Kompanija testira mogućnost uvođenja biltena, odnosno newslettera, za šta će koristiti potpuno nov poslovni alat u svojoj aplikaciji.

WhatsApp, aplikacija koju mnogi korisnici pale svakih nekoliko minuta, izgleda da eksperimentiše digitalnim biltenima, odnosno newsletterima. Prema portalu WaBetInfoa, isprobava se opcija uvođenja ‘alata za privatne newslettere‘.

Alat je trenutno u stadiju razvoja te bi trebao krenuti u isporuku u sklopu iduće nadogradnje, naglašava TechCrunch.

Zašto bi se WhatsApp počeo baviti time? Aplikacija već nudi mogućnost ’emitovanje’ poruka većem broju ljudi odjednom. Reč je o korisnom alatu koji dozvoljava istovremeni dijalog s više ljudi, a izgleda da WhatsApp cilja upravo njegove korisnike. WaBetaInfo navodi da će opcija za digitalne biltene biti ‘alat za objavu informacija koje jedna osoba može poslati mnogima’.

WhatsApp svakog dana beleži dve milijarde aktivnih korisnika. Čak i ako je mali deo njih zainteresovan za newslettere – kategoriju za koju većina ni ne zna – WhatsApp će postati najvećim distributerom obaveštenja za manje od mesec dana. Uz sve veći broj ljudi koji čitaju newslettere, tržište digitalnih biltena će verovatno rasti.

Tako bi WhatsApp mogao pružiti bolje iskustvo s newsletterima nudeći mogućnost čitanja svih objava unutar same aplikacije. Broj otvorenih objava biće velik, a WhatsApp će uz malo tehnološke magije tvorcima objava ponuditi sofisticiraniju analitiku.

Takođe putem newslettera, WhatsApp može pronaći način na koji navući korisnike da provode još više vremena u aplikaciji. Dok se ona sve više oslanja na poslovne usluge, Metini alati za biltene mogli bi postati atraktivnim delom ponude te kompanije.

Share.

Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

Leave A Reply

Exit mobile version