Društvena mreža TikTok planira da u Evropi otvoriti još dva centra za podatke, rekao je u petak viši izvršni direktor, dodavši da će kompanija preseliti podatke evropskih korisnika na Stari kontinent.

TikTok pokušava uveriti evropske vlade i regulatore da su lični podaci korisnika zaštićeni i da im ne mogu pristupiti ni Komunistička partija Kine ni bilo ko drugi pod uticajem Pekinga.

Aplikacija za deljenje kratkih videa u vlasništvu kineskog ByteDancea želi više podataka čuvati u Evropi, napisao je u objavi na blogu TikTokov generalni direktor za evropsko poslovanje Rich Waterworth.

U poodmakloj smo fazi dovršavanja plana u saradnji s nezavisnim pružaocima usluga o drugom centru podataka u Irskoj, na lokaciji najavljenoj prošle godine, rekao je.

Takođe smo u pregovorima o uspostavi trećeg centra za podatke u Evropi kako bismo nadopunili planirano poslovanje u Irskoj. Selidba podataka evropskih TikTok korisnika počinje ove godine, a biće nastavljena i u 2024., objavio je Waterworth.

Kompanija je u petak takođe izvestila da je od avgusta 2022. do januara u EU zabeležila u proseku 125 miliona korisnika mesečno, što znači da podleže strožim propisima o online, uobličenim u Zakonu o digitalnim uslugama (DSA).

Prema tom zakonu, kompanije s više od 45 miliona korisnika spadaju u kategoriju vrlo velikih online platformi koja uključuje upravljanje rizikom, spoljnu i nezavisnu reviziju, deljenje podataka s vlastima i istraživačima i usvajanje kodeksa ponašanja.

Danas je istekao rok u kojem su internetske platforme i pretrage, prema odredbi Evropske komisije, morale objaviti podatke o mesečnom broju aktivnih korisnika. Velike internetske platforme imale su rok od četiri meseca da udovolje zahtevima, uz pretnju kazne.

Twitter je u četvrtak objavio da u EU u proseku ima 100,9 miliona korisnika mesečno, prema proceni u proteklih 45 dana.

Alphabet je objavio dva podatka, bazirana na korisničkim računima i na odjavljenim korisnicima, objasnivši da korisnici mogu pristupiti njegovim uslugama kada su prijavljeni na račun i kada su odjavljeni.

Objavili su da je prosečan mesečni broj prijavljenih korisnika iznosio ukupno 278,6 miliona na Google Mapsu, 274,6 miliona na Google Playu, 332 miliona na Google Searchu, 74,9 miliona na Shoppingu i 401,7 miliona na YouTubeu.

Početkom nedelje platforma Meta saopštila je da je u EU u drugoj polovini 2022. u proseku zabeležila 255 miliona aktivnih korisnika mesečno na Facebooku i oko 250 miliona na Instagramu. 

Share.

Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

Leave A Reply

Exit mobile version