Nintendo ostaje veran tradicionalnom razvoju igara.
S porastom generativne veštačke inteligencije, mnoge kompanije razmatraju njenu primenu. Ali ne i Nintendo, prema rečima predsednika kompanije, koji je nedavno razjasnio stav kompanije o ovoj tehnologiji.
To znači da će Nintendo nastaviti sa svojim trenutnim programom razvoja igara, u kojem je sve plod ljudskog rada i inteligencije. Ipak, drugi tipovi veštačke inteligencije su i dalje korišćeni u industriji igara, a Nintendo ih je takođe primenio, ali kompanija tvrdi da se to razlikuje od generativne veštačke inteligencije.
Nintendo kaže ‘ne’ generativnoj veštačkoj inteligenciji u igrama, otkriva predsednik Na nedavnom Q&A sa akcionarima, predsednik kompanije, Šuntaro Furukava, izneo je stavove o rastu generativne veštačke inteligencije u budućnosti razvoja igara.
On je pojasnio da Nintendo neće koristiti generativnu veštačku inteligenciju za razvoj svojih igara u bliskoj budućnosti. Furukava je rekao da će kompanija nastaviti da pruža “jedinstvenu” vrednost koju Nintendo donosi fanovima i igračima širom sveta.
Takođe je verovao da izuzetna iskustva koja Nintendo nudi igračima “ne mogu biti stvorena samo tehnologijom”, sugerišući da će Nintendo i dalje fokusirati na sadržaj koji je napravljen ljudskim radom uz pomoć tehnologije.
“Generativna veštačka inteligencija, koja je nedavno postala velika tema, može se koristiti na kreativne načine, ali smo svesni da može izazvati probleme sa pravima intelektualne svojine. Imamo decenije znanja u stvaranju najboljih igračkih iskustava za naše igrače,” rekao je Furukava na Q&A sa investitorima.
“Dok smo otvoreni za korišćenje tehnoloških dostignuća, trudićemo se da nastavimo da pružamo vrednost koja je jedinstvena za Nintendo i koja ne može biti stvorena samo tehnologijom,” dodao je.
Tradicionalna veštačka inteligencija nasuprot generativnoj veštačkoj inteligenciji u igrama, prema Nintendu Iako Furukava prepoznaje napredne tehnologije dostupne danas, napomenuo je da Nintendo i dalje koristi “tehnologije slične veštačkoj inteligenciji” za razvoj svojih igara.
Predsednik Nintenda je naveo primer, rekavši da se ova tehnologija koristi za “kontrolu kretanja” različitih likova u igri. Furukava je rekao da će Nintendo nastaviti da koristi tradicionalnu veštačku inteligenciju u igrama, ali ne i generativnu veštačku inteligenciju, navodeći potencijalne probleme sa pravima intelektualne svojine u budućnosti.
Generativna veštačka inteligencija dolazi u igre za druge programere Porast generativne veštačke inteligencije naveo je mnoge da veruju u njenu prisutnost u industriji igara, s nekima koji je smatraju revolucionarnom.
Među onima koji vide vrednost veštačke inteligencije u unapređenju igara je Square Enix, kompanija iza poznate franšize Final Fantasy, koja tvrdi da koristi generativnu veštačku inteligenciju za Foamstars. Ne samo da je Square Enix otvoren za generativnu veštačku inteligenciju u razvoju igara, već je i francuska kompanija Ubisoft otkrila sličan stav.
Izvršni direktor Ubisofta, Ives Gijemo, govorio je o razvoju remake-a igre Assassin's Creed i rekao da podržava generativnu veštačku inteligenciju kako bi likove koji nisu igrači (NPC) u igrama učinio interaktivnijim.
Sa dve od najvećih kompanija za igre na svetu koje su otvorene za generativnu veštačku inteligenciju u igrama, i druge studije razmatraju primenu ove tehnologije za svoja buduća izdanja.
Međutim, Nintendo neće biti deo ove revolucije u industriji igara, jer će se držati tradicionalne veštačke inteligencije za svoje razvojne procese, ali će izbegavati generativnu veštačku inteligenciju.
Be the first to leave a comment