trending_flat
Oglašavanje na društvenim mrežama – raspodela sredstava u skladu sa ciljevima

U prethodnim tekstovima smo razmotrili relevantnost društvenih mreža za različite biznise i govorili o tome kako isplanirati budžet i definisati ciljeve oglašavanja. Međutim, postoji još nekoliko važnih stavki na koje je potrebno obratiti pažnju u sklopu pripreme za planiranje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama koje će vam pomoći da odredite koliko para ćete uložiti u svaki kanal oglašavanja koji želite da iskoristite. 5 ključnih stvari koje je potrebno uzeti u obzir Prvo definišite budžet, odnosno odredite ukupan iznos koji ste spremni da investirate u oglašavanje na društvenim mrežama tokom nekog perioda – sedam dana, dve nedelje, mesec dana… Budžet će zavisiti od finansijskih mogućnosti vašeg preduzeća, ali takođe treba uzeti u obzir konkurenciju i cene oglašavanja na određenoj platformi. Potrebno je da budžet bude realan i održiv za vaše poslovanje. Potom identifikujte prioritetne platforme koje su najrelevantnije za vaš […]

trending_flat
Održan drugi događaj posvećen digitalnoj ekonomiji i elektronskoj trgovini

Drugi događaj u okviru programa „Yettel fuzija – biznis i nove tehnologije“, posvećen digitalnoj ekonomiji i elektronskoj trgovini, održan je u četvrtak, 7. decembra u Yettelu. Na događaju su učestvovali predstavnici E-commerce Asocijacije Srbije, velikih platformi za elektronsku trgovinu i malih i srednjih preduzeća. Fokus događaja bio je na tome kako velike kompanije i platforme za elektronsku trgovinu mogu da pomognu manjim biznisima da unaprede svoje poslovanje kroz ovaj vid trgovine. Moderator i domaćin događaja bio je Ivan Stojanović, direktor sektora za poslovne korisnike u Yettelu. Ivan Tanasković, direktor e-Commerce Asocijacije Srbije, govorio je o modelima i trendovima u oblasti e-trgovine i predstavio „fullfilment“ model koji svakoj kompaniji, bez obzira na veličinu i resurse, omogućava da razvije svoj kanal onlajn prodaje. Tanasković je govorio i o ulozi koju e-Commerce Asocijacija ima u ekosistemu digitalne trgovine i edukacijama koje organizuju širom […]

trending_flat
Google: Postignuta nagodba u tužbi protiv praćenja u “privatnom režimu rada”

Iako su iz kompanije Google tvrdili da tvrdnje koje su navedene u tužbi nisu baš tačne, pristali su na nagodbu. Kad korisnici uključe "privatan režim rada" odnosno "inkognito način rada" u svojim internetskim pretraživačima, očekuju da dobiju upravo to - dodatnu dozu privatnosti zahvaljujući kojoj niko neće znati šta su pregledavali na internetu.  Ali, to baš i nije tako. Kako navode u kolektivnoj tužbi, koju je 2020. podnela kompanija Boies Schiller Flexner, Google je pratio aktivnosti korisnika čak i kada je bio uključen "privatni način rada". Tražili su odštetu od najmanje 5 milijardi dolara.  Iz kompanije Google su tvrdili kako tvrdnje u tužbi nisu baš tačne. Naveli su kako su korisnike otvoreno informisali o tome koje podatke prikupljaju kad je uključen "privatni način rada", ali da su korisnici pretpostavili suprotno. Dodali su da je prikupljanje podataka, kao što je istorija […]

trending_flat
Tik Tok je uveo nove interne oznake za korisnike

TikTok je dao poseban status određenim nalozima visokog profila, a od moderatora u Evropi traženo je da budu blaži prema sadržaju koji ti nalozi postavljaju, navodi se u internim porukama u koje je Gardijan imao uvid, što kompanija negira. Dokumenti sugerišu da su zaposleni u viralnoj video aplikaciji stvorili hijerarhiju korisnika, sa određenim pojedincima ili grupama kojima su dodeljene interne oznake poput "super nalog", "super nalog super nalog", "Top PGC" i "top kreator", a koje se ne pojavljuju na drugim nalozima, a koje im omogućavaju više slobode. "Niko ne razume šta je 'super nalog', ali nam je rečeno da budemo posebno oprezni", rekao je jedan član osoblja TikToka za Gardijan. Gardijan piše da nove smernice dovode u pitanje politiku TikToka prema kojoj ista pravila važe za sve, a čini se da nije jasno ni na koga se nova oznake "super […]

trending_flat
Repertoar bioskopa Cineplexx Promenada od 28.12.2023. do 03.01.2024. godine

Repertoar bioskopa Cineplexx Promenada za period od 28. decembra do 03. januara. Na reperotaru se ove nedelje nalazi tri nova naslova:  „SAMO NE TI"  Nakon neverovatnog prvog sastanka dogodiće se nešto što će njihovu vatrenu privlačnost pretvoriti u ledenu – sve dok se neočekivano ne nađu zajedno na venčanju u Australiji. Tada rade ono što bi uradile bilo koje dve zrele odrasle osobe - pretvaraju se da su par. Trejler filma: Samo ne ti | Cineplexx RS Žanr: komedija „MEDINO BOŽIĆNO ČUDO"  Snežne pahuljice, mirisni bademi i svetlucava svetla stvaraju savršenu atmosferu na Božićnom sajmu na kojem devojčica Marien otkriva neverovatnu tajnu: na gornjoj polici štanda za lutriju najslađi meda upravo je pomerio glavu i počeo da njuška. Osećajući trenutnu povezanost, Marien ne može da smisli bolju želju za Božić i pokušava da ga osvoji. Međutim, meda ima drugačije planove, sanja […]

trending_flat
Kako 5G i veštačka inteligencija utiču na održivi razvoj

Digitalizacija i automatizacija industrije su definitivno novi trend i ono što nam predstoji. Ovi trendovi brzo menjaju naše živote novim tehnologijama kao što su 5G, veštačka inteligencija i računarstvo u oblaku i vode nas ka inteligentnijem svetu sa niskim emisijama ugljenika, između ostalog. Tako su u pametnom 5G evropskom distributivnom centru u Holandiji, kompanija Huawei i Organizacija Ujedinjenih nacija za industrijski razvoj (UNIDO) demonstrirali su kako digitalni alati, uključujući veštačku inteligenciju i 5G, mogu da povećaju konkurentnost globalnih industrija i oblikuju održivi razvoj. Regionalni Huawei distributivni centar u Holandiji, u gradu Valvajku, jedan je od samo četiri takva širom sveta i ključna je komponenta integrisanog evropskog čvorišta ove kompanije za snabdevanje. Infrastruktura i radni procesi ovog Centra razvijeni su i montirani na osnovu aktuelnih trendova - kombinacijom 5G, računarstva u oblaku i veštačke inteligencije, kako bi se najavila nova era […]

trending_flat
Android telefoni konačno dobijaju funkciju koju korisnici priželjkuju

Sajt Android Authority donosi informacije o funkciji koja će korisnicima Android uređaja u velikoj meri olakšati praćenje zdravlja baterije. Prema navodima u dokumentu, Google bi mogao da počne da korisnicima nudi obaveštenja o tome da im je baterija uređaja degradirana. Android korisnici trenutno moraju da se služe eksternim aplikacijama ili da koriste posebne naredbe kako bi proverili stanje baterije. Za razliku od njih Apple za iPhone već duže vreme nudi statistiku za zdravlje baterije. Android 14 QPR2 Beta 2 ima skrivenu stranicu "Battery Health". Iako još uvek ne aktivira merač zdravlja baterije, kodovi ukazuju na to da će opcija pokazivati informacije kao što je procenat napunjenosti baterije u odnosu na period kada je baterija bila nova. Otkrivene su i ikonice koje sugerišu prikaz smanjenog kapaciteta baterije ili nemogućnost očitavanja baterije. U okviru Settings sekcije slaće se saveti kada se pojave […]

trending_flat
Pričljivi AI robot ublažava usamljenost starijih

Džojs Loaiza živi sama, ali kada se vrati u svoj stan u naselju za starije na Floridi, ta penzionisana službenica često razgovara s ljubaznim ženskim glasom koji je s pažnjom pita o svemu kako je provela dan. Nekoliko kilometara dalje, isti glas je tešio 83-godišnju Deanu Dezern kada joj je umrla prijateljica. A u centru Njujorka taj glas igra igre sa zagonetkama i pušta muziku 92-godišnjoj Mari Broudbent koja je slepa i u hospisu, dok u državi Vašington isti glas pomaže 83-godišnjem Janu Vorelu da stekne nova prijateljstva. Žene su među prvima u SAD dobile robota ElliQ sa ženskim glasom čiji kreatori - "Intuition Robotics" i viši zvaničnici socijalne pomoći kažu da je to jedini uređaj koji koristi veštačku inteligenciju (AI) posebno dizajniran da ublaži usamljenost i izolaciju koju doživljavaju mnogi stariji ljudi. "Zabavno je. Možete zapravo razgovarati s njom", […]

trending_flat
Najčešće korišćene strategije promocije

Šta god bio predmet vašeg biznisa, potrebna mu je promocija! U nju spada sve ono što činite kako biste obezbedili kupce – to jest zadržali stare, ali i privukli nove. Postoje brojni načini na koje se mogu promovisati proizvodi i usluge, i sigurno je da će od same vrste proizvoda ili usluge i zavisiti način promocije. Međutim, neka opšta pravila postoje, pa uz znanje o specifičnostima vašeg biznisa (što se posebno odnosi na ciljnu grupu), ona mogu iskoristiti u svrhe pronalaženja najboljeg rešenja za sopstvene potrebe. Dakle, promocija vam je potrebna kako bi kupci uopšte znali da postojite. Kako možete znati koja strategija promocije je najbolja za vas? Činjenica je da će neke od njih će više odgovarati vašim potrebama, dok će neke biti neadekvatne ili neefikasne. Prvi korak u odlučivanju šta je najbolje za vas je poznavanje tih strategija. […]

trending_flat
Izmena pozicija kanala u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima

Postupajući po novom Zakonu o elektronskim medijima, od 21. decembra kompanija SBB će formirati novu Osnovnu listu TV kanala. Na poziciji 0 biće servisni SBB kanal, a na pozicijima 1 i 2 TV kanali Javnog medijskog servisa RTS 1 i RTS 2. Iza njih će biti pozicionirani kanali N1 i Nova sa numeracijom 5 i 6, osim na teritoriji Vojvodine gde će po novom Zakonu poziciju 3 i 4 zauzeti RTV 1 i RTV 2. Nacionalni TV kanali Pink, B92, Happy i Prva biće na pozicijama 7, 8, 9 i 10. Svi korisnici EON platforme imaju mogućnost da Osnovnu listu kanala (Basic), sami zamene aktuelnom operatorskom listom kanala odabirom opcije Svi/All liste kanala na svom EON uređaju ili aplikaciji. Na EON profilima koje ste sami kreirali, neće automatski doći do promene, već će vam biti aktivna lista TV kanala koju ste […]

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation

Exit mobile version