Potencijal veštačke inteligencije primamljiv je apsolutno svima, pa tako i kompaniji iza najveće zapadnjačke društvene mreže.

Kako stvari stoje, niti jedna tehnološka kompanija na svetu nije imuna na veštačku inteligenciju, pa tako ni Meta. Kompanija je nedavno službeno potvrdila rad na uvođenju alata pokrenutih veštačkom inteligencijom. Mark Zuckerberg je takođe objavio da za proizvode razvija ‘grupu najvišeg nivoa’ koja će integrisani veštačku inteligenciju u Metine usluge koje koriste milijarde korisnika, piše TechCrunch.

Zuckerberg je rekao da će se tim dati fokus na stvaranje kreativnih alata, dok će dugotrajni cilj biti stvaranje ‘AI persona koje ljudima mogu pomoći na različite načine’. Kompanija, doduše, mora odraditi hrpu posla pre deljenja tih ‘futurističkih’ iskustava s drugima, kaže Metin šef.

Uvođenje veštačke inteligencije započe će sa AI alatima u WhatsAppu i Messengeru koji će, pretpostavljamo, raditi stvari u stilu ChatGPT-a. Ono što bi Meta mogla napraviti da se istakne ispred konkurencije je uvođenjem ovih alata u poslovne aspekte biznisa poput prodaje i korisničke podrške.

Meta se takođe igra sa filterima koje podupire AI i formatima reklama na Instagramu.

Prema izveštaju Axiosa, projekt će predvoditi bivši Appleov voditelj Ahmad Al-Dahle, a tim će odgovarati direktoru proizvoda Chrisu Coxu.

Premda je generativna veštačka inteligencija na internetu prisutna već dugo, tehnologija je postala popularna u javnosti dolaskom ChatGPT-a. Microsoft je veštačku inteligenciju već ugradio u Bing i Edge, dok je Google usput predstavio jednako traljavog konkurenta pod imenom Bard. Drugi sistemi za pretragu poput You.com i Neeva takođe su najavili integraciju veštačke inteligencije, dok Facebookov rival Snapchat ima posebno treniranog chatbota za korisnike koji plaćaju pretplatu.

Metin ulazak u sferu veštačke inteligencije nije ništa šokantno. Zuckerbergova masivna investicija u metaverzum nije prošla po planu, a kompanija traži načine kako zaraditi dodatni novac. Meta je prošle nedelje najavila program za pretplatu sličan onom na Muskovom Twitteru, ali kao što je slučaj tamo, pretplate se još moraju dokazati kao učinkovita metoda zarade.

Share.

Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

Leave A Reply

Exit mobile version