Oglašavanje na društvenim mrežama – raspodela sredstava u skladu sa ciljevima
U prethodnim tekstovima smo razmotrili relevantnost društvenih mreža za različite biznise i govorili o tome kako isplanirati budžet i definisati ciljeve oglašavanja. Međutim, postoji još nekoliko važnih stavki na koje je potrebno obratiti pažnju u sklopu pripreme za planiranje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama koje će vam pomoći da odredite koliko para ćete uložiti u svaki kanal oglašavanja koji želite da iskoristite. 5 ključnih stvari koje je potrebno uzeti u obzir Prvo definišite budžet, odnosno odredite ukupan iznos koji ste spremni da investirate u oglašavanje na društvenim mrežama tokom nekog perioda – sedam dana, dve nedelje, mesec dana… Budžet će zavisiti od finansijskih mogućnosti vašeg preduzeća, ali takođe treba uzeti u obzir konkurenciju i cene oglašavanja na određenoj platformi. Potrebno je da budžet bude realan i održiv za vaše poslovanje. Potom identifikujte prioritetne platforme koje su najrelevantnije za vaš […]