Background

United Cloud predstavio beogradski tehnološki centar

ČLANAK arrow_drop_down

Jedan od najbrže rastućih tehnoloških centara najavio 100 novih hi-tech poslova.

United Cloud, jedan od vodećih tehnoloških centara sa 320 zaposlenih u pet regionalnih i evropskih gradova, nastavlja da raste udvostručavajući svoje beogradske resurse. To će podržati razvoj nove generacije telekomunikacijskih i medijskih proizvoda i otvoriti 100 novih visokotehnoloških radnih mesta do kraja 2023. 

Od malog tima okupljenog oko vizije televizije sledeće generacije, United Cloud je izrastao u jedan od vodećih istraživačkih i razvojnih centara čije proizvode koriste milioni. U samo pet godina od lansiranja EON TV-a 2017. godine, razvila je još 10 end-to-end sinergijskih proizvoda koji stvaraju multi-servisnu platformu kao osnovu za buduće digitalne usluge. 

„Industrije zasnovane na tehnološkim inovacijama imaju potencijal daljeg rasta u narednih pet godina. To nam donosi priliku, ali i ogromnu odgovornost da nastavimo stvarati vrednost za celokupnu populaciju u regionu. Razvoj vlastitih proizvoda daje nam prednost da predvodimo inovacije, donoseći globalne trendove u regiju. Verujemo da će sledeća prekretnica biti razvoj nove generacije digitalnih usluga, uz primenu mašinskog učenja i veštačke inteligencije. Nastavljamo sa strategijom rasta u godinama koje dolaze, što se tiče proizvoda, ljudskih kapaciteta i znanja”, rekao je Srđan Đurđević, generalni direktor United Cloud-a. 

Koncept Beograda, a ujedno i najvećeg United Cloud centra, osmišljen je da podrži potrebe vodećih stručnjaka industrije koji rade na najnovijim tehnologijama i visokotehnološkoj opremi. Cilj je da različiti timovi imaju najbolje moguće uslove za rad u najsavremenijem okruženju, maksimizirajući efikasnost, fleksibilnost i kreativnost. S druge strane, prostor je dizajniran da bude središte tehnološkog znanja, podržavajući razvoj zajednice kroz Meetupove, obrazovanje i kontinuirano učenje.  

DEV GARAŽE I DIZAJN STUDIO ZASNOVAN NA KONCEPTU AGILITY 

Novi koncepti uključuju popularne Dev Garage koje pokrivaju sve zahteve tima na jednom mestu. Ovo je dinamičan prostor sa postavkom i opremom koja podržava promenjive zahteve tima tokom dana, kao što su saradnja, fokus, formalni i neformalni sastanci i slobodno vreme, s obzirom na specifične zahteve tima kao što su testiranje aplikacija i uređaja. 

Neizostavni deo aktivnosti United Clouda vidljiv je u prostorima za zahtevno i napredno testiranje opreme, aplikacija i set-up kutija, kao što su Testing Corner i Laboratory. 

Design Studio je prostor predviđen da podrži zahtevna istraživanja i suštinsko razumevanje potreba kupaca. Svojim otvorenim konceptom i kreativnim zonama promoviše razmenu ideja i interakciju cele organizacije. Posebno su zanimljivi delovi koji simuliraju dnevne sobe i druga okruženja u kojima se proizvodi koriste, gde se razvijaju prototipovi i proverava iskustvo kupaca. 

Kao deo United Grupe, United Cloud proizvodi dostupni su na osam tržišta na kojima Grupa posluje, pokrivajući populaciju od 40 miliona. Sa ambicijom prisustva u svim zemljama u kojima borave krajnji korisnici, centar proširuje svoj tim. Sledeći koraci uključuju proširenje centra u Ljubljani, nakon čega sledi otvaranje centara u Atini i Sofiji. 

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Završen ConnectCon u Sarajevu

Proteklog vikenda u organizaciji Connect Arene održana je prva gejming konvencija u Bosni i Hercegovini pod nazivom ConnectCon. U tri dana koliko je trajala konvencija istu je posjetilo više od 3500 posjetilaca iz Bosne i Hercegovine i regije. Spoj gejminga, novih tehnologija i influencinga sa društvenim i tradiocionalnim igrama pokazalo se kao odlična kombinacija u kojoj su uživale kompletne porodice. Cosplay takmičenje, održano po prvi put u Bosni i Hercegovini izazvalo je oduševljenje svih prisutnih i velikim aplauzom su nagrađeni svi takmičari. Pored Ingy aplikacije koja pomaže gejmerima da ostanu zdravi i u formi imali smo predavanje o sigurnosti na internetu koje je održao Saša Petrović, inspektor za Cyber kriminal u FUP -u Program ConnectCon-a je bio raznovrstan i uzbudljiv. Posjetioci su imali priliku da učestvuju u takmičenjima u popularnim igrama kao što su Fortnite, League of Legends, Stumble Guys, […]

trending_flat
Sony povlači novu igru sa tržišta samo dve nedelje nakon lansiranja

Sony je objavio da povlači online pucačinu Concord iz prodaje samo dve nedelje nakon njenog lansiranja. Multiplayer naslov, koji je ekskluzivno izdat za PlayStation 5 i PC 23. avgusta, navodno nije uspeo da privuče dovoljno igrača. U blogu na Sonyjevoj veb stranici, direktor igre Ryan Ellis iz razvojnog studija Firewalk Studios najavio je da će igra biti ugašena 6. septembra. Izjavio je da će svi koji su kupili Concord po ceni od 40 funti dobiti potpuni povraćaj novca, a tim odlučuje o 'najboljem putu dalje' za povratak igre. Concord je tzv. hero shooter, sličan popularnim naslovima poput Overwatcha i Valoranta. Igrači su deo tima koji se sastoji od likova s različitim sposobnostima, a mogu se takmičiti u klasičnim deathmatchovima ili drugim modovima koji uključuju osvajanje ciljeva ili kontrolu određenih delova arene, piše BBC. Nedostatak inovativnosti Sony je razvijao Concord osam […]

trending_flat
Zabranjena mreža X u Brazilu, kazna za sve koji društvenoj mreži pristupe preko VPN-a

Mask se suočava s novom glavoboljom nakon što je brazilski sudija naredio zabranu pristupa platformi X. Sudija brazilskog Vrhovnog suda, Aleksandre de Moraes, doneo je odluku o zabrani korišćenja društvene mreže X u zemlji, jer Ilon Mask nije imenovao pravnog zastupnika. Anatel, brazilska Nacionalna telekomunikaciona agencija, dobila je rok od 24 sata da ograniči pristup platformi, dok su Google i Apple dobili pet dana da uklone aplikaciju X iz svojih prodavnica za brazilske korisnike. Prema lokalnom portalu Poder 360, sud će kažnjavati korisnike koji pokušaju da zaobiđu zabranu putem VPN-a, sa kaznom od 50.000 reala, što je nešto više od 8.000 evra. Sukob između Moraesa i Maska traje već mesecima, a sve je počelo kada je platforma X ponovo aktivirala naloge koji su ranije bili ugašeni po sudskom nalogu. Prema New York Timesu, ovi nalozi su bili suspendovani zbog širenja […]

trending_flat
Stiže Magic Eraser za iPhone: Evo kako ga možete koristiti

Nova funkcija za aplikaciju Photos omogućava prepoznavanje neželjenih subjekata i objekata na vašim slikama, te njihovo uklanjanje uz pomoć generativne veštačke inteligencije. Kada je najavljen Apple Intelligence, paket funkcija generativne veštačke inteligencije, među istaknutim opcijama bila je funkcija Clean Up. Ova nova funkcija za Photos omogućava prepoznavanje neželjenih subjekata i objekata na vašim slikama, te njihovo uklanjanje uz pomoć generativne veštačke inteligencije. Google već ima sličnu funkciju pod nazivom Magic Eraser, koja je dostupna za Google Photos na operativnim sistemima Android i iOS. Međutim, većina korisnika iOS-a nema Google Photos, tako da će Clean Up verovatno biti prvi alat ove vrste koji će vlasnici iPhone-a sami isprobati. Iako ne možete isprobati Clean Up i druge funkcije iz paketa Apple Intelligence u najnovijoj javno dostupnoj verziji iOS-a, moguće je doći do nje ako ste spremni da malo rizikujete. Apple ju je, […]

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
PIN PET – Mobilna aplikacija za brzo pronalaženje izgubljenog ljubimca

U svetu svake godine nestane više od 4 miliona kućnih ljubimaca, od kojih se samo mali broj uspešno pronađe. Slična situacija je i u Srbiji, gde društvene mreže svakodnevno preplavljuju objave o izgubljenim ljubimcima. Praćenje tih objava može biti izazovno, jer se svakodnevno gubi na stotine ljubimaca. Za većinu vlasnika, nestanak ljubimca predstavlja izuzetno emotivno iskustvo, ispunjeno stresom, razočaranjem, besom, i osećanjem krivice, koje se prepliću sa strahom i strepnjom. Svesni da je vreme ključni faktor u ovakvim situacijama, razvili smo mobilnu aplikaciju PinPet, koja omogućava da za manje od 30 sekundi objavite informaciju o gubitku vašeg voljenog ljubimca. Takođe, za manje od 20 sekundi možete kreirati i odštampati (ili podeliti) poster sa slikom izgubljenog ljubimca. Za manje od 10 sekundi možete napraviti profil svog ljubimca, a u roku od jedne sekunde dobićete obaveštenje putem SMS-a ili e-maila o mestu […]

Related

trending_flat
Kako do idealne kombinacije ključnih reči?

Većina naših krstarenja internetom započinje ukucavanjem određenih pojmova u polje namenjeno pretrazi. Ti pojmovi će nas odvesti do stranica sa sadržajima koji nas zanimaju, a za one koji se bave optimizacijom internet sadržaja (SEO), upotreba ključnih reči biće važna alatka za povećanje ukupnog saobraćaja na sajtu. Ukoliko biste se pozabavili istraživanjem različitih načina upotrebe ključnih reči, sigurno će vas zanimati i kako da pri tome postignete maksimalni efekat. Budući da je praktično reč o osnovi SEO strategije, ovom prilikom ćemo pokušati da vam tu temu približimo na što jednostavniji način. Pretpostavimo da se bavite online prodajom LCD monitora. Za početak, zamislite se u ulozi potencijalnog kupca koga zanimaju najnoviji modeli ili, recimo, mesta na kojima bi ih mogao kupiti. Krenete li sa ukucavanjem relevantnih pojmova u browser, završićete sa podužom listom fraza koje će vam sam Google sugerisati. Zapravo, što je takvih fraza […]

trending_flat
Šta je affiliate marketing i kako ga možete iskoristiti za izgradnju mreže svojih promotera?

Dobilli ste 50, ili zašto ne 100, novih klijenata za samo 3 dana. A niste ni prstom mrdnuli. Naprotiv, uživali ste u kratkom i zasluženom odmoru. Vaša ponuda je tačno ono što ti kupci žele. Nema potrebe da ih uveravate, obasipate dodatnom pažnjom, mašete popustima… Sve to je već obavio neko drugi. Klijenti su tu i žele da vam daju svoj novac sada, bez odlaganja. „Ma toga nema ni na filmu“, možda vam se otelo. Ima i te kako. U pitanju je prodajna strategija koju možete odmah iskoristiti za uvećanje svog profita. Ova „magija“ zove se affiliate marketing  ili partnerski marketing. Upravo zahvaljujući affiliate marketingu čuveni Amazon je postao ono što je danas. Uspeh mu duguje i Squarespace platform za pravljenje sajtova, obrazovni sajtovi poput Linde i Treehousa i mnogi, mnogi, mnogi drugi. Sve što vam je potrebno da affiliate marketing iskoristite za sebe i svoj profit […]

trending_flat
Šta sve treba da uzmete u obzir dok vodite ili planirate internet prodavnicu

Kako povećati prodaju? Ukoliko imate online prodavnicu ovo pitanje vas je napalo iz zasede barem 600 puta do sada. Verovatno vam je ukralo sate i sate sna, par kilograma živaca i poremetilo vam probavni trakt. Ako vam je dosta mučenja, vreme je za promene. Pogledajte ovih nekoliko važnih saveta za vlasnike online prodavnice i zaboravite na neprospavane noći i probleme sa stomakom. Obnavljanje živaca – ne garantujemo. Offline vs online prodavnica Online kupovina nikada nije bila lakša. Ipak, većina ljudi i dalje bira „normalne“ radnje u kojima može da vidi, opipa i proba robu, razgovara sa prodavcem, možda se cenjka, uživa u specifičnom izgledu i organizaciji prodavnice i da kupljenu stvar odmah odnese kući. Dakle, kupci žele sve ono što im online prodavnice i e-commerce sajtovi danas zapravo ne nude. A mora li da bude tako? Kada klijent uđe u lokal, bez obzira da li se radi o supermarketu, […]

trending_flat
Abeceda marketinških istraživanja

Danas pričamo o marketinškim istraživanjima. To je važna oblast, jer predstavlja način dolaženja do informacija koje se koriste za donošenje odluka. To je i zanimljiva oblast, jer na poseban način kombinuje elemente statistike, psihologije, sociologije, tehnologije, marketinga i drugih disciplina u nešto što je ljudima interesantno za korišćenje. Marketinškim istraživanjima se ne bave samo naučno-obrazovne institucije i specijalizovane agencije, već i preduzeća svih veličina, od malih porodičnih firmi do velikih kompanija. Bilo da ste preduzetnik, rukovodilac ili konsultant, imajte na umu da će vam marketinška istraživanja u određenom obliku biti potrebna, jer ćete bez njih teško moći da ostvarite poslovni uspeh. Zato o njima pišemo. Pojam marketinških istraživanja Marketinška istraživanja (Marketing Research) su aktivnost koja se odnosi na prikupljanje, obradu i analizu podataka koji su potrebni da bi se donela određena marketinška odluka ili rešio određeni marketinški problem. Za razliku […]

trending_flat
Zara: Šta jednog proizvođača odeće može da izdvoji iz mnoštva drugih?

Na pitanje „Kako biti uspešan u modnoj industriji?“, odgovor je, zapravo, zapanjujuće jednostavan. Prvi korak je da pravite odeću koju će ljudi želeti da nose. Drugi korak je da prodajete više nego što stižete da napravite. I treći korak je – ponavljajte korake jedan i dva dokle god funkcionišu. Mnogi brendovi pridržavaju se ove jednostavne filozofije, ali se jedan razlikuje, upravo po svojoj jedinstvenoj filozofiji. Ali, krenimo redom. Godine 1963. Amansi Ortega Gaona počeo je da se bavi prodajom odeće, ni ne sluteći da će postati treći najbogatiji čovek na svetu. Naime, njegova kompanija Inditex je 2005. godine proglašena za najbrže rastuću proizvodnu kompaniju na svetu. Ona sada ima preko 2000 prodavnica, objedinjenih pod imenom Inditex, inače najvećim poslovnim uspehom u španskoj istoriji. Vama je možda poznatija kao Zara. Pre nego što se osvrnemo na to šta je učinilo Zaru […]

trending_flat
Edukacija kao marketinška strategija (podizanje svesti korisnika kroz pružanje vrednosti)

Ma koliko da je vaš sadržaj kvalitetan, ne postoje garancije da će vaši potencijalni kupci reagovati na njega. Ako ne posvetite vreme edukovanju kupaca o svom brendu, proizvodu ili usluzi, ostavljate za sobom priliku da istinski ostvarite vezu sa svojim kupcima. Jer, tek uvođenjem edukacije kao dela marketinške strategije možete, zapravo, postići ciljeve koje želite – i koji neće biti kratkog daha. Edukacija kao investicija Edukacija može koristiti svima, bez obzira na to kakvu vrstu proizvoda ili usluge nude. Najveću primenu – i najveću efikasnost – ima kod proizvoda ili usluga koji su novi, odnosno o kojima se malo zna. U tom smislu, edukacija pomaže ne vašim kupcima da bolje razumeju suštinu proizvoda ili usluge koje nudite. Posredno, to omogućava veći stepen konverzije prilikom prodaje – jer kada zaista razumeju šta je to što im prodajete, neće imati ništa protiv da to […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation