Twitter radi na novom nivou pretplate koji će korisnicima omogućiti korišćenje ove mreže bez ikakvih reklama.

„Reklame na Twitteru su česte i prevelike. Radimo na tome da to promenimo. Postojaće skuplja pretplata bez ikakvih reklama“, napisao je Ilon Mask na Twitteru.

Mask je još u novembru najavio da, ukoliko želi da opstane, kompanija mora da poveća prihode od pretplata.

Oglašavanje je donedavno činilo 90 odsto prihoda Twittera, ali je taj procenat drastično pao otkad je Mask kupio mrežu. Kako navodi britanski „Gardijan„, oglašavanje sada čini svega 40 odsto od ukupnih dnevnih prihoda kompanije.

“Bez prihoda od pretplate, velike su šanse da Twitter neće preživeti predstojeću ekonomsku recesiju”, napisao je tada Mask na Tviteru.

On je tom prilikom istakao i značaj reklama za platformu.

„Verujem da je oglašavanje, pod uslovom da se radi kako treba, veoma korisno. Može vam pokazati neku uslugu ili medicinski tretman za koji nikada niste znali da postoji, a baš je vama bio potreban. Oglasi koji nisu relevantni su spam, a relevantni oglasi su sadržaj.“

Vest stiže svega nekoliko dana nakon što je Twitter ispod radara zabranio korisnicima da koriste mrežu u okviru trećih aplikacija, poput popularnog Tweetbota ili Twitterrifica.

Izvor: Nova S

Share.

Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

Leave A Reply

Exit mobile version