Facebook dobija podatke o korisnicima od velikog broja različitih kompanija, a nova studija koju je sproveo Consumer Reports daje bolji uvid u razmere ove prakse.

Istraživači su otkrili da je Facebook u proseku primao podatke od 2.230 različitih kompanija za svakog od 709 volontera. U jednom ekstremnom primeru, skoro 48.000 različitih kompanija pronađeno je u podacima jednog volontera. Facebook arhive podataka su pokazale da su 186.892 kompanije dostavile podatke o svim učesnicima istraživanja. Volonteri su “izvukli” svoje lične podatke sa Facebook-a koristeći opciju “Download Your Information”, i onda su to podelili sa istraživačima.

Kompanije koje koriste Meta reklamnu platformu daju informacije o ličnim podacima i kupovnim navikama korisnika, koje Meta onda koristi za prikazivanje ciljanih oglasa tim ljudima, ili njima sličnima. U 96% slučajeva, arhiva sa podacima učesnika studije sadržala je informacije koje je delio broker podataka pod nazivom LiveRamp, ali tu su bile i kompanije kao što su The Home Depot, Walmart i Amazon.

Izvor:www.b92.net

Share.

Experienced CEO a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Copywriting, Web Content Writing, Editing, Journalism, and Media Relations.

Leave A Reply

Exit mobile version