trending_flat
Svetski i balkanski Agilni titani se okupljanju na Regional Scrum Gathering Balkans konferenciji!

Podržan od strane Scrum Alliance, Regional Scrum Gathering Balkans je svetski događaj koji ima za cilj da okupi Agilne profesionalce, programere, trenere i entuzijaste. Zajedno ćemo pokazati svu snagu i moć Balkana kada je u pitanju deljenje znanja, kvalitetno umrežavanje i najviši nivo profesionalizma. Regionalni Scrum Gathering Balkans 2023 će se održati uživo 16. I 17. novembra, uz opciju online prisustva za internacionalne goste i pokrivaće najaktuelnije teme i radionice iz oblasti agilnih transformacija, liderstva, planiranja i procene, DevOps, ​​QA testiranja kao I data science, AI tehnologije i  razvoj softverskih proizvoda i aplikacija.Ovogodišnji program okuplja neke od najuticajnijih globalnih mislilaca iz agilnih i IT zajednica kao što su Lyssa Adkins, međunarodno poznati koautor Agilnog Manifesta Jon Kern, Roman Pichler koji je vodeći stručnjak za upravljanje proizvodima , Geoff Watts, vrhunski britanski trener za agilne timove i lidere kao i mnogi […]

trending_flat
Mask: Twitter izgubio polovinu prihoda od reklama

Ilon Mask (Elon Musk) objavio je juče da je Twitter, koji je kupio za 44 milijarde dolara u oktobru 2022, izgubio otprilike polovinu prihoda od reklama.  "I dalje smo u negativnoj finansijskoj situaciji zbog pada od oko 50 odsto reklamnih prihoda i velikog opterećenja duga", napisao je američki milijarder na Twitteru u odgovoru na upit jednog korisnika koji je davao strateške predloge za tu društvenu mrežu. Mask je rekao da Twitter treba da se vrati u pozitivnu sferu poslovanja pre nego što "bude imao luksuz da pravi neke promene". Promene koje je Mask preduzeo posle preuzimanja kontrole nad Twitterom su izazvale nezadovoljstvo korisnika mreže, kao i oglašivača. U maju je kompanija "Insider Intelligence" navela da predviđa da će Twitter zaraditi manje od tri milijardi dolara 2023, što je otprilike trećina zarade iz 2022. godine. Od tada je Mask objavio više […]

trending_flat
Svetska konferencija robota u avgustu u Pekingu

Svetska konferencija robota 2023 (WRC 2023) biće održana u Pekingu od 16. do 22. avgusta, a na kojoj će biti predstavljena najsavremenija dostignuća i najnoviji eksponati robotske industrije, saopštilo je Kinesko udruženje za nauku i tehnologiju. Kongres će se sastojati od tri sekcije, uključujući forum, izložbu i takmičenje i fokusiraće se na granične trendove robotske tehnologije i industrije, prikazati scenarije primene inovacija u robotici u različitim sektorima i održati interfejs mozak-računar na visokom nivou i takmičenja čovek - mašina, rekao je Su Guanghong, predstavnik Kineskog udruženja za nauku i tehnologiju. Na događaju će učestvovati akademici, stručnjaci, preduzetnici i predstavnici međunarodnih organizacija, rekao je Liang Liang, zamenik generalnog sekretara Kineskog instituta za elektroniku. Više od 100 reprezentativnih robotskih preduzeća u zemlji i inostranstvu doneće više od 500 eksponata na izložbu, koji pokrivaju deset oblasti primene robota kao što su proizvodnja, poljoprivreda, […]

trending_flat
Šta IT-jevci traže od poslodavaca u Srbiji?

Poznata je stvar da tržište rada vapi za kvalitetnim kadrovima u IT sektoru. Poznato je i šta IT kompanijama treba te kakve profile najviše traže, pa je važno saznati i šta to kandidati sa IT pozadinom žele od kompanija, kao i koje kompanije oni percipiraju kao najpoželjnije za razvoj svoje karijere. Kako bi odgovorili na ovo pitanje kompanija Poslovi.infostud.com po drugi put je pokrenula istraživanje „Najpoželjniji poslodavac u Srbiji“ za 2018.-u godinu, u kojem se posebno stavlja naglasak na IT kandidate. Cilj je da se na osnovu rezultata istraživanja dobije slika u kojim kompanijama bi IT stručnjaci u Srbiji najviše želeli da rade i pod kojim uslovima, koje beneficije su im važne u kom stadijumu njihovog razvoja i koji tip kompanije im najviše odgovara. Kvalitetni zaposleni potrebni su svakoj kompaniji koja želi da se ozbiljno razvija i raste, a ovaj deficit pogotovo […]

trending_flat
5 najvećih zabluda o marketingu

Malo je multidisciplinarnih oblasti kao što je marketing, a pošto je u pitanju relativno “nova” nauka, ne čudi činjenica da ima toliko tumačenja, pa i predrasuda. Izdvojili smo pet najčešćih: 1. Kupac i potrošač su isto Ovo je nedopustiva predrasuda: kupac je osoba koja kupuje naš proizvod, a potrošač onaj ko ga konzumira, pa, sasvim logično, ne moraju nužno biti jedna te ista osoba. 2. Marketing je isto što i reklamiranje Pre svega, marketing je širi pojam od reklamiranja (oglašavanja). Marketing obuhvata čuvene “četiri P” aktivnosti: (1) aktivnosti u vezi sa razvojem proizvoda (Product), (2) upravljanje cenama (Price), (3) isporuku proizvoda (Place) i (4) promovisanje proizvoda (Promotion). Pored toga, tu su i aktivnosti oko istraživanja, analize, planiranja, organizovanja i kontrole u oblasti marketinga. Promocija je jedan od četiri elementa marketing miksa i sastoji se od reklamiranja (oglašavanja), lične prodaje, unapređenja prodaje, odnosa s […]

trending_flat
Mihailo Milović: Gastarbeiter Service za sve koji žive u inostranstvu

Mihailo Milović student Građevinskog fakulteta i njegov poslovni partner Nikola Zdravković zajedničkim snagama su pokrenuli Gastarbeiter Service koji ima cilj da pomogne ljudima iz srpske dijaspore u završavanju različitih obaveza na teritoriji Srbije. Možete li za početak da nam se predstavite i objasnite šta je Gastarbeiter Service?Naravno, moje ime je Mihailo Milović i osnivač sam Gastarbeiter Service. Gastarbeiter Service je kompanija koja ima glavni cilj da pomogne ljudima iz srpske dijaspore u završavanju različitih obaveza na teritoriji Srbije. Kada kažem različitih obaveza, mislim na održavanje nekretnina, obilaženje starijih osoba, pomoć u rešavanju pravnih i administrativnih obaveza kao i mnoge druge sitne, a i ne tako sitne potrebe koje se javljaju. Kako je cela priča sa servisom počela?Dugo sam posmatrao meni bliske ljude iz inostranstva i primetio učestalu pojavu njihovih obaveza u Srbiji. Do sada su najčešće morali da se oslanjaju […]

trending_flat
Google potiho odustao od svog chatbota za mlade

Google je od 2021. radio na mobilnoj chatbot-aplikaciji namenjenoj pripadnicima Generacije Z, ali izgleda da je sada naprasno odustao od nje. Google je bio na dobrom putu da lansira aplikaciju Bubble Characters, koja se temelji na veštačkoj inteligenciji. Digitalni lik po izboru – chatbot - trebao je razgovarati s korisnicima iz Generacije Z, i to pomoću veštačke inteligencije. Ali kako stvari stoje, kompanija Google je projekt skinula sa svoje liste prioriteta, što u kontekstu Googleovih aktivnosti obično znači da prekida s radom na proizvodu. Kompanija je na ovoj aplikaciji radila od zadnjeg kvartala 2021., a cela tehnologija temelji se na velikim jezičnim modelima. Chatbot je trebao razgovarati s korisnicima, a trebao je biti sposoban postavljati i dodatna pitanja ili čak deliti ljubavne savete. Prema pisanju CNBC-ja, ključni stručnjaci koji su radili na Googleovu chatbotu morali su pauzirati svoj rad kako bi pomogli raditi na Bardu, Googleovu konkurentu […]

trending_flat
Aplikacija TvitDek na Twitteru uskoro samo za naloge sa pretplatom

Aplikacija TvitDek (TweetDeck), koja omogućava da se istovremeno na ekranu vidi nekoliko naloga na Twitteru, uskoro će biti dostupna samo nalozima sa pretplatom, saopštila je ta društvena mreža. Za 30 dana korisnici će morati da plate uslugu ako žele pristup TvitDeku, naveo je Twitter koji je pokrenuo novu verziju aplikacije, veoma popularne među novinarima i istraživačima, a do sada besplatne i u slobodnom pristupu. "Sve vaše sačuvane pretrage, liste i kolone biće prenete na novi TvitDek", dodao je Twitter. Nova aplikacija će se odnositi na takozvane sertifikovane naloge koje imaju plavi znak, što znači da plaćaju servis.

trending_flat
Druga godina Hiperneta: najbolji kućni internet i digitalna televizija

Godinu i po dana od pojave na tržištu kablovskih operatora,  Hipernet svakog dana stiče sve veći broj korisnika. Prema rečima Slobodana Papka, menadžera Segmenta fiksnih usluga u Yettelu, glavni razlozi  za odluku leže u  brzom internetu, kvalitetnom sadržaju i ponudi. „Hipernet je platforma sa čijim smo razvojem, zapravo, tek počeli. Nakon godinu i po dana na tržištu, reakcije korisnika su generalno dobre i zahvalni smo na prilici i poverenju koje su nam ukazali, kao i na svakoj povratnoj informaciji. Ponudili smo  drugačije iskustvo  sa internetom koji je uvek optički, brz i stabilan, kao i raznovrstan TV sadržaj. Hipernet je  dizajniran kao centar kućne zabave gde svako može naći ponešto za sebe; trenutno u ponudi imamo 160 kanala i taj broj će sigurno da raste”, rekao je Slobodan Papak. TV platforma dizajnirana je tako da korisnicima u svakom trenutku pruži sadržaj relevantan za konkretnog […]

O nama

Stvaramo prilike i dokazujemo da digitalne komunikacije poboljšavaju živote ljudi, razvijaju društvo.
 
 

Uninor Grupa predstavlja integrisanu mrežu inovativnih platformi dizajniranih kako bi unapredile poslovne procese i olakšale korisnicima ostvarivanje njihovih ciljeva.

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation

Exit mobile version