Background

Za šta sve možete da koristite LinkedIn profil

ČLANAK arrow_drop_down

LinkedIn profil ne treba da bude samo još jedan „check“ na listi društvenih mreža na kojima ste prisutni već mesto koje vama i vašem biznisu daje mogućnost da ispričate svoju priču, njom angažujete pratioce i iskoristite potencijal deljenja sadržaja koji ova platforma nudi.

U koje sve svrhe možete da koristite svoj profil?

Predstavljanje novih proizvoda i usluga

Prema Marketing Tech Blogu, 5 glavnih razloga zbog kojih ljudi prate brendove na društvenim mrežama su promocije i popusti, najnovije informacije o proizvodima, korisnička usluga, zabavni sadržaji i mogućnost da daju povratne informacije.

Osim promocija i popusta kod kojih su objave prilično uobičajene, na svom profilu možete da predstavite nove proizvode ili usluge koje ste razvili i objasnite kako će pomoći korisnicima da postignu svoje ciljeve i zadovolje svoje potrebe. Da biste povećali angažovanje možete da obezbedite linkove ka web stranici i tako omogućite pratiocima da pronađu više informacija. Veći saobraćaj znači i veću verovatnoću konvertovanja poseta u konkretne poslovne rezultate.

Diferenciranje od konkurencije

Opis kompanije možete koristiti kako biste naglasili baš ono što želite da vas odvoji od konkurencije. Stranicu treba iskoristiti za prikaz svih važnih vesti i informacija o događajima kako biste stigli do novih poslova i preneli dalje vaše vrednosti, misiju i viziju.

Infografike, fotografije i tekst treba koristiti na način da ostavite utisak autentične, transparentne i pozitivne organizacije. Vizuelno pripovedanje korišćenjem linkova ka videima, infograficima i fotografijama daje korisnicima bližu predstavu o tome kako vaša kompanija misli i deluje.

Provera šta radi konkurencija

Prema Content Marketing Institutu, 94% B2B marketara koristi LinkedIn za distribuciju sadržaja, čineći ga najčešće korišćenom društvenom platformom. Zbog toga imate mogućnost da posetom profila preduzeća koja imaju isto ciljno tržište lakše pratite promene u industriji i postignuća konkretnih konkurenata. Praćenje strategija drugih kompanija na redovnoj osnovi će vam pomoći da identifikujete trendove i obećavajuća područja rasta.

Poboljšanje rangiranja u pretraživačima

Google i drugi pretraživači rangiraju poslovne LinkedIn profile tako da optimizovanje postova pomaže da poboljšate svoje pozicioniranje pri pretraživanju. Kao rezultat, vaša web stranica biće posećenija, naročito ako u postove uključite i linkove koji vode nazad do nje.

Prema uputstvima objavljenim od strane samog LinkedIna, da bi marketing bio efikasan trabalo bi da objavljujete onoliko postova koliko vaš sadržaj to može da podrži. Sve u cilju da dođete do većeg broja pratilaca i proširite svoj domet. Evo i malo prigodne statistike. Kompanije koje objavljuju postove 20 puta mesečno, u proseku dosežu 60% svojih pratilaca sa 1 ili više postova.

Naravno, sadržaj koji objavljujete uvek mora da bude kvalitetan, originalan i relevantan kako biste podstakli lajkove, deljenja i komentare.

About the author

About the author call_made

Radovan Laćarak

Iskusni izvršni direktor sa dokazanom istorijom rada u industriji informacionih tehnologija i usluga. Poseduje izuzetne veštine u pisanju tekstova različitih žanrova, kreiranju visokokvalitetnog veb sadržaja, strateškom uređivanju, novinarstvu i efikasnom upravljanju odnosima s medijima.

More posts Follow

trending_flat
United Grupa, u okviru koje posluje SBB, stvara najveću optičku mrežu u Jugoistočnoj Evropi

Nakon uspešnog osnivanja kompanije United Fiber u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila da objedinjuje svoj portfolio fiksne infrastrukture u EU (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber. Počevši sa registracijom novouspostavljene kompanije u Sloveniji u martu 2024. godine, a koja će biti praćena Bugarskom i Hrvatskom do kraja ove godine, Grupa je fokusirana na dalje ubrzanje i jačanje svojih investicija na ovoj važnoj geografskoj oblasti. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Evropu sa Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući na visoku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe. Ultra-brzi i pouzdani internet zadovoljava visoke zahteve korisnika i poslovnih klijenata širom Jugoistočne Evrope. „U United Grupi znamo kako da izgradimo i implementiramo najmoderniju fiksnu infrastrukturu. 2000. godine smo počeli potpuno od nule u Srbiji, a dve decenije kasnije postali smo najveća optička mreža u Jugoistočnoj Evropi. U četiri zemlje Evropske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i […]

trending_flat
Kompanija Meta širi program pretplate

Meta je na početku svoj servis sa plaćenom verifikacijom nudila u Australiji i na Novom Zelandu, a sada je dostupan i Facebook i Instagram korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.  Meta Verified servis košta 11,99 dolara mesečno ukoliko se koristi na vebu, odnosno 14,99 dolara preko mobilne prodavnice aplikacija. Prva opcija nudi samo mogućnost dobijanja plave kvačice za Facebook, dok druga omogućava isto i za Instagram. Pored bedža, servis nudi "proaktivnu zaštitu od imitatora", direktan pristup korisničkoj podršci, ekskluzivne stikere i 100 Stars mesečno na Facebooku za iskazivanje podrške drugim kreatorima.Oni koji žele da koriste servis moraju da imaju 18 godina i moraju da prođu kroz proces verifikacije, koji uključuje posedovanje identifikacionog dokumenta sa fotografijom. Potrebno je i uključivanje opcije za verifikaciju u dva koraka.

trending_flat
Taxi Aplikacija – Kako brzo i lako doći do taksi vozila?

Zamislite scenu - počela je kiša u Novom Sadu, a vi baš sada morate da se nađete na drugoj strani grada. Zovete brojeve taksi vozila ali se niko ne javlja, ili vam kažu da nema slobodnih vozila.  Srećom, postoji novo rešenje za ovakve probleme, u skladu sa modernim tehnologijama, koje će vam uštedeti vreme i živce.U pitanju je besplatna "Pan taxi" aplikacija, dostupna za Android ili iOS uređaje, a ispostavilo se i da je veoma laka za korišćenje, u šta smo se i sami uverili. Evo kako aplikacija zapravo funkcioniše: - Instalirate aplikaciju sa App Store ili Google Play, ukucate svoj broj telefona i sama aplikacija pronađe vašu lokaciju uz pomoć Goole Maps-a i GPS-a. - Imate opciju da ukucate početnu i krajnju adresu i aplikacija će vam odmah reći koliko vremena će trajati vožnja i koliko će otprilike koštati. […]

trending_flat
Škole počele da zabranjuju ChatGPT da đaci ne bi varali na testovima

Sve javne škole u Njujorku su blokirale pristup ChatGPT modelu na svojim mrežama i uređajima. Škole su u strahu da bi učenici mogli da iskoriste ChatGPT za varanje na domaćim zadacima, ali i pisanje sastava, što može kreirati put za izbegavanja učenja školskog materijala. Za one koji nisu ispratili celu priču, ChatGPT je jezički model za predviđanje koji je kreirala kompanija OpenAI. ChatGPT je trenutno dostupan besplatno svakome, a možete ga koristiti da pišete sastave, pesme, ali i tehničku dokumentaciju ili programski kod. Ono što je zastrašujuće je koliko je ChatGPT dobar i koliko teško možete da primetite da je u pitanju mašinski generisan sadržaj. Problem sa ChatGPT je što trenutno pravi sadržaj koji zvuči veoma dobro, ali isto tako često ne daje tačne informacije. Kompanija OpenAI je kreirana 2015. godine od strane Sem Altmana i Ilon Maska i ona, […]

trending_flat
Za šta sve možete da koristite LinkedIn profil

LinkedIn profil ne treba da bude samo još jedan „check“ na listi društvenih mreža na kojima ste prisutni već mesto koje vama i vašem biznisu daje mogućnost da ispričate svoju priču, njom angažujete pratioce i iskoristite potencijal deljenja sadržaja koji ova platforma nudi. U koje sve svrhe možete da koristite svoj profil? Predstavljanje novih proizvoda i usluga Prema Marketing Tech Blogu, 5 glavnih razloga zbog kojih ljudi prate brendove na društvenim mrežama su promocije i popusti, najnovije informacije o proizvodima, korisnička usluga, zabavni sadržaji i mogućnost da daju povratne informacije. Osim promocija i popusta kod kojih su objave prilično uobičajene, na svom profilu možete da predstavite nove proizvode ili usluge koje ste razvili i objasnite kako će pomoći korisnicima da postignu svoje ciljeve i zadovolje svoje potrebe. Da biste povećali angažovanje možete da obezbedite linkove ka web stranici i tako […]

trending_flat
Netflix lansirao novu opciju koju su korisnici dugo čekali

Netflix je lansirao novu funkciju pod nazivom „Moments“, gde određene scene mogu da se sačuvaju radi ponovonog gledanja. Sa servisa za striming podelili su vest, navodeći da je „nova mobilna funkcija“ globalno lansirana na iOS-u u ponedeljak (28. oktobra) i da će biti dostupna u narednim nedeljama na Androidu. Najnovij funkcija povezana je sa deljenjem određenih trenutka na društvenim medijima, što olakšava ljubiteljima emisija i filmova da ih podele sa svojom publikom. Nova funkcija pod nazivom Moments vam omogućava da sačuvate i podelite sve, a s obzirom da 26. decembra dolazi druga sezona Squid Game, savršeno je vreme da ponovo pogledate one sekvence iz 1. sezone i da se pripremite za ono što sledi, kažu iz Netfliksa. Kako funkcioniše Netfliks-ova funkcija „Moments“? Funkcija „Moments“ je dostupna samo preko mobilnog telefona, a pojavljuje se kada korisnik gleda emisiju ili film. Sada, kada […]

trending_flat
Yettel Bank zasadila 140 stabala Pančićeve omorike u tri osnovne škole

Yettel Bank napravila još jedan korak ka zdravijoj i održivoj budućnosti sadnjom 140 sadnica Pančićeve omorike u tri osnovne škole na Novom Beogradu, u čast obeležavanja 140 godina postojanja Narodne banke Srbije. „Kada smo počeli da razmišljamo o sadnji drveća, dvoumili smo se oko broja stabala. Želeli smo da na pravi način doprinesemo zajednici i životnoj sredini, a svaki broj nam se činio nedovoljnim. Ipak, prava odluka je bila 140 – u čast 140 godina postojanja Narodne banke Srbije. Siguran sam da nema lepšeg načina da proslavimo ovaj jubilej i istovremeno damo svoj doprinos očuvanju prirode“, rekao je Aleksandar Bogdanović, Predsednik Izvršnog odbora Yettel Bank. Kao društveno odgovorna kompanija, Yettel Bank pre svega ističe simboliku ovakvog poteza koji treba da inspiriše ostatak društvene zajednice da svojim delovanjem obezbede budućim naraštajima bolje mesto za život. Svaki trenutak je pravi trenutak za […]

trending_flat
Kako preuzeti kontrolu nad tuđim ekranom tokom FaceTime poziva

Može biti vrlo korisno... ili zastrašujuće. Nova iOS 18 verzija donela je mnogo novih opcija: Apple Intelligence, prilagodljiviji Control Center i Home Screen, više reakcija u Tapback-u, zaključavanje dodatnih aplikacija putem Face ID-a i još mnogo toga. Međutim, možda najvažnija novina omogućava preuzimanje kontrole nad ekranom druge osobe — ili dopuštanje drugima da preuzmu vaš ekran — tokom FaceTime poziva "jedan na jedan". Ova funkcija može promeniti način na koji komuniciramo s prijateljima ili porodicom na daljinu. Korak 1: Započni FaceTime poziv Ova funkcija radi isključivo putem FaceTime-a. Potrebno je da osoba koju zovete bude sačuvana u vašim kontaktima, a poziv mora biti "jedan na jedan" (nije dostupno za grupne pozive). Obe strane moraju imati iOS 18 ili noviju verziju sistema na svojim telefonima. Korak 2: Podeli ekran Da biste zatražili kontrolu nad tuđim ekranom, najpre je potrebno da ga […]

trending_flat
Peking planira značajno proširenje zone terstiranja za autonomnu vožnju

Peking planira značajno proširenje demonstracione oblasti za autonomnu vožnju na oko 3.000 kvadratnih kilometara između četvrtog i šestog prstena, što je više nego dvostruko veće od površine šest urbanih distrikta grada, saopštio je lokalni zvaničnik 18. oktobra, prenosi Sinhua. Od pokretanja prve kineske demonstracione zone za autonomnu vožnju u septembru 2020. godine, grad je uspešno razvio inteligentnu infrastrukturu na površini od 600 kvadratnih kilometara, rekao je Vang Lei, direktor Kancelarije za rad na Demonstracionoj zoni za autonomnu vožnju u Pekingu, tokom Svetske konferencije o inteligentnim povezanim vozilima 2024. godine. Ovo proširenje je deo napora kineske prestonice da se pozicionira kao lider u razvoju tehnologije autonomne vožnje. Demonstraciona zona je izdala dozvole za testiranje na putevima za 33 kompanije, obuhvatajući skoro 900 vozila sa kombinovanom testnom kilometražom od preko 32 miliona kilometara, što čini više od četvrtine ukupne nacionalne autonomne testne kilometraže. Velike kompanije poput Baidua, […]

trending_flat
Prepoznavanja lica suzbija lažne oglase s poznatim ličnostima

Kompanija Meta je najavila da će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi suzbila lažne oglase koji koriste slike poznatih ličnosti na Facebooku i Instagramu. Ovaj potez dolazi tri godine nakon što je Meta uklonila prepoznavanje lica zbog negativnih reakcija javnosti. Meta već ima sistem za prepoznavanje lažnih oglasa s poznatim ličnostima, ali sada planira da ga ojača. Kako je najavljeno, ako postoji sumnja da oglas koristi lažnu sliku poznate ličnosti, Meta će koristiti tehnologiju prepoznavanja lica kako bi uporedila lica iz oglasa sa profilnim slikama na Facebooku i Instagramu. Ako potvrdi podudaranje i zaključi da je oglas prevara, blokiraće ga. "Prevaranti često pokušavaju da iskoriste slike javnih ličnosti, kao što su kreatori sadržaja ili druge poznate ličnosti, kako bi namamili ljude da se povežu sa oglasima koji vode do sajtova za prevare, gde se od njih traži da podele lične […]

Related

trending_flat
Maskova platforma nije toliko bitna da bi bila na udaru

Iako je ova odluka zaključila istragu, iz Evropske komisije ističu da će nastaviti da prate kretanja na tržištu i reagovaće ako se nešto promeni. Nije poznato kako je tačno je Ilon Mask reagovao na poslednju odluku Evropske komisije u vezi sa njegovom platformom X. Naime, Komisija je zaključila da ta platforma, uprkos milionima korisnika svakog meseca, ne bi trebalo da bude označena kao usluga osnovne platforme prema Zakonu o digitalnim tržištima (DMA). U prevodu, Komisija je prihvatila X-ove argumente da "nije važna tačka pristupa poslovnih korisnika prema krajnjim korisnicima". Podsetimo, odluka je rezultat istrage pokrenute još 13. maja 2024. kada je Komisija krenula s proveravanjem velikih internet platformi koje imaju potencijal da budu "čuvari saobraćaja", prema Zakonu o digitalnom tržištu. Iako je ova odluka zaključila istragu, iz Komisije ističu da će nastaviti da pare kretanja na tržištu i reagovaće ukoliko se nešto promeni.

trending_flat
Pretplatnički biznis modeli

Kompanija „Dollar Shave Club“ je unela pravu inovaciju u oblasti prodaje brijača. Ono što su oni uradili je toliko jednostavno da je prosto briljantno. Omogućili su kupcima kupovinu brijača putem pretplate po veoma povoljnim cenama, sa sve isporukom na kućnu adresu. Ponudili su tri paketa: „The Humble Twin“, po ceni od 3$ mesečno (5 brijača sa dva sečiva) „The 4X“, po ceni od 6$ mesečno (4 brijača sa četiri sečiva) „The Executive“, po ceni od 9$ mesečno (4 brijača sa šest sečiva) Oni su jednostavno promenili pravila igre. Pre njih, ljudi su kupovali brijače jednokratno, po cenama i do 20$. U kompaniji su shvatili ključnu stvar – da je potrošnja brijača kontinuirana, a ne jednokratna – i u skladu sa tim su formirali biznis model baziran na pretplati, koji se pokazao kao odličan. Kompanija „Dollar Shave Club“ je postala ozbiljan […]

trending_flat
Dijamanti su večni – marketinška prevara veka

Obrok u skupom restoranu gde ste sto rezervisali mesec dana ranije, šampanjac, prsten sa dijamantom proporcionalne veličine koja duplo nadmašuje vaše realne godišnje finansijske mogućnosti – eto standardne prosidbe. Ljubav je krunisana kamenom od izuzetne vrednosti koji će svetlucati na prstu buduće mlade i svima obznaniti da je njegova vlasnica rezervisana i voljena. Tako smo bar videli u filmovima. U stvarnosti, dijamanti i nisu tako retki i ekskluzivni. Ko je onda odlučio da predstavljaju vrhunac u sistemu materijalnih vrednosti? I zašto smo svi u to poverovali? Kulturološki, dijamant počinje da se pojavljuje nekih 500 godina pre nove ere, u raznolikim spisima i pričama – od Aleksandra Velikog preko avantura Simbada Moreplovca do „Prirodne istorije“ Plonija Starijeg. U zapadni svet doneli su ga trgovci iz Indije, zajedno sa začinima i svilom. Međutim, ovi dijamanti nisu bili svetlucave, moćne stvarčice kakve viđamo […]

trending_flat
Instagram ograničava sadržaje na tinejdžerskim nalozima

Instagram je najavio da će zaštititi tinejdžere na svojoj platformi tako što će uspostaviti podešavanja koja će učiniti privatnim milione naloga i ograničiti koje vrste sadržaja ti korisnici mogu da gledaju, objavio je CNN. Nova ograničenja su osmišljena tako da tinejdžeri dobiju roditeljski nadzor putem aplikacije. Instagram će automatski primeniti nova podešavanja "tinejdžerskih naloga" na sve korisnike mlađe od 18 godina. Nakon ažuriranja, korisnici od 16 i 17 godina moći će ručno da promene željena podešavanja u aplikaciji, ali će oni uzrasta od 13 do 15 godina za to morati da dobiju odobrenje roditelja. Ova promena načina na koji Instagram dozvoljava tinejdžerima da koriste platformu dolazi skoro tri godine nakon što su "Fejsbuk papiri", koji su otkrili dezinformacije koje su korisnici ove platforme masovno širili, prvi put skrenuli pažnju javnosti na rizike koje platforma ima za mlade korisnike.

trending_flat
Turska blokirala pristup Instagramu

Turska je blokirala pristup platformi Instagram, saopštio je u petak regulator za informacione tehnologije, ne navodeći razlog ili trajanje zabrane, zbog čega je i mobilna aplikacija platforme ostala nedostupna. Ovaj potez usledio je nakon komentara turskog zvaničnika za komunikacije Fahretina Altuna u sredu, koji je kritikovao platformu zbog, kako je nazvao, njene odluke da blokira objave saučešća u vezi sa ubistvom Ismaila Hanije, ključnog zvaničnika palestinske militantne grupe Hamas. "Ovo je cenzura, čista i jednostavna," rekao je Altun, direktor komunikacija predsedništva Turske, na X-u, dodajući da Instagram za svoje postupke nije naveo nikakva kršenja pravila. Matična kompanija Instagrama, Meta Platforms Inc, nije odmah komentarisala zabranu niti Altunove komentare. Turska uprava za informacione tehnologije i komunikacije (BTK) objavila je odluku na svojoj internet stranici na kojoj stoji da je 'instagram.com blokiran odlukom od 2. avgusta 2024.', bez dodatnih detalja. Instagram ima […]

trending_flat
Instagram sada omogućava dodavanje više numera u jedan Reels

Instagram sada omogućava da zatrpate svoje pratioce sa više pesama u jednom Reels-u. U postu u sredu, ova društvena mreža je najavila novu funkciju koja vam omogućava da dodate do 20 numera u jedan Reels. Instagram je takođe dodao mogućnost da tekst, stikere i klipove uskladite sa zvukom dok uređujete Reels, funkciju koja je dugo bila dostupna na konkurentskom TikToku. Zanimljivo je da, kada dodate više numera u jedan Reels, Instagram će generisati "vašu jedinstvenu audio mešavinu koja će biti pripisana vama." Instagram dodaje da "vaši fanovi mogu sačuvati i ponovo koristiti vaše audio mešavine." Ovo je jedna od brojnih promena koje ste možda primetili na Instagramu u poslednje vreme, uključujući AI oznake, novu funkciju 'prompts' i 'reveal' stikere, verzije četbotova kreatora, i veoma nepopularne reklame koje se ne mogu preskočiti. Ova funkcija bi takođe mogla biti još jedan način […]

Be the first to leave a comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation