, s druge strane, probirljiviji i informisaniji nego ikad. Danas oni sami predstavljaju najvažniji izvor informacija o tome šta im treba. To više nisu pretpostavke i nagađanja marketinških timova, pokušaji da doskoče svojoj ciljnoj grupi, već konkretne informacije koje dolaze od samih kupaca. Upravo na to se Zara najviše oslanja!

Oči i uši Zare predstavljaju njeni prodajni menadžeri, koji su zaduženi za pribavljanje i dostavljanje informacija o tome šta kupci žele i preferiraju. Mnoštvo Zarinih konkurenata u dobijanju povratnih informacija oslanja se isključivo na elektronski prikupljene podatke. Prodajni menadžeri u Zari u stanju su da reaguju brzo – da se linije koje se ne prodaju dobro momentalno uklanjaju i da na njihovo mesto dođu stvari koje su popularne među kupcima. Brza promena robe doprinosi većoj zaradi, smanjenoj potrebi za stvaranjem zaliha i, samim tim, eliminiše potrebu za velikim dugovanjima.

Evo još jedne neobične činjenice: Zara ne troši mnogo novca na marketing. U poređenju sa drugim proizvođačima i prodavcima odeće, koji troše od 3 do 4 odsto svog profita na reklamiranje, Zara troši 0.3. I to malo novca usmereno je na ojačavanje identiteta brenda kao prodavca odeće, čija osnovna karakteristika je da je u pitanju „jeftina, ali visoka moda“.

Osim što ne troši mnogo na marketing, Zara ne troši mnogo ni na dizajniranje odeće. Pa kako je onda jedan od najprodavanijih brendova na svetu? Odgovor leži u nekoliko činjenica. Recimo, Zara ne angažuje svetski priznate dizajnere, već ideje od njih pozajmljuje. Oni oštrijeg jezika rekli bi da ih kopira. No, kako god, sledeći korak uključuje globalnu mrežu povratnih informacija koje dobija od svojih kupaca. Zahvaljujući tim informacijama, dizajneri Zare prepravljaju svoja dela kako bi se ona više dopala kupcima. Sedište ove kompanije obrađuje i analizira hiljade komentara kupaca, koji bivaju prosleđeni proizvođačima u Evropi i Severnoj Americi. Onda oni te komentare doslovno ušivaju u narednu liniju svoje odeće. Ona se zatim ponovo šalje u radnje, što znači da zalihe robe gotovo i da ne postoje. Sve se odvija tako brzo da su i kupci svesni da se odluka da se nešto kupi u Zari često svodi na „sad ili nikad“. Oni to nazivaju pristupom „brzoj modi“ koji je usmeren na kupca.

Zara je danas u stanju da zameni postojeće odevne komade za manje od dve nedelje. Novac koji bi se inače investirao u marketing ulaže se u proizvodnj. I, zahvajujući upravo tim ulaganjima, Zara je u stanju da proizvede šta god kupac imao na umu. Uska povezanost dizajna, planiranja, proizvodne tehnologije i proizvodnje čine ovu kompaniju fleksibilnom i daju joj mogućnost da veoma brzo reaguje na promenu koju zahteva tržište. I to je ono što je izdvaja iz mase drugih modnih brendova.

Osim toga što je odlikuju fleksibilnost i izvanredna moć predviđanja odgovora kupaca (zato što joj kupci sami daju te odgovore!), Zara ima i nekoliko drugih poslovnih principa koji sve ovo čine mogućim. Na primer, komunikacija je nešto što se u ovoj kompaniji visoko vrednuje, pa se zato ulaže u informacione tehnologije, ali i u ljude. Dobavljači i svi oni koji stupaju u kontakt sa zaposlenima navode da su oni vrlo dostupni i pristupačni i da znaju da će, u komunikaciji sa njima, uvek lako doći do informacija koje su im potrebne. Interna komunikacija poboljšana je time što se na jednom spratu nalaze svi oni koju učestvuju u stvaranju proizvoda.

Još jedan poslovni princip kojim se Zara vodi jeste zapošljavanje mladih dizajnera. Oni potom prolaze kroz treninge i obuke sa ciljem da postanu umešni u brzom donošenju odluka. Podstiču se da u tome budu produktivni, dok se one odluke koje se ne pokažu dobrim ne kažnjavaju strogo. Dizajneri se uvežbavaju da daju ograničen broj svojih preopruka i izmena postojeće odeće, što ubrzava razvojni proces i smanjuje broj napravljenih uzoraka.

Dok u ostatku ove industrije broj neuspešnih novih proizvoda iznosi 10 odsto, kod Zare je taj broj 1. Mnogi smatraju da je za to zaslužna jedistvena organizaciona kultura, a to nije stvar koja se postiže lako i brzo. Ali, očigledno, kad se postigne, donosi brojne dobiti.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Završen ConnectCon u Sarajevu

Proteklog vikenda u organizaciji Connect Arene održana je prva gejming konvencija u Bosni i Hercegovini pod nazivom ConnectCon. U tri dana koliko je trajala konvencija istu je posjetilo više od 3500 posjetilaca iz Bosne i Hercegovine i regije. Spoj gejminga, novih tehnologija i influencinga sa društvenim i tradiocionalnim igrama pokazalo se kao odlična kombinacija u kojoj su uživale kompletne porodice. Cosplay takmičenje, održano po prvi put u Bosni i Hercegovini izazvalo je oduševljenje svih prisutnih i velikim aplauzom su nagrađeni svi takmičari. Pored Ingy aplikacije koja pomaže gejmerima da ostanu zdravi i u formi imali smo predavanje o sigurnosti na internetu koje je održao Saša Petrović, inspektor za Cyber kriminal u FUP -u Program ConnectCon-a je bio raznovrstan i uzbudljiv. Posjetioci su imali priliku da učestvuju u takmičenjima u popularnim igrama kao što su Fortnite, League of Legends, Stumble Guys, […]

trending_flat
Sony povlači novu igru sa tržišta samo dve nedelje nakon lansiranja

Sony je objavio da povlači online pucačinu Concord iz prodaje samo dve nedelje nakon njenog lansiranja. Multiplayer naslov, koji je ekskluzivno izdat za PlayStation 5 i PC 23. avgusta, navodno nije uspeo da privuče dovoljno igrača. U blogu na Sonyjevoj veb stranici, direktor igre Ryan Ellis iz razvojnog studija Firewalk Studios najavio je da će igra biti ugašena 6. septembra. Izjavio je da će svi koji su kupili Concord po ceni od 40 funti dobiti potpuni povraćaj novca, a tim odlučuje o 'najboljem putu dalje' za povratak igre. Concord je tzv. hero shooter, sličan popularnim naslovima poput Overwatcha i Valoranta. Igrači su deo tima koji se sastoji od likova s različitim sposobnostima, a mogu se takmičiti u klasičnim deathmatchovima ili drugim modovima koji uključuju osvajanje ciljeva ili kontrolu određenih delova arene, piše BBC. Nedostatak inovativnosti Sony je razvijao Concord osam […]

trending_flat
Zabranjena mreža X u Brazilu, kazna za sve koji društvenoj mreži pristupe preko VPN-a

Mask se suočava s novom glavoboljom nakon što je brazilski sudija naredio zabranu pristupa platformi X. Sudija brazilskog Vrhovnog suda, Aleksandre de Moraes, doneo je odluku o zabrani korišćenja društvene mreže X u zemlji, jer Ilon Mask nije imenovao pravnog zastupnika. Anatel, brazilska Nacionalna telekomunikaciona agencija, dobila je rok od 24 sata da ograniči pristup platformi, dok su Google i Apple dobili pet dana da uklone aplikaciju X iz svojih prodavnica za brazilske korisnike. Prema lokalnom portalu Poder 360, sud će kažnjavati korisnike koji pokušaju da zaobiđu zabranu putem VPN-a, sa kaznom od 50.000 reala, što je nešto više od 8.000 evra. Sukob između Moraesa i Maska traje već mesecima, a sve je počelo kada je platforma X ponovo aktivirala naloge koji su ranije bili ugašeni po sudskom nalogu. Prema New York Timesu, ovi nalozi su bili suspendovani zbog širenja […]

trending_flat
Stiže Magic Eraser za iPhone: Evo kako ga možete koristiti

Nova funkcija za aplikaciju Photos omogućava prepoznavanje neželjenih subjekata i objekata na vašim slikama, te njihovo uklanjanje uz pomoć generativne veštačke inteligencije. Kada je najavljen Apple Intelligence, paket funkcija generativne veštačke inteligencije, među istaknutim opcijama bila je funkcija Clean Up. Ova nova funkcija za Photos omogućava prepoznavanje neželjenih subjekata i objekata na vašim slikama, te njihovo uklanjanje uz pomoć generativne veštačke inteligencije. Google već ima sličnu funkciju pod nazivom Magic Eraser, koja je dostupna za Google Photos na operativnim sistemima Android i iOS. Međutim, većina korisnika iOS-a nema Google Photos, tako da će Clean Up verovatno biti prvi alat ove vrste koji će vlasnici iPhone-a sami isprobati. Iako ne možete isprobati Clean Up i druge funkcije iz paketa Apple Intelligence u najnovijoj javno dostupnoj verziji iOS-a, moguće je doći do nje ako ste spremni da malo rizikujete. Apple ju je, […]

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
PIN PET – Mobilna aplikacija za brzo pronalaženje izgubljenog ljubimca

U svetu svake godine nestane više od 4 miliona kućnih ljubimaca, od kojih se samo mali broj uspešno pronađe. Slična situacija je i u Srbiji, gde društvene mreže svakodnevno preplavljuju objave o izgubljenim ljubimcima. Praćenje tih objava može biti izazovno, jer se svakodnevno gubi na stotine ljubimaca. Za većinu vlasnika, nestanak ljubimca predstavlja izuzetno emotivno iskustvo, ispunjeno stresom, razočaranjem, besom, i osećanjem krivice, koje se prepliću sa strahom i strepnjom. Svesni da je vreme ključni faktor u ovakvim situacijama, razvili smo mobilnu aplikaciju PinPet, koja omogućava da za manje od 30 sekundi objavite informaciju o gubitku vašeg voljenog ljubimca. Takođe, za manje od 20 sekundi možete kreirati i odštampati (ili podeliti) poster sa slikom izgubljenog ljubimca. Za manje od 10 sekundi možete napraviti profil svog ljubimca, a u roku od jedne sekunde dobićete obaveštenje putem SMS-a ili e-maila o mestu […]

Related

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
Šta je affiliate marketing i kako ga možete iskoristiti za izgradnju mreže svojih promotera?

Dobilli ste 50, ili zašto ne 100, novih klijenata za samo 3 dana. A niste ni prstom mrdnuli. Naprotiv, uživali ste u kratkom i zasluženom odmoru. Vaša ponuda je tačno ono što ti kupci žele. Nema potrebe da ih uveravate, obasipate dodatnom pažnjom, mašete popustima… Sve to je već obavio neko drugi. Klijenti su tu i žele da vam daju svoj novac sada, bez odlaganja. „Ma toga nema ni na filmu“, možda vam se otelo. Ima i te kako. U pitanju je prodajna strategija koju možete odmah iskoristiti za uvećanje svog profita. Ova „magija“ zove se affiliate marketing  ili partnerski marketing. Upravo zahvaljujući affiliate marketingu čuveni Amazon je postao ono što je danas. Uspeh mu duguje i Squarespace platform za pravljenje sajtova, obrazovni sajtovi poput Linde i Treehousa i mnogi, mnogi, mnogi drugi. Sve što vam je potrebno da affiliate marketing iskoristite za sebe i svoj profit […]

trending_flat
Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja, vreme je za promene. Pogledajte ovih nekoliko važnih saveta za vlasnike online prodavnice i zaboravite na neprospavane noći i probleme sa stomakom. Obnavljanje živaca – ne garantujemo. Offline vs online prodavnica Online kupovina nikada nije bila lakša. Ipak, većina ljudi i dalje bira „normalne“ radnje u kojima može da vidi, opipa i proba robu, razgovara sa prodavcem, možda se cenjka, uživa u specifičnom izgledu i organizaciji prodavnice i da kupljenu stvar odmah odnese kući. Dakle, kupci žele sve ono što im online prodavnice i e-commerce sajtovi danas zapravo ne nude. A mora li da bude tako? Kada klijent uđe u lokal, bez obzira da li se radi o supermarketu, […]

trending_flat
Abeceda marketinških istraživanja

Danas pričamo o marketinškim istraživanjima. To je važna oblast, jer predstavlja način dolaženja do informacija koje se koriste za donošenje odluka. To je i zanimljiva oblast, jer na poseban način kombinuje elemente statistike, psihologije, sociologije, tehnologije, marketinga i drugih disciplina u nešto što je ljudima interesantno za korišćenje. Marketinškim istraživanjima se ne bave samo naučno-obrazovne institucije i specijalizovane agencije, već i preduzeća svih veličina, od malih porodičnih firmi do velikih kompanija. Bilo da ste preduzetnik, rukovodilac ili konsultant, imajte na umu da će vam marketinška istraživanja u određenom obliku biti potrebna, jer ćete bez njih teško moći da ostvarite poslovni uspeh. Zato o njima pišemo. Pojam marketinških istraživanja Marketinška istraživanja (Marketing Research) su aktivnost koja se odnosi na prikupljanje, obradu i analizu podataka koji su potrebni da bi se donela određena marketinška odluka ili rešio određeni marketinški problem. Za razliku […]

trending_flat
Edukacija kao marketinška strategija (podizanje svesti korisnika kroz pružanje vrednosti)

Ma koliko da je vaš sadržaj kvalitetan, ne postoje garancije da će vaši potencijalni kupci reagovati na njega. Ako ne posvetite vreme edukovanju kupaca o svom brendu, proizvodu ili usluzi, ostavljate za sobom priliku da istinski ostvarite vezu sa svojim kupcima. Jer, tek uvođenjem edukacije kao dela marketinške strategije možete, zapravo, postići ciljeve koje želite – i koji neće biti kratkog daha. Edukacija kao investicija Edukacija može koristiti svima, bez obzira na to kakvu vrstu proizvoda ili usluge nude. Najveću primenu – i najveću efikasnost – ima kod proizvoda ili usluga koji su novi, odnosno o kojima se malo zna. U tom smislu, edukacija pomaže ne vašim kupcima da bolje razumeju suštinu proizvoda ili usluge koje nudite. Posredno, to omogućava veći stepen konverzije prilikom prodaje – jer kada zaista razumeju šta je to što im prodajete, neće imati ništa protiv da to […]

trending_flat
Šta je vrednost teksta i kakve ona veze ima sa uspešnim marketingom

U ljudskoj prirodi je da traži prečice, tajne formule i recepte za uspeh. Instant gratifikacija je ono što očekujemo od svakog našeg poslovnog ili privatnog poduhvata, ma koliko bilo realno ili zasluženo da je dobijemo. U današnjem svetu marketinga (naročito digitalnog), ta instant gratifikacija uglavnom se karakteriše brojem lajkova, šerova, pregleda, impresija i stepenom interakcije (engagement) sa korisnicima. Iako nerado priznajemo, svi koji učestvujemo u kreiranju i sprovođenju marketinških ideja i kampanja potajno se nadamo da će baš taj jedan post, oglas, blog ili slika biti onaj koji konvertuje i donosi profit. U praksi, međutim, stvari izgledaju drugačije. Doći do magičnog posta koji će vam doneti najvišu konverziju često ide preko brojnih manje ili više uspešnih pokušaja. Ponekad ni veliki broj lajkova ili šerova nije garant da će baš taj post doneti rezultat koji tražite – ne ukoliko sadržaj vaše […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation